[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 15 dec 2008.

  1. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    als je uav jammer perk hebt gekozen heeft het dan nog nut om een silencer te gebruiken of zorgt die jammer er ook voor dat je niet gezien wordt als je schiet?


    @Lethal AK47
    je begrijpt het goed. maar volgens mij wordt je ook niet op radar gezien als je cilencer gebruikt
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2009
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    @Lethal AK47: helemaal ;)
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok, bedankt! :) Het is alleen jammer van die KILLCAM, want dat is natuurlijk ook een grote verrader. :p
     
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je de Hardcore modes gaan spelen (die unlock je pas op een later level dacht ik). Geen killcam, bijna geen HUD, kogels doen ook meer schade :p.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ben level 26 en ik heb volgens mij alle modes, maar ik speel altijd Free-for-all. De rest van die modes is toch allemaal met een Team?
     
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar je hebt volgens mij iets van 'Core' en 'Hardcore'. En bij Hardcore had je ook Free-for-all dacht ik (Weet het niet zeker, bij Cod5 is het tenminste wel zo;)).
     
  7. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    nee je hebt Hardcore Team Deathmatch, Hardcore Search and Destroy, en Hardcore Headquarters ;)
     
  8. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Genoten vanmiddag 12-1-1 met Search and Destroy op Overgrown, die tegenstander werd gek n.t.b. te bedenken dat ik tegen me oude clan speelde.
    Helaas bij een 3-0 stand disconnected!

    Die MP5 met silencer is een must! :)
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2009
  9. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag uitgeprobeerd m16a4 met een silencer schiet echt lekker!
    van dichtbij en veraf hetzelfde ongeveer :)
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik mis dit spel... Waarom, o waarom heb ik deze ooit verkocht...??
     
  11. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon weer kopen:cool:!
    Zo duur is die niet meer;)
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    marktplaats staan ze vaak voor een koopje! En ben je slim ga je er ook ruim onderzitten! dan eindig je altijd wel lager dan dat hun um wouden verkopen! Heb kameraads versie hier nog steeds liggen O-)
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb nog steeds spijt dat ik deze Game niet eerder heb gekocht. |:- Op een of andere manier had ik altijd het idee dat een serieuze Shooter niks voor mij was, geen idee waarom. 8) Het speelt heerlijk en het gaat me beter af dan ik dacht alleen is het wel irritant dat die kutjes met hoge Ranks altijd lopen te zeiken als je eerste wordt of in de top 3 komt met Free-for-All... zielepoten! :emo: Ik moet maar even doorknallen, dan ben ik van dat gezeik af! :+

    Het is trouwens jammer dat ik de Game of the Year Edition niet heb, vanwege die nieuwe maps waar ik pas later achter kwam. :p Zijn die maps al aanwezig op de Disc of werkt het met een Code om ze te downloaden?
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Met een code :)
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga ik ook wel weer doen ;)
     
  16. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik ook altijd zo irritant vindt is dat bij Search and destroy mense gaan lopen zeiken dat je niet wint als je als enigste overblijft. gaan ze roepen dat je focking slecht ben enz, maar het grappige is dat ik nog leefde en zij niet meer :D

    edit: wat trouwens ook irri is, is dat als je lekker speelt je meteen weer aanzoeken krijg om hun clan te joinen. ik geef niet om clans ik snap het voordeel hier niet echt van
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat had ik gisteren ook toen ik voor het eerst Search and Destroy speelde. Er zat een gast bij die heel de tijd zat te zeiken als een wijf en er raps over zat te maken, wat een balhaar was dat! 8) Hij was elke keer als eerste dood, ik maakte tenminste Kills en dan gaat die lopen ouwehoeren! :+
     
  18. Was het een Nederlander?

    Heb ik ook vaak dan scheld ik worden ze nog gekker + nog hun dood schieten en dan chat bericht spammen + muten.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, een Amerikaan geloof ik. Die zeiken sowieso altijd. :p
     
  20. Hahah, dan draai ik een nummer van katy perry keihard gaan ze allemaal offline lol
     

Deel Deze Pagina