Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.069
    Misschien. Zoals ik eerder ook al aangaf, is de combinatie 'snipen' met 'oude SDtv' wellicht ook niet optimaal, en tevaak probeer ik ook zelf mee op pad te gaan om bases te veroveren, en dan ben je als sniper nogal kwetsbaar natuurlijk.

Bij Battlefield 2 MC deed ik het trouwens wel prima als sniper, maar dat was ook gewoon 1 shot - 1 kill, terwijl je hier regelmatig tegenstanders wel raakt, maar dan moet je hopen dat het een headshot was, anders ben je al snel de lul.

2. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Vind niet dat sniper slechter is dan de andere klasses, misschien voor de punten wel maar als je de klasse goed gebruikt kan je af en toe aardig wat kills maken zonder amper dood te gaan en belangrijke plekken verdedigen.

Vind het af en toe heerlijk in een zone rondzwerven en dan wanneer iemand er aan komt in de boobytrap te laten ontploffen of z'n hoofd eraf schieten. En wanneer je beter word met snipen haal je natuurlijk meer profijt eruit. Beetje zelfde als vliegtuig sommige zijn daar al echt goed in en kunnen precies een bom op tankje laten vallen.

Terwijl ik regelmatig niet juist erover vlieg om ze te raken :mad:

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij haalde ik Arjan vandaag neer met een vliegtuig. :+

4. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.069
    Klopt wat je zegt, dat het voor sommige situaties prima werkt, zoals het verdedigen van een basis ofzo (moet je wel de massel hebben dat je basis doelwit is van verschillende aanvallen, en je zelf op een mooi plekkie verscholen zit, anders is het ook nogal saai...), en die boobytraps zijn ook leuk wanneer het lukt, maar idd voor de punten is het zwaar irritant als Sniper.

Vliegtuig gebruik ik voornamelijk als taxi.

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat is zeker handig om de vliegtuig als taxi te gebruiken, want zo kunnen de mensen die hem wel goed kunnen vliegen niet gebruiken omdat zo'n gast hem weer laat neerstorten..

6. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    En als het vliegtuig dan is neergestort respawned hij weer op de plaats waar de goede vlieger nog staat te wachten...

7. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.069
    Ik heb wel meteen na 30 seconden een verre basis steeds veroverd, zodat de manschappen daar kunnen respawnen. Daarnaast kan ik mezelf dan verzekeren van een goed plekje als sniper en wat bommen neerleggen.

Anyway, net weer een zwaar irritant potje meegemaakt: wel de hele tijd mensen raken, maar blijkbaar niet goed genoeg, want niks geen kills... :N

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Troost jezelf. Dat heb ik met iedere FPS! :+

9. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.069
    Er klopt volgens mij soms geen fuck van de scores met deze game...

Had net meerdere kills, waaronder 2-3 andere tanks opgeblazen (waar mensen inzaten uiteraard) met mijn eigen tank, plus nog een kill via een airstrike enzo... en na verloop van tijd ben ik 1x dood, dus ik check mijn score, staat er maar 1 kill bij 8)

Ging dus op zich wel lekker, maar van die 1 kill geloof ik geen reet.

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    misschien waren die gasten in de tanks snel gebailed? Had ik op de demo ook al.

11. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Vergeet niet dat je ook punten krijgt voor het vernietigen van een voertuig waar net iemand inzat, dus misschien heb je die 2 door elkaar gehaald?

12. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.069
    Geen idee, maar we waren flink op elkaar aan het knallen, dus lijkt me dat ze er nog inzaten... :)

Het blijft verslavend, maar soms wil je uit frustratie die controller wel door de muur heen gooien. Nu kan ik me gelukkig altijd wel inhouden, maar vooral wanneer je net gerespawned bent en je bent binnen 5 seconden weer dood, dan borrelt het nog wel eens... :D

13. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Tja dat ligt alleen totaal niet aan deze game... Vrijwel iedere online FPS/TPS heeft dit soort momenten...

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Alleen heeft dit spel wel een enorme "bullet delay" wat vrij irritant is. Bijvoorbeeld loop je vaak een hoek om en 1-2 seconde later ga je alsnog neer. Hetzelfde geld voor een 1 op 1 gevecht waar je maar blijft schieten en uiteindelijk stopt en dan pas gaat de tegenstander down. Dit kan soms ook wat irritant zijn, er zijn meer spellen waarbij dit opvalt maar bij deze is de delay wel goed merkbaar. Dit heeft natuurlijk alles met het online gedeelte te maken maar bij andere online spellen is dit altijd toch een stuk minder.

En dit is irritant:

15. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Ik herken het probleem ja:+:9

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt ook van die gasten die gaan de vliegtuigen of de airraid plekken met 3 man campen...

17. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Soms zitten er gasten op plaatsen waar veel gerespawned wordt je op te wachten. Je bent dan binnen enkele seconden dood.
    Zet dan het respawnen op manual en kies een andere locatie.

Zit er zo'n tegenstander in de air raid, dan plak ik wat bommen naast de deur. Als die naar buiten komt, blaas ik m 5 meter naar voren :)

Laatst bewerkt: 17 jul 2009
  18. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ligt de server van ea eruit?

19. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij onderhoud, dacht dat het gisteren ook in die balk stond in het main menu.

20. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Hij doet t gelukkig weer!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina