Crackdown [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 9 jul 2007.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hier staat alles uitgelegd wat er in zit.
    http://archief.xboxworld.nl/news/8963/alle-details-aankomende-crackdown-downloadable-content/

    Zelf vond ik het die 800 punten zeker waard. Als ik alleen al zie hoeveel lol ik heb gehad met de Agency Armored Vehicle.. *oh kijk, een twee-tal gang-members.. laat ik daar eens op gaan schieten met mijn tankje, 2 gang-members dood en 25 civilians, 12 auto's en 8 politieagenten,.. collateral damage* :)
    De race's geven aardig wat extra speel uurtjes en ook de hogere moeilijkheids graad optie. Keys to the city is ook erg gaaf (dacht alleen dat die gratis was)
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2008
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral doen, die demo heb ik ook weer eens opgepakt, geweldig :D

    Het is gewoon de real game, alleen dan met een tijdsduur. Coole spel hoor :p
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heh, als ik die races behaalt heb mag jij hem wel van mij hebben hoor. ;)

    Ja zo'n beetje wel alleen ga je veel sneller level-up in de demo.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Of je koopt gewoon het spel ergens voor €10,- :+ Maar dat is natuurlijk mijn mening die nergens op slaat.
     
  5. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    de game kost nog maar 30 euro, nadeel is wel dat je dan de classic versie hebt, maar het gaat er maar om dat je de game hebt
     
  6. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Als ik dat lees over die download.content, overweeg ik bijna omdat te halen. Speel Crackdown eigenlijk niet meer, maar die DLC lijkt me wel wat.
    En bol.com heeft hem voor €20:
    Crackdown voor €20
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2008
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dankzij jullie heb ik weer zin in Crackdown. \o/ (Ik verveelde me toch al vandaag, dus dat kwam goed uit)



    Ik ben in voor online.. :)


     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2008
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zelfs wij hebben in de demo nog een vid gemaakt (Glitchdown).

    Één van de weinige spellen waarin ik alle achievements heb gehaald (1250/1250). Heeft me destijds heel wat moeite en frustraties gekost :+ Vooral het verzamelen van al die orbs was echt verschrikkelijk. Maar het blijft gewoon een tof spel.
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Heb soms ook de neiging om hem weer te kopen, beetje spijt van dat ik hem heb weggedaan. :9
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gewoon doen. En Cookie, holy shit, alle Achievements? Daar ben je lang mee bezig geweest. :+ Ik zoek nog een plek voor de Long Jump.
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Me to. Heb zojuist een deal met Kiss of Fire gemaakt dus binnenkort kan ik hem weer lekker spelen \o/
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Cool! Word tijd dat wij metaalbaasjes 's gaan Crack'en, Winterbase. :+
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Goed plan Willem :) Moet ik alleen nog even Xbox Live regelen\o/
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ga nu Crackdown spelen, als iemand wil joinen, you're welcome!
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben eindelijk dit game verder aan het spelen,wat is dit toch echt goed.
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om al die Hidden & Agility Orbs te verzamelen maar heb een klein vraagje. Heb al m'n powers op 4stars en moet ze alleen nog ff maxen maar m'n driving skills zuigen echt zwaar omdat ik nooit een auto gebruik, springen is veel cooler :+. Als ik de rest van m'n powers heb gemaxed krijgt m'n driving skills dan alle EXP die je krijgt bij het vinden van een Hidden Orb?
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Ik heb nu "Resurrect Gangs" gekozen, omdat ik voor wat achievements nog gang members nodig had. Kan ik ze nu alleen niet meer disablen? Moet ik ze eerst weer allemaal afmaken voor ik rust heb? Want die Orbs verzamelen doe ik liever zonder al die gang members.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je moet alles en iedereen opnieuw afmaken, dat klopt. Je zal merken dat het heel snel gaat met een sterk personage, de juiste wapens en gepaste kennis van waar welke bazen zitten. Dan ren je er op een paar uur doorheen!
     
  19. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de game in een week tijd drie keer uitgespeeld 8). Had zelf één gang gedaan en toen ging ik in Co-op een vriend van me helpen. Maar om de een of andere reden kreeg ik geen achievements dus toen deden we het opnieuw maar toen was ik host. Daarna ook nog gedaan op Hard en in twee avondjes uitgespeeld 8).
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Man, was met die Road Races bezig. Ze gingen allemaal wel lekker, moest er uiteindelijk nog eentje: Alleys of the Den of iets dergelijks. Wat een KUTrace zeg. Ongelofelijk. Twee stukjes kan je onmogelijk langs met je Supercar en met je SUV ben je weer te breed voor sommige stukken. Uiteindelijk wel een goeie oplossing voor gevonden: het eerste stukje doe ik met een gewone auto waarna ik overstap op de Supercar, en het tweede stukje heb ik zo'n rampcar voor gebruikt zodat ik er wel door kan.

    En dan ook nog die strenge tijd: 1 minuut 40. Dan moet echt alles perfect gaan. Aangezien ik altijd wel tegen een paal of container raak, ben ik telkens 4 seconden te laat. :mad:

    Moet trouwens nog 20 Hidden Orbs en 2 Agility orbs, het komt steeds dichterbij(en wordt steeds moeilijker).
     

Deel Deze Pagina