Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe maak je nou redelijk wat geld rond de Sands of Kagorh (naam niet spoilerwaardig naar mijn mening)? Ik heb Happiness 1,2,3 en die van Gald (2 geloof ik) geactiveerd op Yuri maar ik vind het aantal Gald wat ik extra krijg wel meevallen. Ik zit nog steeds redelijk krap bij kas. Ik wil niet zeggen dat ik niks kan kopen, maar ik zwem zeker niet in het geld.

2. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Ben zo'n 44 uur bezig geweest, en was gemiddeld iets van level 56.
    Kan je wel aanraden om flink wat grade te gaan farmen, toch best wel handig voor je volgende playthrough. Ziet ervoor mij naar uit dat ik voor de volle 1000 hem nu nog eens 3x moet gaan uitspelen. Gelukkig zie ik dat niet echt als een probleemO-)

Vind het btw wel jammer dat ze geen achievement hebben gedaan als je hem op zijn mania mode uitspeelt zonder overdragen van iets van een vorige save, dat zou pas een achievement zijn:b:

Laatst bewerkt: 19 jul 2009
  3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    dat is een lastig stuk. Koop alleen wat je echt nodig hebt.

Als je 6-8 uur verder bent dan nu krijg je wat meer. Op 1e playtrough had ik hetzelfde probleem.

4. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    vind levelen altijd leuk, doe het niet omdat ik bang ben te zwak te zijn.

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Muaa heb zelf niet heel erg 't gevoel van veels te sterk, bij de vorige baas (naam baas in spoiler)
    Belius
    werd m'n team bijna afgemaakt :x. Gelukkig wel in één keer gehaald maar toch... Ik vind 't btw heerlijk dat 't spel zo lekker lang is enzo _O_

Edit Iemand een idee waar ik heen moet?
    De Don is waarschijnlijk bij de basis van Levitihan claw maar waar is dat?

In Tales is het imo soms onduidelijk waar je heen moet (dit had ik niet bij Eternal Sonata)

Laatst bewerkt: 19 jul 2009
  6. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu net uit de Sands of Kogorh. Hoop dat ik er niet naar terughoef, wat een kutgebied.

7. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Uhm weet het niet meer helemaal precies, maar je moet geloof ik vanuit Dahngrest de andere uitgang pakken, dus niet die over die brug. Dus in principe de west uitgang en daar gewoon rechtdoor blijven gaan, en dan op een gegeven moment zie je wat verhoging komen in het landschap en dan daar staat ergens tussen wat bomen de mansion of the wicked en daar moet je dus zijn;) Je kan het ook zien aan de red eyes in gele jassen dat je in de buurt komt van die mansion

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, had het iets ervoor al ontdekt maar je antwoord waardeer ik evenmin nog heel erg. Ben nu level 50,49,49,46. 40 uur op de teller :) Gaat heerlijk zo.

Ik heb namelijk een gebied gevonden waar je goed kan levelen/ grinden, helemaal linksbovenin de map. Het is te doen vanaf level 40, houd er wel rekening mee dat linked encounters dodelijk zijn.

Waarom je hier levelt? Nou omdat je tussen de 2.000 en 3800 experience krijgt (afhankelijk van 't aantal tegenstanders in een gevecht). Maarja tegenstanders kunnen je ook snel 1500 damage doen (wat mijn character dan half dood maakt)

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Op dit moment zijn mijn chars gemiddeld level 64, met 60+ uur op de klok.

De meeste items heb ik tot nu toe kunnen synthesizen en van de paar waarvan ik bepaalde grondstoffen nog mis zoek ik ze bij elkaar met Ba'ul.

Ik ben op dit moment het gebied met die kristallen uit. Als het lukt ga ik voor level 70 tijdens mijn eerste playthrough. :)

Wat is die magie van Estelle en Rita trouwens krachtig geworden zeg. Rita bombardeert nu regelmatig het hele speelveld met meteorieten. Geen enkel monster ontsnapt eraan. Gelukkig dat ik haar een faerie ring heb gegeven, anders zou ze zo door haar TPs heen branden.

10. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me vertellen hoe het zit met altered artes? Zodra je ze geleerd hebt in de zin van dat je ze ook echt kan setten en niet meer de base arte ervan hoeft te gebruiken, kan je daarna de skill un-equippen (en je skill points anders gebruiken) en je houdt dan de skill nog gewoon? :9

Ben nu in Mt. Temza, iedereen mid á eind 30 en zo'n 23 uur in het spel. Nog steeds echt supergaaf. :D

11. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    hoe ben je aan die meteoren art gekomen? hoor van iedereen dat hij krahctig is? is het een alterted art?

En net alle mystic arts even gezien. Damn zijn wel stoer!

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    .......
    @ mt Temza en poppetjes mid à eind level 30??????? Wtf dude, no offense enzo. Maar race je er door heen? Op easy en dan met niemand praten en steeds door?

Ik ben daar nu ook, gemiddeld level 50 en 43 uur op de teller oid :b:

Verder heb ik 't gevoel dat ik ongeveer op de helft ben, ik zal 't wel uitspelen in een uur of 70 á 80 :)

13. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    sorry maar level 50 in Mt Tezma is een beetje veel. logisch dat je dann ook wat meer tijd hebt~!

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Zodra je de altered arte ''beheerst'', en dus ook als een arte kan zetten, hoef je niet meer de skill + base arte te gebruiken om die altered arte te doen. Simpelweg, het antwoord op je vraag is ''ja'.

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vaag.. Heb nooit een probleem met gald gehad.. Ik zwem erin.. praktisch de hele game al. Geen idee wat ik heb gedaan :+

Heb nu ook de Mystic arte van Judith, Raven en Rita gescoord :)

Ik loop nu rond met een gemiddelde van lvl 54 op de
    Blade Drifts of Zopheir. Net een bossfight gehad daar en die ging erg makkelijk.

Ben erg blij dat ik de game toch weer had opgepikt. :D

16. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uh... nee, jij bent ver overlevelled denk ik? Dat heb ik mensen je al eerder horen zeggen ;) Ik race er totaal niet doorheen, ik zit gewoon op normal en ik praat met redelijk wat mensen. Ik ga ook geen gevechten uit de weg maar ik zoek ze ook niet non-stop op als ik bijv door de world map reis (wel in bijv Manor of the Wicked etc).

17. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net al die warehouse games gespeeld met karol. Die in capua torim was nog best een beetje pittig.

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zoek me een breuk naar welk gedeelte van de bosjes in de quoi woods ik open kan schieten om dat
    Giganto Monster
    te pakken te krijgen..

lvl 59 nu ^^

//edit; whaha, ik was ervan overtuigd dat m'n ring lvl 4 was.. blijkt dat ding nog lvl 3 te zijn. Mja, dan kan ik idd schieten wat ik wil, maar dan gebeurt er niet veel 8)

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm als ik jouw level was zou ik nooit zo ver komen in elk geval. Tegenstanders doen dan teveel damage en ik zelf te weinig, maarja jou lukt 't blijkbaar wel ;)

20. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    http://www.youtube.com/watch?v=SMKFU9ix7kQ&hl=nl

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina