als iemand hulp nodig heeft met een van de spellen die ik heb add me maar, of als je gewoon zin hebt in een potje knallen Gamertag: RobinMuttzNuttz
Zijn er nog mensen die Unreal Tournament 3 moeten uitspelen op Insane? Krijg hem een dezer dagen binnen .
Ik heb hulp nodig met de two for one achievement van Halo 3, zouden 2 mensen me een keer willen adden en mij hun laten laseren?
sure, Als je het "mij" dan ook ben jou en die andere laat doen. vraag me maar keer voor party, 360 naam: mazterman
Als iemand zin heeft om met mij samen Gears of War 2 op insane door te lopen, laat alsjeblieft iets weten.. (: Wil erg graag die achievements! ;D
Voor CoD Waw zoek ik 1 of 2 andere mensen die met mij co-op archivements willen halen. Shot in the Dark: 10G Ruthless: 15G Iron Fist: 15G Guardian Angel: 10G Wie deze ook nog moet kan me toevoegen op XBL: Fanault
Bah, net te laat met die Insane achievement. Ik zoek iemand die binnenkort gewoon de heletijd wil doorgaan met de Campaign van Gears of War 2 op Insane, wil die achievement heel graag!
Ik zoek nog 3 mensen die mij willen helpen met Nascar 09: Online Horsepower(50G) Win a Ranked Race on Xbox LIVE. En nog eentje zodat ik een baan af kan pakken van iemand uit mijn friendlist: Unfriendly Take track ownership from a friend. Ik verwacht niet dat veel mensen dit spel hebben, maargoed het valt te proberen
Iemand zin om te helpen met de laatste Time Trial op Psychotic van Crackdown? Het is zo kut om naar het dak te komen van die Wang... kom niet verder bij die gouden dingen die aan het plafond hangen.