[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    In Begins kwam het allemaal wat natuurlijker over, omdat je toen zijn overgang van Bruce naar Batman zag. In Dark Knight is het allemaal een flink meer schorser geworden moet ik eerlijk zeggen, ik stoorde me er ook niet aan, maar kan er degelijk inkomen dat mensen dachten dat hij long****** had ofzo :9

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Thank you! Ik vond het juist geniaal dat er eindelijk een film was die daar aan dacht. Je verkleden is niet genoeg om onherkenbaar door het leven te gaan, dat kan alleen in Samson en Gert. Dit past dan ook perfect in de meer realistischere kant die Batman is opgegaan.

3. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Is het niet logischer/realistischer dat een multimiljonair met tig gagdets daar ook iets voor heeft dan? Een stemvervormer?

4. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Had je ook de The Half blood prince moeten kijken, en niet de nederlandse versie:+

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, zo kun je op details blijven ingaan, maar het pak van Batman was altijd open voor zijn mond. Daar zouden ze niet aan toornen, denk ik.

6. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die bedoel ik ook O-)

7. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Seven Pounds

een zeer goeie film met Will Smith, een beetje verwarrend door de film heen, maar alles wordt duidelijk naar het einde toe en het einde was ook zeer emotioneel.

zeker de moeite om te zien.

9/10

Harry Potter and the Half-Blood Prince

Hij was niet zo fantastisch als ik had verwacht maar ik troost met het feit dat het maar een opwarmer was voor de volgende film (part 1 en part 2)

maar omdat hij niet zo slecht was toch een 7,5/10

Laatst bewerkt: 22 jul 2009
  8. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laatste paar films die ik heb gezien

Slumdog Millionaire, bijna geen actie maar tjees wat was deze spannend. Vond het een zeer goede film 8.5

Star Wars 1
    Gewoon ff mijn gedachtes bij de film opkrikken. 7.5/10

Harry Potter and the Half-Blood Prince
    6.5
    Viel tegen.

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Bruno : 6
    Grappige stukjes,voor de rest erg flauwe humor...

Gran torino: 8,5
    Wist helaas al voor de film wat er ging gebeuren.
    Ondanks dat een erg vette film met een goed verhaal.
    Clint eastwood FTW!

10. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Harry Potter

tsja, dikke tegenvaller in mijn ogen. Had er veel meer van verwacht en die achterlijk goede reviews slaan echt monkeyballs!8) Film moest het dik keer meer van het verhaal hebben en laat meneertje Radcliffe nou gewoon niet kunnen acteren.. trouwens wat een trieste shit dat die Ron een chick-magnet was in deze film, lag er veel te dik op. En waarom die film nou echt "Half Blood Prince" moet heten mag joost weten.. ging er amper over.

Nou nog het laatste deel lekker ff uitmelken in 2 delen... ben benieuwd8)

6/10

=====================================================

Seven Pounds

Ik ga weinig vertellen over deze film, maar als je The Persuit of Happyness goed vond moet je deze zeker kijken! Will Smith bewijst wederom weer dat hij naast een action hero ook een fantastisch acteur is in drama/realistische films :thumbs:

9/10
    ======================================================
    Vanavond naar Ice Age 3 :thumbs:O-)

11. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Rambo IV

De dialogen waren niet echt zo goed, maar de actie was wel Fantastisch (met al het bloed en zo)

8/10

Laatst bewerkt: 21 jul 2009
  12. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou echt een supergoed voorbeeld van 'Waar voor je geld'.
    Die film doet precies wat je er van verwacht. Een 8 is dan ook helemaal terecht! :)

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik dat voor het eerst hoorde en ik heb alle batman films gezien/strip etc ik dacht echt wtf...zeg aub dat hij verkouden is ofzo...snap best dat hij zijn stem moest veranderen maar dit vond ik weer net wat te...

Die film is ook gewoon echt hard op sommige stukken! :thumbs:

14. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat einde bovenaan die heuvel is gewoon zwaar episch :lol:

Zelf heb ik gisteren Oorlogswinter gezien. Ik vond het einde aardig afgeraffeld maar voor de rest was het een goede film :) Ze hebben leuk op de details uit het boek gelet, met de knijpkat ed.

7,5/10

15. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Layer Cake

Ik moet zeggen dat ik deze film (met Daniel Craig) wel redelijk goed vond.

Layer_Cake

7,5/10

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Lees hier veel positieve dingen over Seven Pounds. Maar ik vond juist het acteerwerk echt supermager en het hele verhaal had echt een mierzoet hollywoodsausje over zich en was voorspelbaar van hier tot en met Tokio imo.

Zonde dat voor veel mensen Harry Potter zo tegenvalt, ik ga hem zelf zondag kijken.

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Untraceable.
    Behoorlijke vette film.

18. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Net dan eindelijk transformers gezien, samen met een vriend van me. (die net zo dom is geweest als ik)

Goede film! Actie top, duurt lang maar blijft boeien, goede afwisseling en verhaal.

19. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Volledig mee eens, aan het begin van de film had ik toch wel verwachtingen van de film. Helaas was ik telleurgesteld. Het acteer werk kon ik wel slikken maar het voorspelbaarheid en dat mierzoete sausje idd werd voor mij te veel. Heb het dus ook niet helemaal afgekeken =(

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Gekopieerd uit het buitenaards topic:

Wow, gisteren zond Canvas de film 'In the Shadow of the Moon' uit.. Gemaakt door de NASA, dus wellicht een beetje propagandisch, maar desalniettemin fantastische film. Alle 12 mannen die ooit op de maan hebben gestaan (alleen de gedachte al, ik vind het heroïsch :p). De mooiste beelden komen langs, en na het zien kwam ik echt in een soort filosofische extase... Want wat is de wereld toch eigenlijk klein. Zoals ook de astronauten zeiden, als je eenmaal op de maan staat, en je ziet de complete Aarde als bolletje in het nietsledige zwarte... Ongelooflijk. Zoals Collins zei: you can put the Earth behind your thumb. Waar maken we ons allemaal druk over? Wat boeit het dat Jan Smit single is geworden?

Echte aanrader voor iedereen.
    Cijfer: 7,8

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina