Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb m'n Xbox al vanaf Dag 1, heb heb in het verleden heel veel last gehad van de RROD. Sinds 4 maanden geleden bleek dat m'n Xbox gewoon HELEMAAL verstopt zat met stof. Heb hem helemaal schoongemaakt van binnen, en heb hem op een meer ventilerende plaats gezet, heb sindsdien nooit meer last van gehad. Maar, heb al sinds een gehele tijd wel een ander probleem...

    Namelijk dat de disc lade er niet vanzelf uitkomt, moet altijd op de eject-knop drukken, en een tikje tegen de lade zelf geven, zodat hij er goed uitkomt. Zelfde als ik hem dicht wil doen, moet hem handmatig een zetje geven zodat hij dicht gaat.. Maarja., Hij werkt verder nog wel. Wat wel jammer is, is dat de disc lade helemaal niet dicht/open kan (zelf met duwtje) als hij verticaal staat. Iemand bekend met dit probleem?
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Klinkt als een klassiek Samsung probleem. Kan opgelost worden door het elastiekje in de drive te vervangen. Niet aan te raden als je nog garantie hebt.
     
  3. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, het is idd een Samsung drive, en de garantieperiode is al voorbij. Heb hem sinds dag 1, .. Weet je waar ik toevallig meer informatie kan vinden over deze oplossing?

    Edit: Heb een guide gevonden om het elastiekje schoon te maken. Nu gaat hij weer netjes vanzelf dicht. Alleen niet vanzelf open, moet hem nog steeds een klein tikje geven.
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2009
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik weet niet of dit het goede topic is voor deze vraag, maar:

    Bij mijn controller is nu de LB een soort van kapot (lastig om in te drukken) kan ik nu gewoon de klantenservice bellen en een nieuwe verwachten?

    Ik heb ook gelezen dat ze zeggen dat je de controller op moet sturen maar als je dit niet doet krijg je hem alsnog?
     
  5. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe haal je dat stof eruit dan? Heb ook het gevoel dat het vol zit bij mij,,,
     
  6. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    8) mijn xbox360 is van 27/06/07 aankoop.

    Doen ze daar moeilijk over?, dat is nog geen maandje geleden O-)
     
  7. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het rooster van je Xbox eruit halen, en een stofzuiger op de ventilatiegaten zetten.
     
  8. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of ze daar moeilijk over doen?
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk het niet, ze willen die dingen graag uit de roulatie hebben denk ik. Maar even bellen bied een uitkomst. ;)
     
  10. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, ik had een sealed game binnengekregen en weer sealed door verkocht. Maar nu krijg ik een bericht van de koper dat de game het niet doet, terwijl er geen krassen oid opzitten? Is dit mijn schuld? :+.
     
  11. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Een game die "het niet doet" is in mijn ervaring meestal user error. Cache legen, op een andere xbox proberen, etc.
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem gevraagd of hij hem kon installeren op de HDD en dat die ff de disc moest schoonmaken maar nog geen reactie gehad :9.

    E: Het spel doet het inmiddels weer, gelukt na een paar keer proberen. Toch bedankt voor je hulp Slurpgeit :b:.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2009
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    O-)
     
  14. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Eikels, zeg die van xboxsupport.

    eerst zeggen ze dat bewezen is dat de xbox360 geen krassen maakt.
    (dus dat het mijn schuld is dat ding zo lomp is om krassen te maken)

    En mijn garantie is net een aantal dagen verlopen, en dan proberen ze me een reparatie van €87,- aan mijn broek te smeren.

    EIKELS!

    Dus als ie straks helemaal dood is geen nieuwe xbox360 meer voor mij.

    Ook zij ik van dat geld kun je bijna een nieuwe kopen.
    Zegt hij daarop terug: Ja maar alleen de simpelste versie (arcade)
    (Ik denken; daar reageer ik niet op terug, wat een dipshit)

    waarom heb je een pro nodig als je er al een hebt?!8)
    een arcade kan toch gdvrdmme gwn doe pro vervangen?!
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2009
  15. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Pgrferrari mijne was een maand afgelopen en die gozer zei nog oké voor de laatste keer geef ik je een gratis reparatie*)

    Als m'n xbox nog een keer stuk gaat ga ik een ps3 kopen. M'n vorige ging 1.5 jaar mee en deze gaat om de 3 maanden stuk:mad:
     
  16. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mn xbox ook weer kapot, deze keer geen rrod, maar een kapotte videokaart heb ik me laten vertellen.
    Mijn garantie is alleen verlopen, je hebt hierop namelijk maar 2 jaar garantie hebt, itt 3 jaar voor de rrod.

    Mijn vraag: is het de moeite wel om mijn xbox op te sturen ivm de kosten?
    Voor rond de 90 euro heb je namelijk al een gebruikte xbox.
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Kapotte videokaart is toch een E74 error code? Zojah, dan heb je wel gewoon garantie want de garantie voor E74 is ook onlangs verlengt naar drie jaar ;).
     
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Zolang er op het serienummer van de Xbox nog geen ander gratis product is aangevraagd, en je nog garantie hebt, hoef je niks op te sturen.

    Nog een keer bellen en zeggen dat je een RROD hebt.

    Bij een kapotte videokaart geeft hij ook een RROD. Wat is precies de fout?
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hmm, nou ik heb al is eerder gebeld omdat het kapje van me controller kapot was. Toen hebben ze alleen zo'n battery pack van de play and charge kit opgestuurd dus zonder de kabel, dat heeft dus ook lekker veel nut MS :emo: wil daar trouwens ook nog voor bellen aangezien die kabel niet apart te verkrijgen is.
     
  20. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik wilde net een film op mijn hd gekoppeld aan de xbox kijken. En bij de eerste film nog geen probleem en bij de 2de een of andere aarde film duurde ook maar 10 sec in een keer problemen. Beeld wat flikkert. En na een paar keer zet de xbox zichzelf uit. Kan een xbox n virus krijgen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina