Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Place Soldier name Score Kills Deaths Score/minute Time played
    106128 qG Named 7661 330 228 67 6h 47m 19s
    106129 KiND3rBBT 7661 291 347 3 10h 44m 40s
    106130 John Q72 7660 290 254 15 6h 49m 1s

Doe het niet zo slecht vergeleken met de mensen bij mij in de buurt :)

Laatst bewerkt: 20 jul 2009
  2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    En jij bent KiND3rBBT? :+

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.069
    Gaat bij mij nu ook wat lekkerder als sniper. Ik heb mijn 'tactiek' wat aangepast, oftewel veilig verschuilen ipv teveel bezig zijn met het helpen van vlaggetjes veroveren, en krijg nu ook iets meer zicht op waar ik een beetje moet gaan zitten wil ik mijn team van dienst kunnen zijn.

Je bent nog steeds wel een beetje afhankelijk van hoe de strijd verloopt, en waar je dan kunt gaan zitten zodat je weinig last hebt van 'gasten', maar soms zit je echt ideaal en kun je uitstekend een basis verdedigen, of heb je gewoon veel te doen :)

Blijft een leuke game natuurlijk, al vraag ik me af hoelang al die mensen dezelfde 3 mappen blijven spelen.

4. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    vette pic ouwe :b:

er is volgens mij ook DLC bevestigd hoor , nog niet officeel maar dat het gaat komen is zeker !

Ik blijf het een te vette game vinden , af en toe speel ik hem is en dan ben ik een paar uurtjes bezig , maar nieuwe mappen zijn zeker meer dan welkom

Laatst bewerkt: 20 jul 2009
  5. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Lijkt me een aardig spel voor een uurtje ofzo, maar is dit 1200!! MS points waard? Ik vind het een erg duur spel. Het ziet er wel leuk uit, maar ook voor lang?

6. Marcjah

Marcjah King Of Members

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ook voor lang ;)

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hm gister toen ik voor het eerst ging spelen werd er bij mij niet om gevraagd. Misschien ooit al eens in een ander spel geregistreerd ofzo, ik weet het niet meer.

Coral Sea is echt vet :D Lekker vliegen _O_

8. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag was echt vet!
    Op Iwo Jima de vijand van het eiland verdreven, daarna stond iedereen bootjes af te knallen vanaf de kust.
    Heb nog nooit een team zó erg geowned zien worden in battlefield! :lol:

9. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ja zo'n potje had ik gisteren ook , elke poging van de vijand die aan de kant probeerde te komen werd afgestraft , echt briljant

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje aan 't spawn killen dus :cool:, niet dat daar wat mis mee is. Ik deed 't vroeger wel eens bij de assault mode van UT99 O-)O-)O-)

11. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, echt spawnkillen kan je het niet noemen. Zijn genoeg manieren om de kust levend te halen.
    (Dat die gasten zo dom zijn om van hun carrier steeds dezelfde route te nemen naar dat eiland kan ik ook niks aan doen) 8)

12. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Was idd zeer nice. 8)
    En dat 3 potjes achter elkaar. 8)

13. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind er eerlijk gezecht niet zo heel veerl meer aan, misschien komt het doordat ik gewoon te veel games heb die ik nog moet uitspelen oa. GRAW2, Just Cause, Oblivion, Tour de france arcade game, enz.
    Misschien dat ik later nog voor die 100 potjes ga:)

14. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het juist steeds leuker worden :D! Ook word ik er steeds wat beter in, maar dat terzijde natuurlijk!

De balans vind ik vooral ook erg goed in deze game!

15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.069
    Zojuist had ik wat vaags: ik was net afgeknald door de tegenstander, maar het was op een (door mij) veroverde basis, en ik respawn dus vlak bij, en kom eigenlijk in de buurt van de TANK van de tegenstander, dus ik snel sneaky erachter en zo'n kleefbom erop gooien, en maken dat ik wegkom (naar achteren rennend), en zodra ik op veilige afstand was dus 'pompen' om die bom af te laten gaan: GEBEURT ER NIKS! Geen ontploffing of niks. Ik pompen als een gek, maar dat lukte niet... ik weer een nieuwe kleefbom erop gooien en weer wegwezen, en wederom geen succes, en toen werd ik afgeknald. :mad:

Glitch ofzo?

16. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Heb er iets van 45 uur op zitten :)
    Speel lang niet altijd serieus, als je altijd voor de punten gaat is het minder leuk imo.

Blijft trouwens leuk als je gaat zitten in een bosje en tegenstander loopt zo langs je.

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik speel ook niet echt voor de punten, eerder voor het winnen. Maar als je veel captured krijg je sowieso al veel punten. :9

18. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Speel je dik een uur achter elkaar, wordt je eruit geknikkerd door de EA server en zijn je punten niet gesaved :+|:-

19. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    hey mensen ik speel hem ook, alleen schaamtelijk op de ps3... xbox overleden :mad:...

gisteren op coral sea had ik iets gaafs. ik vloog recht op een tegenstander af, hij zag mij ook en we beschoten elkaar. op het laatste moment trok ik op en dropte mijn bommetjes n kaboom 20 puntjes ^^....

nog een mooi moment was dat ik op coral sea stond te wachten op mijn vliegtuig en willekeurig 2 raketten af vuurde met de rocket launcer. kwam er opeens een kill in beeld van mij :9

en een sniper tip, voor als je moeite heb met snipen. richt op het hoofd met de sniper , schiet!.... dan schakel je over naar je pistool en ga je gelijk schieten, zo heb ik headschots gemaakt over de hele map heen.

i love this game.

edit: had ook een potje coral sea 24kills 885 punten als ik me niet vergis. coral sea sta ik zo goed als altijd boven aan! :cool:

Laatst bewerkt: 21 jul 2009
  20. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook wel eens dat ik wel zie dat ik zo'n ding gooi, maar vervolgens ligt deze niet op de grond en rechtsonder in m'n scherm is aan het aantal niets veranderd (waar staat hoeveel je er nog op zak hebt). Gewoon daarnaar kijken als je gegooid hebt. Meestal als het bij mij gebeurt is het of wanneer ik er verschillende snel achter elkaar gooi, of wanneer ik sprint en dan LT druk, dus vanuit een sprint stop en meteen gooi.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina