[Algemeen] Fable 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speedymike

Speedymike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx...meteen in 1 keer d'r langs. Achteraf klinkt 't altijd logisch |:-

2. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand verkocht zijn hele zooitje games voor beetje rare prijs.
    Als ik er 3 kocht, waren ze maar 10 euro de stuk, dus heb ik Fable 2, Bioshock en Gta 4 van hem gekocht :9

3. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer nette deal.:thumbs:
    Er zit een grote ronde kras op me disc, dus ik kan 't spel niet meer spelen.
    Moet nog even kijken of ik Fable ook ergens voor €10 kan krijgen.

4. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan een keer met me fable 2 online spelen voor de achievement THE COMPLETIONIST. Ik heb dan tog knothole island nodig daarvoor??
    Want het is tenslotte een or see another hero do so achievement.
    Laterszz

5. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan je hem wel geven en nee je hebt geen DLC nodig :)

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Nog wat MS points over.. Knothole Island aanrader of..?

EDIT; trouwens net wat muziek te luisteren op youtube. Vond altijd zo jammer dat in Fable 2 de muziek zo zacht stond. Terwijl bijv. bij Zelda de deuntjes altijd bepalend waren voor de sfeer en ook duidelijk door de boksen kwamen. Fable II moest eerst klooien met allemaal metertjes en de televisie hard zetten.

Laatst bewerkt: 17 jul 2009
  7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Vet spel! Ik heb 'm vandaag echt nonstop gespeeld. Ik had toch geen fuck te doen. ^^ Heerlijk spel.

8. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Is het beter om in het begin alleen maar quests te doen of maakt dat niets uit?
    Ik kan nu de quest "the adventure begins (ofzo)" doen, maar ik heb nu al een vrouw en enkele woonwagens gekocht en ben een 4 sterren blacksmith.

Hoe kun je eigenlijk die woonwagens in het zigeunerkamp, die ik gekocht heb, verhuren?

En maakt het voor het verhaal uit of je Good of Evil speelt (er zullen zeker andere eindes uitrollen)?

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Je hebt main quests en je hebt gewoon side quests, echt uitmaken doet het niet, ik heb de eerste paar dagen dat ik Fable speelde alleen maar professions gedaan :+

De woonwagens kun je verhuren door aan de voorkant op dat witte papiertje te "klikken" en dan rent out of iets in die richting.

Good/Evil,

Het maakt opzich niks uit, de verhaallijn is iets anders maar het gaat allemaal dezelfde kant op, met een iets andere wending, maar daar moet je zelf achter komen :)

BTW: heeft iemand die dollcatcher achievement ofzo? Ik wil eigenlijk Fable 2 wel eens afronden :p

Een beetje hulp met andere achievements zou ik ook niet erg vinden, deze moet ik nog:

The Dollcatcher
    Collect all the Hero dolls, or see another Hero collect them.

The Companions
    Perform a perfect co-op expression.

The Double Threat
    Get a co-op combat bonus.

Ik moet er nog 3 maar die moet ik gewoon zelf doen (singleplayer) aangezien ik op 1255 van 1350 punten zit wil ik hem wel graag vol zien worden :)

Laatst bewerkt: 18 jul 2009
  10. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ondanks dat Fable 2 ongeveer 4x zo kort is vond ik het een leukere speel ervaring dan Zelda: Twilight Princess terwijl ik echt echt altijd Nintendo fan was. De sfeer en mogelijkheden zijn veel sterker. Wat dat betreft hoop ik dat Zelda echt met iets vernieuwends komt. Eigenlijk was Zelda: TTP gewoon Ocarina of Time in een ander jasje met een ander verhaal. En dat meer dan 10 jaar later.

Geen idee waarom ik dit hier neerzet maar moest het even kwijt.

11. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    :thumbs: nog bedankt.
    Ik ben tot nu toe meer bezig geweest met dingen er omheen, dan met quests. Ik vind het spel tot nu toe leuker dan ik zelf had gedacht.

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Fable 2 vier keer zo kort dan Zelda TP? Ehm, nee. Of bedoel je iets anders.

13. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Heb het over de story he. Je hebt gelijk, Fable 2 is het idd 5 keer zo kort;

Fable;
    Zelda;

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Laatst bewerkt: 18 jul 2009
  15. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt eraan hoe lang je ermee kan vermaken vind ik..

Nadat ik de Primary quests had gedaan heb ik nog veel andere dingen gedaan, zoals sidequests, Crucible Champion worden, Assasination Society, Bounty Hunter, Slave Rescue, Huizen/Winkels kopen en helemaal goed en pure of evil en corrupt worden.

16. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Haha speedruns erbij halen :mad:
    Metroid Prime was volgens mij met een speedrun in 106 minuten uit te spelen.
    Dan zou die dus korter zijn dan Fable 2. Hahaha...
    http://speeddemosarchive.com/demo.pl?MetroidPrime_eu_SS_116

Volgens mij kan je met speedrun Fable ook wel in 2 uurtjes uitspelen. Als het niet sneller is.

17. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ja ik deed ook 35 uur over fable 2, is wel een lange tijd hoor, het lijkt alleen zo kort...

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Mijn punt is gewoon dat Zelda echt niet langer is. Da's onzin. Ik heb 'm nog niet uit, maar ik heb er nu al heel wat uurtjes inzitten terwijl ik nog helemaal niet ver ben. En als je je met achievements bezig houdt ben je al helemaal een tijd bezig.

19. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zoek iemand met wie ik een paar Teresa dolls kan ruilen (die mis ik nog), ik kan vrijwel elke andere dolls terugruilen voor een paar Teresa's!

Je kunt ongelimiteerd aantallen van jouw doll vergaren en verzamelen in de Westcliff Shooting Range. Gewoon onder de 175, maar meer dan 150 punten halen. Check dus effe of je teresa krijgt (zo niet, dan krijg je die ook niet een volgende keer), dan PM mij zodat we kunnen ruilen! Haal er een paar, want ik wil er minimaal 2!

Ik kan je ook heel veel goud geven, natuurlijk, zodat je alle huizen en het kasteel op kunt kopen.

Laatst bewerkt: 20 jul 2009
  20. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Is dat toevallig de laatste doll die je nodig hebt?

Volgens mij heb ik die Theresa doll, niet zeker, moet ik nog even nakijken. Als ik die dollcollector achievement krijg ben ik al blij :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina