Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Dat gebeurde me gisteren ook. Het was bijzonder rustig en wij waren met zn tweeën tegen 11 man aan het vechten en dus hadden we geen spawn plekken op het eiland.

2 malloten die dan ook nog op ons schip gaan zitten om je eraf te knallen, lekker stoer.
    Ik had 7 van die gasten gedood en stond bovenaan, wat een losers!

2. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt geen punten voor kills vanaf je basis, dus hoe kon je dan bovenaan staan?

3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Omdat ik daarvoor al 5 mensen had omgelegd op het eiland, daarna die gasten van mn boot geknald en toen in het vliegtuig gestapt en een paar cadeautjes op een paar hoofdjes heb bezorgd :)

Ik kan weinig waardering opbrengen voor dat soort gasten. Ze gaan op veilige afstand aan de achterkant van het schip staan, om je zo makkelijk te kunnen sniperen.

Laatst bewerkt: 21 jul 2009
  4. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Op die manier is het inderdaad niet leuk, maar bij een potje waar gewoon 12 tegen 12 gespeeld het eiland in weten te nemen is gewoon geniaal. :D
    Werd voor de verandering ook echt teamplay gebruikt.
    3 tanks (incl gunner) en 2 jeeps in colonne richting 1 vlag. _O_

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag maar weer lekker winnen. :cool:

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    is dat zo? Volgens mij krijg je geen punten als je de tegenstander killt op zijn basis, maar andersom wel als ze in jouw basis zijn toch?

7. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je vanuit je eigen basis iemand neerschiet krijg je geen punten, dat bedoelde ik

8. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Haal je het nou helemaal door elkaar of ben ik nou gek? :p

Als jij in je eigen basis iemand neerschiet krijg je toch WEL punten? (80% zeker)

Als jij in de vijandelijke basis iemand doodschiet krijg toch je GEEN punten? (deze weet ik 100% zeker)

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199

ik weet het ook bijna zeker. Ik vloog over een vliegdekschip van de vijand en schoot een vliegtuig neer dat opsteeg. Er stond in beeld dat ik 0 punten kreeg.

Anderzijds op Coral Sea wachtte ik op vliegtuig en vijand sprong uit zijn vliegtuig met parachute en lande op ons schip. Die killde ik en kreeg toen wel punten.

De logica achter het geen punten geven is spawnkillen voorkomen

10. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op iwo-jima kan je gewoon mensen op hun basis snipen en krijg je punten.
    Zal wel vanaf eigen basis zijn dan dat je geen punten krijgt. al krijg je op coral sea weer wel punten daarvoor.

11. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ervaringen:

Als je een tegenstander die op zijn schip staat neerschiet krijg je geen punten, tenzij hij op het platform staat waar die anti-aircannons staan. Als jij vanaf je eigen schip (uitgezonderd de anti-airplatforms) iemand neerschiet, krijg je ook geen punten (al heb ik alleen vanaf het eigen schip mensen neergeschoten die niet op de boot zelf waren)

12. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, gisteren ging het ons best goed af :D Jammer dat je vanmiddag offline ging. Ik g a denk zo ook nog even een poging wagen :D

13. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.069
    Damn... waar het gisteren nog best lekker ging, ging het vandaag (op een paar potjes na) echt gigantisch kut. Heb niet echt keren gehad dat ik gewoon een rustige plek had waar ik kon snipen ofzo, want telkens kwam er toch weer een verdwaalde tegenstander langs, of een medespeler komt langsrijden om even de beschutting van mijn bomen omver te rijden, etc etc.

Nog steeds moeite met dat wisselen van wapens helaas... dan wil je snel naar je handgun gaan, en dan blijft ie op je sniperrifle staan... :mad:

14. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ik vind het zeker een vet spel en zeker de 1200 points waard.

Alleen vind ik toch de Rifleman class veelste overpowered, want het ding is beter dan de infantry class in close range als je een beetje kan richten en het heeft niet de slechte rate of fire die de sniper heeft.

Toch vind ik snipen het leukst en bij dit spel krijg je toch zeker wel een goed gevoel als je iemand op zeer lange afstand een kogel door z'n kop jaagt. Alleen moeten het wel allemaal headshots zijn, want er is zoveel cover dat ze bij je 2e schot (De slimme meestal dan) allang verdwenen zijn.

De handgun mag van mij ook wel wat sterker want je hebt een hele clip onderhand nodig om iemand te kunnen doden.

Het ging vannacht nog erg lekker op Wake island met 7 kills waaronder 6 headshots en 0 deaths en dan opeens word ik gewoon 4-5 keer achter elkaar gespawnraped door o.a tanks, een vliegtuig dat me meteen begon te bestoken toen ik spawnde, van die rifleman kneuzen die dan met rifle grenades in je spawn beginnen te schieten.

15. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik moest werken en we speelden tegen een pre-made van wel iets van 6 generals. Daar heb ik geen zin in :p

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199

Is niet overpowered. Iedere klasse heeft zijn doel.

De rifleman is bedoelt om goed te zijn tegen infantry. Hij heeft namelijk ook die rifle nades.

Tegen een tank begint de rifleman helemaal niets. De infantry heeft bazooka en de sniper demo charges.

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wacht, kan je hier niet eens iemand in 1x dood maken met een sniper zonder een headshot?

18. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  19. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig niet, anders zou iedereen sniper kiezen.

20. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop dat er met de volgende DLC ook Market Garden erbij zit. Die map was zo verschrikkelijk tof. Ook de wapens van imo leuker dan die van de japanners!
    En ook meer classes EN ook de bommen van het vliegtuig sterker maken! Ik liet een bom vandaag midden op een tank vallen en hij ontplofte niet. :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina