(L)
Kan aan drie dingen liggen...
1. De grootte van je party (als je met meer mensen joint duurt het even voordat je een lobby vindt of gaat de party na een tijdje uit elkaar)
2. PortForwarding van je router, als je je poort dicht hebt staan kan je bij niemand joinen die dat ook heeft/kan niemand die dat ook heeft bij jou joinen. Echter als de host (van de party) 'm wel open heeft staan kunnen er wel meerdere met dichte connectie joinen. (http://portforward.com/)
3. Domme pech ^^ Het gebeurt iedereen wel eens, kan ook gewoon domweg aan CoD zelf liggen. En oh wat is het irritant, hele party opnieuw inviten en nog maar eens proberen...
Voorbeeld: HeadQuarters, elke noob krijgt elk potje (wanneer het wint) 250 punten of (wanneer het verliest) tussen de 10 en 240 (meestal nog redelijk wat)...
Iedereen die genoeg speelt kan dus de 10th prestige bereiken, hierom zegt 10th prestige weinig. Normaal gesproken helpt oefenen wel om beter te worden, maar sommige mensen!
*edit @ rampage... Ik ken het, xbox360 gekocht met CoD-WaW als eerste niet RPG'ing game. In het begin echt bagger slecht, later beter geworden nu 1.31 K/D-ratio maar ik moet echt een halve week spelen wil ik hem 0.01 omhoog helpen (heb nu 54.000 Kills) en m'n broer (die ook redelijk veel speelt) kan hem in één middagje zo 0.06 omlaag halen!
Laatst bewerkt: 20 jul 2009