Als er in de summary zo een rood sterretje staat dan is hij idd shiny, let wel op hij lijkt zeer hard op de normale shellos. Robinsky is het je gelukt?
Heys, ja ik zit nu al bij de 5e gym, maar die is best moeielijk met die water pokemon, terwijl ik in het begin toch voor de gras heb gekozen deze zit inmiddels al op lvl 35, en de rest schommeld nog tussen de 28 en de 32 in, maar die ben ik eigelijk gewoon aan het trainen de heletijd, heb me ook een gastly gevangen laatst inmiddels al un haunter maar ga deze week even ruilen met een vriend zo dat ik golem ken krijgen en gengar\o/
Probleem met wake is dat hij een floatzell heeft en die kan ijs aanvallen, dat werkt zeer goed tegen uw torterra. Tegen quagsire is torterra dan weer mega goed. Heb je niet van in het begin een shinx getraind? die gaat heel het spel mee, want veel tegenstanders in heel het spel zijn zwak voor elektrisch of dark voor team galactica.
Shinx is inmiddels al een luxray van lvl 31, maar die garrydos wat die heeft is heel irritant dus ga proberen om de 1e 2e met torterra en de 3e met luxray ga doen.
haha heb nog geen tunder fang. alleen shockwave en spark dus dat schiet lekker op. Edit: heb badge nummer 5 binnen toch lastig gehad met die garrydos maar die erna dood, toen kwam die aan met de sterkste die maakt me torterra af, toen met luxray gepakt, en klusje geklaard met shock wave en spark
Hm 05 strenght waar vind ik die nou weer had gelezen bij pearl dan wel dat je die in de lost tower krijgt daar ben ik geweest alle 2 dames gepraat maar krijg niks en defog vind ik ook nergens want snap niet waar die ruins zijn ben beetje blond bezig maarja
Defog zit in de ruins in de stad solcon city, daar waar je zo pokémons kan breeden bij die meneer. Strenght ligt op iron island dat is vanaf canaclave city dat je met de boot moet hij staat onder de gym aan de zijkant. Gewoon even tegen praten, als je beslist daar wat rond te hangen in de grot dan stel ik voor 1 party pokémon in de computer te steken want je krijgt daar een riolu eitje van een kerel. Succes.
Oke tnx, nu zal ik voorlopig stil zijn laatste pokemon game wat ik heb gespeeld is paar jaar geleden pokemon crystal en daar voor had ik yellow en blue heerlijke games ware dat.
geen probleem hoor je mag altijd vragen stellen ik help graag bij de pokémon games, is gewoon ik heb ze zelf al zot gespeeld dus
weet iemand een goede website waar ik het types aanvallen tegen elkaar kan kijken? dus welke supereffective is en niet?
Heb net de Elite 4 + Champion verslagen. Was om eerlijk te zijn best makkelijk met mijn team: Giratina lvl 60 Floatzel lvl 60 Infernape lvl 60 Luxray lvl 60 Azelf lvl 60 Staraptor lvl 60 Zo, nu es kijken wat er in die Battle Area te doen is
Er zijn twee soorten Shellos, die geen shinies zijn. Ik meende dat shellos uit west-Sinnoh een andere kleur hebben dan die uit oost-sinnoh. Ik dacht eerst ook dat ik een shiny Shellos had Maar het zou zomaar kunnen ..
Ben net terug van vakantie, Poke Platinum uitgespeeld. 27 uur speeltijd. Had Pearle al uitgespeeld en was daar al achter Azelf/Uxie/Mesprit/Latios etc aangegaan dus ik heb het hier na de Poke league maar laten zitten (ging toen toch naar huis). Verslagen met 50 Alakazam, 60 Typhlosion, 51 Gengar (Destiny Bond heeft me letterlijk door het gevecht van de psychic elite 4 geholpen door elke te verslaan met die move en daarna te reviven ), 50 Jolteon en een 50 Giratina. Ook dat was ezmode.
Ik vind dat helemaal niet boeiend. Al had ik nou een vette shiny Pokémon... Maar een Shellos is een bud pokemon. Moet je hem hebben?