Call of Duty: World at War [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zelf geen Nazi Zombies btw, was ook maar een geintje. Zou zelf ook nooit tot wave ... in m'n eentje zitten glitchen oid.

HQ is idd win, vooral met dubbel XP weekenden. Regelmatig matches gespeeld waarbij ik eindigde met 1500 EXP (Match bonus is altijd hoog bij HQ, vaak kan je ook wel redelijk veel kills maken, en natuurlijk de +10 extra score en tel daarbij ook nog eens challenges op.. :D).

Ik ga het wel proberen te timen dat ik met het volgende dubbel XP weekend prestige #2 inga. Dan ben ik binnen een paar uur waarschijnlijk al weer lvl 30+. Atm, zelf level 37 (1st Prestige) ofzo.

Laatst bewerkt: 20 jul 2009
  2. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel bijna alleen maar Team Deathmatch en Headquarters.
    Ik heb wel altijd een probleem als ik met mensen in een party zit en dan ga searchen, heel vaak krijgen wij dan party is no longer active en dan zit alleen de squad leader in een game. Hebben jullie dat ook?

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mensen die bij ronde 660 komen zijn vaak Modders :)

Die kunnen de gameplay snelheid aanpassen, tering hoog springen en hebben vaak oneindig munitie. Report en weg d'r mee.

4. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan de verbinding van de game zelf of aan de host. Gebeurt mij iig niet zo vaak meer, maar ik speel ook veel minder met een groep omdat bijna iedereen weer teruggestapt is op Call of Duty 4. 8)

Ik ga iig door met het spelen tot ik 10e Prestige 65 bereik, en dan stop ik ermee, om dan het maximale uit World at War gehaald te hebben. :cool:

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vind dat 10e Prestige helemaal niks. Zijn meestal noobs die gecheat hebben naar dat level en vaak ( als ik speel ) word dat pijnlijk duidelijk. Heb echt 19 potjes in totaal gespeeld tegen 10e Prestiges die dachten mij wel even af te maken. Begrijp me niet verkeerd, ik rush gewoon en zoek dekking als ik bijna dood ben ... maar mijn god! Van de 19 potjes 17 gewonnen. Jammer dat 10e Prestige zo overrated is ...

6. İk ben bij mijn familie nu op bezoek, ben terug op 21 Augustus.
    Maar ik heb ook geen internet meer dus zal effe een abo nemen (tele2).
    Dan kom ik wel weer online modern warfare 2 spelen:cool:

Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2009

7. Dan speelde je tegen prestige 10 noobs *)

Prestige 10 betekent niet dat je gelijk goed bent.
    İk ken redelijk veel mensen die echt niet kunnen schieten maar toch prestige 10 zijn.

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Zit na een halfjaar nog steeds vast bij Hart of the Reich :{
    Op veteran dan he :'-(

9. Hahaha, liggen helpt niet want je krijgt zo 5 granaten op je kop.

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee hoor, met sommige had ik ook wel werkelijk moeite. Het gaat er mij om dat 10de Prestige gasten zichzelf ZO goed vinden en dan uit gaan dagen in de Public Chat.

"I own all of you!"
    "I'm 10th Prestige, I know all"
    "Fuck you! I'll own you 1 on 1!"

Je kent het ... en als je dan een match begint en je staat met 7 kills voor ( met hondjes klaar ) dan gaan ze vaak zeiken dat je cheat.

11. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zie heeeel vaak dat de prestige 10 n0obs in CoD 4 bij cage matches en S&D direct leaven als ze geowned worden. Echt fail die gasten.

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Geweldig als je met S&D hun hele team dood maakt :lol:
    Anyways me ratio was pasgeleden 0.64 en nu zit ik volgens mij op 0.94 :)
    Wil het ophalen naar 1.20 ofzoiets :D

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik zit nu op 1.70 ... kruipt langzaam omhoog. Maar het kutte d'r aan is ... is dat ik niet meer kan kloten :mad: Als ik dat 1 potje doe zakt het gelijk.

14. Daan03

Daan03 Cry Before You Die

Leuk Bevonden:
    0
    (L)

Kan aan drie dingen liggen...
    1. De grootte van je party (als je met meer mensen joint duurt het even voordat je een lobby vindt of gaat de party na een tijdje uit elkaar)
    2. PortForwarding van je router, als je je poort dicht hebt staan kan je bij niemand joinen die dat ook heeft/kan niemand die dat ook heeft bij jou joinen. Echter als de host (van de party) 'm wel open heeft staan kunnen er wel meerdere met dichte connectie joinen. (http://portforward.com/)
    3. Domme pech ^^ Het gebeurt iedereen wel eens, kan ook gewoon domweg aan CoD zelf liggen. En oh wat is het irritant, hele party opnieuw inviten en nog maar eens proberen...

Voorbeeld: HeadQuarters, elke noob krijgt elk potje (wanneer het wint) 250 punten of (wanneer het verliest) tussen de 10 en 240 (meestal nog redelijk wat)...

Iedereen die genoeg speelt kan dus de 10th prestige bereiken, hierom zegt 10th prestige weinig. Normaal gesproken helpt oefenen wel om beter te worden, maar sommige mensen! :p

*edit @ rampage... Ik ken het, xbox360 gekocht met CoD-WaW als eerste niet RPG'ing game. In het begin echt bagger slecht, later beter geworden nu 1.31 K/D-ratio maar ik moet echt een halve week spelen wil ik hem 0.01 omhoog helpen (heb nu 54.000 Kills) en m'n broer (die ook redelijk veel speelt) kan hem in één middagje zo 0.06 omlaag halen! :mad:

15. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom kunnen ze er ook beter een trueskill rating indoen.

Dat zegt veel meer dan zo'n prestige.

16. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Of beide zoals in Halo, maar dat werkt zo kut als je met meerdere bent.

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38

:+

teveel gespeeld de laatste tijd :p

18. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat goed , beetje verslaafd? :p

19. Jij moet echt je cod cd weggooien en alleen maar halo spelen.
    Trueskill zuigt enorm.
    Prestige verteld enorm en je KD vooral.

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Prestige zegt helemaal niks :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina