Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag in de Mac Store in Portland gekeken naar een externe batterij. Zo'n Kingston oid waarmee je dan een xx aantal uren bij je batterylife pompt. Iemand hier ervaring mee? Wel of niet doen? Voor het geld hoef 'k het iig niet te laten, spul kost echt geen zak (of nouja.. niks bij de Apple Store kopen ofc, maar gewoon bij een normale electronica zaak dan).

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf de Philips SCE4430/12 gekocht.

In de verpakking zit een externe accu 2000mAh , USB-lader , verlengkabel (oprolbaar) , 8 adapters.
    Ik heb de Philips altijd bij me als ik voor een tijdje van huis ben.

3. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg binnenkort mijn iPhone 3GS geleverd en ik vroeg me af: Welke apps (gratis/betaald) moet ik op mijn iPhone hebben staan? Kunnen julllie tips geven?

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    - NOS Teletekst
    - NOS Journaal
    - Nu.nl
    - Shazam
    - Remote

5. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom remote?

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Omdat je dan met je iPhone je iTunes kunt regelen op je Mac.

7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik wilde vandaag mn itunes account aanmaken
    sturen ze me geen verificatie mail
    al 2x geprobeerd .. en verschillende adressen
    :'-(

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Er zijn zoveel leuke en handige app's.
    File info , Nimbuzz , Hyves , Tros Gemist , Uitzending Gemist* , Zoek en Vind , Kenteken , Telegraaf.

* Komt deze week waarschijnlijk online.

We hebben toch een thread speciaal voor de App's van Apple !!
    http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=131584

9. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
  10. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    kan je geen slotje zetten op je foto´s zodat als iemand mijn ipod heeft niet gelijk mijn prive foto´s kan bekijken

11. Wildsurf

Wildsurf Echoes.

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ben ik van plan om een iPhone te kaufen maar hoor en lees nogal wat slechte verhalen over de batterij. Deze zou niet lang mee gaan. Nu wil ik naast bellen straks ook gewoon muziek kunnen luisteren dus het moet niet zo zijn dat ie na een halve dag al leeg is. Dus is de batterij knudde of valt dat best wel mee?

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik kan er een aantal dagen mee doen. Maar ik luister nooit muziek op m'n iPhone en heb geen Push o.i.d. aanstaan. Hoe meer je er mee doet, hoe sneller hij leeg gaat. Ga je echt actief muziek luisteren dan verwacht maar dat hij na een dag leeg is.

13. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    De slechte verhalen over de batterij van de iphone hoor en lees ik ook vaak. Ik geloof dat deze verhalen de wereld in zijn gekomen omdat mensen van een 'normale' mobiel over gaan op de iphone en door de mogelijkheden van de iphone deze extreem veel gebruiken. Vooral wanneer ze deze net nieuw hebben.

Veel mensen hebben bijvoorbeeld hun wifi verbinding en bluetooth continu aan staan. Ook maken zij gebruik van 'push' notificatie bij bijvoorbeeld email (Dit betekend dat de iphone elke paar minuten verbinding maakt met de mail server om te kijken of er nieuwe berichten zijn) i.t.v. pull (zelf op het mail icoon klikken en dan nieuwe berichten ontvangen)

Zelf gebruik ik mijn iphone voor muziek en af en toe een filmpje, mail lezen en schrijven, internet en een hoop apps (nu.nl app, volkskrant, twitter, en dagelijks een spelletje) Hiermee haal ik elke dag het einde van de dag en laad hem elke avond netjes op.

Toen ik echter op vakantie was een paar weken terug en hier geen gebruik maakte van internet (wifi of 3g) en eigenlijk alleen muziek luisterde en af en toe smste redde ik het 3 dagen met mijn iphone zonder hem op te laden.

Conclussie, er is helemaal niks mis met de batterij!

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hehe zo kan je em ook goed praten idd. Feit blijft gewoon, dat de batterij snel leeg is met normaal tot veel gebruik. Opzich makkelijke oplossing voor; grotere batterij. Maar dan doet Apple concessies met de formfactor enzo. Anyhow.. ik moet mn iPhone iedere dag opladen (meestal zit dr nog zeg maar 20% in) wil ik de volgende dag ook de hele dag kunnen emailen en shit.

@Melbuuln, dies ook wel nice. Waarschijnlijk een stuk meer prik in die batterij dan die Kensington versie. Al is die wel een stuk kleiner. Misschien vanavond nog eens naar de mall voor zon ding..

15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Met een kapotte PC hier in huis, en alle opladers op mijn kamer..heb ik het meer dan een week uitgehouden op een volle lading. Geen muziek geluisterd, geen wifi, alleen smsen en bellen.

Vond nog het moeilijkst om op de plee niet de Nu.nl app op te starten :+

16. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Batterij is idd snel leeg (1dag) met veel gebruik.. Maar 1 dag vind ik genoeg als je hem elke avond op kan laden..
    Mensen zitten altijd te klagen op apple maar probeer jij eens met een nokia, sony erricsson of welke phone ook dezelfde dingen te doen.. Wedde dat die nog sneller leeg zijn..

Hoe lang een phone het vol houd met de batterij ligt vooral aan de gebruiker en wat hij of zij er mee doet..

Zelfde geldt voor mijn macbook.. De batterij kan het makkelijk 6 uur volhouden als ik hem normaal gebruik.. Maar zodra ik aan de slag ga met Premiere en After Effects of met Final Cut en Motion dan is de batterij binnen een uur helemaal leeg...

Laatst bewerkt: 20 jul 2009
  17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad.. Met een normale GSM kun je niets, behalve sms'en en bellen. Voor mij is de iPhone batterij prima.

18. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn iPhone (3GS, 32GB, zwart) word als het goed is morgen geleverd. Vandaag een belletje gehad door het transportbedrijf.

Voor de geïnteresseerden, ik heb hem precies 10 dagen geleden besteld (incl nummerbehoud - overstap Hi). Toch best netjes qua levertijd moet ik zeggen.

19. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de T-Mobile sim van een iPhone eigenlijks ook gebruiken in een andere telefoon en dan internetten?
    Mijn iPhone is namelijk naar de reparatie en heb mijn sim kaart nu in een Samsung U600 zitten. Maar kan ik hierop internetten zonder bij te hoeven betalen?

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja, dat kan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina