Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Net 3x op rij 1ste van het hele veld, en 2x 26 kills + mijn hoogste score 782\o/

2. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Damn, van zon potje zou ik wel eens n filmpje willen zien

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Net 16 kills. :)
    Leuk sniperplekje gevonden, met rifle dan.
    Spawn, paw paw paw, dood. :p

4. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    OMG net gewoon men vetste potje tot nu toe dik 820 puntjes en dik 26 kills helaas wel verloren door kakteammates:'-(

5. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Wanneer win je eigenlijk 8)

6. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    omfg nog nooit een BF gespeeld?

Als de tickets van de tegenstander op zijn natuurlijk.
    Vlaggetjes pakken en kills maken. Zo maak je de tickets op van de andere team.

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Mwa zulke potjes zijn niet zo interessant hoor.. veel rijden met tank en spawnkillen brengt je al heel ver..

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik word het een beetje beu dat ik steeds een rank wordt terug geknald. Net ook, was rank 26, daarna nog 2 potjes gespeeld, ik ga terug naar het menu en krijg de popup dat ik 25 ben. Ook weer alle medals, kills en XP weg |:-

9. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Deze game lijkt me erg leuk!!! Ga maar weer eens een keertje punten kopen denk ik!

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Damn, vandaag ging het echt slecht. Sowieso is het vrij lastig om lekker te scoren als sniper, maar vandaag ging het bommen planten en af laten gaan ook niet bepaald ideaal...

Ten eerste was ik op het airport van de tegenstander gesneakt, en had me daar verscholen... en had ik knap op beide vliegtuigen wat bommen geplakt, en ik me op een veilige afstand verschuilen. Na even gewacht te hebben zie ik 2 mannetjes op die planes afrennen... TEAMGENOTEN(!)... fucking bastards...

Daarnaast een paar keer van die kleefbommen op mijn jeep gegooid, en dan een enemy-camp binnen racen, maar dan moet je ook massel hebben dat ze je niet van te voren afknallen, en massel hebben dat wanneer je eruit springt dat die wagen een beetje in de buurt van de tegenstander komt en je op tijd kan drukken.

Sowieso gaat dat switchen van wapens nog steeds bagger bij mij, vooral wanneer ik even tijdelijk een andere class pak en opeens een granaat gooi ipv dat ik de rocketlauncher pak ofzo...

Soms wel met enig succes de basis kunnen verdedigen, maar het leven als sniper is helaas in deze versie van BF erg zwaar. Ik merk ook dat volgens mij maar weinig mensen nog voor sniper kiezen.

11. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Helaas zit mijn Trial-tijd er op... Heb net bij Gamehubs maar ff 2100 punten gekocht om de volledige game te kunnen kopen. Man wat is dit vet voor 14 euro :). Jammer dat er maar drie klassen inzitten, maar wie weet wordt dit ooit wel uitgebreid :). Voor de prijs is het zeker een vette online shooter!

12. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is Dice nooit zo goed gelukt om de balans tussen de klassen zo goed te krijgen, ik hoop dat ze dit zo laten, het is perfect zo.

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    jammer dat er geen capture the flag is dat was altijd wel grappig met voertuigen.
    Vlag jatten en met jeep er vandoor hopen dat je geen tegenstanders tegen kwam hehe.

14. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Hopen dat je niet over een paar bommen heen rijd bedoel je ;)

Dat mis ik wel een beetje mijnen, die waren vroeger echt de shit. Ze hadden die machinegeweer een mijn moeten geven.

15. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Man, als ik jullie enthousiaste verhalen hoor, moet ik het ook maar halen.

16. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    je moet hem ook zeker gaan halen ;)!

Ik vind deze arcade echt tof!

17. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Wat je hebt hem nog niet :eek:

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Het is zeer zeker tof. Het is niet perfect, zowel qua content niet alswel qua balans niet echt (zie mijn eerdere klaagzang over het snipen), maar voor 1200 points is dit gewoon ene hele hoop lol, alhoewle je uiteraard wel afhankelijk bent van zowel de community, alswel van DICE en EA wat betreft het vasthouden van die interresse vanuit die community...
    Kan best zijn dat er over 6 maanden niemand meer die game speelt omdat het is gaan vervelen, en dan valt er weinig lol meer aan te beleven.

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Denk dat je gewoon moet leren snipen dan. Had een teammate die had gewoon 28 kills als sniper. Ik waag me er niet aan. Gewoon man tot man gevechten

20. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Daar heb je wel gelijk in volgens mij... Althans, mijn trial-tijd gaf me wel deze indruk...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina