FIFA 09 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 23 mei 2009.

  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat is nog irritanter dan een "dream team". Dan speel je binnenkort tegen 1 sterren teams die fukking pro zijn.... Zo'n dream team kan je tenminste nog binnen 5 minuten zien, dit wordt een stuk lastiger...

    Hopelijk komt er snel een update voor de game. Moet voor Ea toch niet heel lastig zijn om deze dingen te fixxen. :confused:
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ook al sta je binnen 10 seconden met 1-0 achter kan je nog makkelijk terugkomen tegen mensen met een Super-Team of Dream-Team :)

    Pas gewoon je formatie aan zodat zijn spelers niet weten wat hun plek is op het veld. Vaak valt dit gelijk op. 4-4-2, 4-3-3 of 5-3-2 is meestal een handige optie. Pak een formatie waarbij je breed kan spelen en tik de bal lekker rond. Als hij de bal niet kan pakken gaan ze 9/10 keer overtredingen maken op je ... met rode kaarten als gevolg :)
     
  3. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Alleen is het vervelend als hun in balbezit zijn met nogal erg veel snelheid.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Daarom speel ik ook niet meer Fifa 09 online, enkel tegen vrienden uit mijn vriendenlijst. Dit verpest voor mij de game, en zeker als mensen gaan quitten als ze zien dat ze weg gespeeld worden en al gauw achter staan. 9 van de 10 potjes quiten bij mij mensen al in de eerste helft, dat is gewoon niet leuk meer joh.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    TIP!

    Schiet 1-0 in, verdedig dan uit ... als hij op 1-1 komt lekker laten spelen ... af en toe beetje kloten en dan vlak voor rust de 2-1 inschieten. Gewoon rekken of de bal in je bezit houden :+
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Daar doe ik het niet voor, dat verpest voor mij het hele idee achter de potjes Fifa. Ik wil gewoon plezier hebben, mooi voetbal en niet zulk soort taferelen zien.
     
  7. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    hmmz die stats veranderen is geen glitch kan je gewoon in de menu's doen dus ik denk niet dat ze dat gaan veranderen.
    dreamteam is wel glitch maar daar gaan ze niks meer aan doen aangezien 2010 eraan komt
    je zal bijna denken dat ze die dreamteam glitch zelf hebben gelekt zodat iedereen 2010 gaat halen
     
  8. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit last van glitchers, raar dat het bij jullie voorkomt.
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Online? Dacht het niet hoor.....

    Anders ging iedereen altijd wel met 1 sterren clubs spelen, om vervolgens alle 5 sterren teams te rollen omdat je spelers allemaal 90+ zijn..
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik word zo moe af en toe van dat hele online gebeuren van FIFA 09 dat ik echt de neiging krijg om de DVD door heel me kamer te gooien, te verbranden, te blussen en er dan keihard op te schijten ...

    Gisteren 4 potjes gespeeld ... alles verloren.

    1-5, 4-6, 3-6 en 1-0

    1-5 : Lag-Hack Switch ... Hij was aan de bal en kon lekker soepel schieten en rond spelen. Zodra ik dat was lagde ik als de tyfus. En hij maar lachen. Bah!

    4-6 : Hij heeft 6 corners gehad en uit alle 6 kwamen z'n goals. Stond ook een belachelijk lange Custom Player in z'n spits. Eigen schuld, ik benutte m'n kansen niet.

    3-6 : Scoorde hij 2 keer vanuit de middenlijn ... toen 3-2 gekomen en probeerde rond te spelen. Daarna drukte hij 2x op pauze ( 1 minuut stil gestaan ) ... toen de pauze voorbij was waren al mijn spelers moe en Messi, Torres, Ronaldo, Terry, Gerrard, Lampard geblesseerd. Dus dan schiet het al niet op ... naderhand kreeg ik een message : "You want injury glitch? ... give me MS points ok?"

    1-0 : Ja, laatste pot ... was te verwachten. Geen trainings kaarten meer ... geen fitness kaarten en 6~7 geblesseerde / geschorste spelers. Kon vrij weinig doen ... jammer genoeg 3 goede kansen gehad en loeihard overgeschoten ...


    Toen maar besloten om Perotta en Aquilani te wisselen met Xavi / Iniesta ... heb slechts 1010 coins nu ... maargoed.

    Ja, gaat om Ultimate Team, maar dat topic is dood.
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben gisteravond verbazingwekkend genoeg geen glitchers of andersoortig gespuis tegengekomen.

    3 Wedstrijden gespeeld en 2 gewonnen. :) De ene die ik verloor was met Aston Villa tegen Tottenham. Ging de hele tijd gelijk op (hij was denk ik net iets beter dan ik) en hij scoorde in de 78ste minuut. Was dan wel weer een lame goal, maar goed. Ik was allang blij dat ik niet tegen een dream team speelde.

    Ben nu volgens mij lvl 15, maar zoals het nu gaat zal ik niet snel lvl16 worden. Maar goed, het spelplezier is er nog wel en dat is natuurlijk belangrijk. :+
     
  12. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren iemand verslagen met Accrington, terwijl die nerd Brazilie was. Hele tijd sst en robot-dans natuurlijk, lagt ie nog vanaf de 80e minuut maar achterin tikken kon ie niet tegen. Gaat ie quitten.
     
  13. Snippah

    Snippah Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    FunkXual wat is jouw gamertag dan? Heb gisternacht toevallig met the villias tegen Tottenham gespeeld waarbij ik 3-2 of 4-2 had gewonnen mooie wedstrijd :thumbs:
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Mijn gamertag is: Paribus. Kan goed zijn dat het tegen jou was dan. Speelde je met Defoe en Lennon in de spits? Die gasten zijn zo irritant snel... grr :p
     
  15. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    uhh jawel hoor
    ik speel toch zelf online ook met 90+ spelers..
    je kan die stats gewoon editen ;) en bij ranked heb ik die stats gewoon dussss waarschijnlijk doe je iets verkeerd .

    youtube is your friend ;)
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2009
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat is dus een glitch..zie paar posts (vorige blz) terug. Wat mij betreft nog zieliger dan die dreamteam glitch. :'-(:emo:
     
  17. dan1701

    dan1701 Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa online spelen is zo frusterend:D, met al die glitches en cheaters. Ik laat hem in me kast liggen tot hopelijk fifa 2010 zonder al die glitches! snap ook echt niet wat die gasten er nog leuk aan vinden!
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben jij ongelovelijk zielig. Je moet gewoon keihard geband worden. Zwakkeling.
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Vind FIFA ook geen bal meer aan, niet om de cheaters en glitchers want dat boeit me echt geen fuck (sommige mensen hebben zeker nooit gehoord van leaven) maar gewoon na 2 potjes ben ik het al weer zat :'-(
     
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, heb sinds gisteren weer een Xbox 360 in huis, en heb er gelijk Fifa 09 bij genomen zodat ik vrienden op zowel de PS3 als de Xbox 360 kan inmaken :+.

    Maar vanmiddag had ik zin om fifa te spelen dus ging ik gewoon op xbox live tegen random mensen. En gelijk me eerste wedstrijd moest ik tegen iemand met Barcelona. Zie ik ineens Ronaldo, Kaka, Casillas, Gerrard, Torres spelen. Dus ik denk is dit een extra feature op de 360 waarmee je dreamteams kan maken ofzo?

    Dus ik kwam even in dit topic neuzen en blijkbaar zijn er dus een aantal glitches voor de 360. Nou was Fifa 09 al niet zo heel leuk online omdat mensen op de PS3 ook regelmatig quitten zodra ze verliezen. Maar dit verpest het nog wel wat meer. Ik blijf voortaan wel alleen tegen vrienden spelen.
     

Deel Deze Pagina