[XOne] [Prototype]

Discussie in 'Games' gestart door Biba, 22 aug 2007.

1. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Vanmiddag ook ff die laatste orbs vinden met die site met filmpjes en dan ben ik er ook klaar mee.

2. Darkness-evil

Darkness-evil Benaan

Leuk Bevonden:
    0
    Dulle heb je trail of corpses nou gehaald??

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Kijk eens een paar posts boven je O-)

4. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ohnee, ik speel op Normal. :cool: Verklaart wel waarom die eerste baas al zo moeilijk is.

5. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Valt wel mee, dit spel is erg pittig. ( Ook op Easy)

Dan krijg jij het nog best zwaar:thumbs:

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ben ook iets meer als een uurtje aan de slag geweest. De graphics vallen me niet tegen zoals ik verwachte (Door alle reviews had ik nog maar een laag verwachtingspatroon) en de gameplay is ook echt supertof!

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Op Normal de Hunters gehaald, één keer dood gegaan though omdat het niet echt duidelijk was. Maar het was een cake-walk daarna. Ik wil graag beginnen aan Hard. :cool:

8. spybunny

spybunny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    achievement hulp

unatural selection, ik begrijp deze achievement niet helemaal, je moet voor deze achievement alle upgrades doen, ik heb de dus bijna allemaal, behalve de upgrades van weaponry, daar staat 0/1 bij, en moet je mensen consumen, maar elke x als ik een base infiltreer consume ik die mensen daar, die 3 speciale + t mannetje met info en filmpje, maar ik kan um dan nog nie upgraden.

ja t kan zijn dat ik t nu allemaal mis heb:p maar hoe kan ik dus die upgrades krijgen waarbij je 1 moet consumen?

alvast bedankt:D

9. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Hoever ben je met het spel?

10. spybunny

spybunny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oww tis me al gelukt:p je moet gewoon basen infilteren, totdat je die upgrades krijgt:D Handig, krijg je namelijk glijk 2 achievements, voor 10 bases,20 gs, en ook gelijk 40 Gs voor alle upgrades:D

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Heb me vandaag even de tijd genomen voor het spel. De andere keren had ik niet zo veel tijd en stopte ik na 20 minuten al. Tot nu toe vind ik het echt een toffe game. Ook de moeilijkheidsgraad ligt hoger dan andere games.

12. spybunny

spybunny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toch nog 1 vraag,,

als je nou wil gaan voor de achievements hard to kill, of Nice guy, of Normal wilt uitspelen voor hard, Kun je die ook halen door New game + te doen, met al je upgrades? of moet je zonder + doen?

13. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Als je Normal hebt uitgespeeld en je gaat naar hard krijg je niet je upgrades, je begint dus overnieuw ;) easy naar normal of normal naar easy houd je wel je upgrades enzo ;)

New game+ is dat je upgrades houdt

14. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Elizabeth Green heb ik na de tip met Devastator verslagen , geen 1x meer dood maar duurt wel tijdje zeg want ik moest elke x weer een zijstraat staan waar ik dan weet wat kon killen en hunters consumen om weer Critical Mass te krijgen .... heb zeker 20 min geduurd 8) zal wel aan mij liggen :lol:

ik speel op Normal trouwens ;) , kan je nog wat halen als je New Game+
    gaat spelen ?

15. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

20 minuten... Ik 2 uur 8)

En bedoel je qua achievements? Dan misschien op easy en dan zonder dood te gaan... Of 3x ongezien een missie doen etc.

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dat stuk met die tanks is knap lastig zeg, zo rond de 13e missie :mad:. Ben nu al een keer of 3 dood gegaan, maar reload mijn save voor de achievement.

17. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet exact welke missie jij bedoeld! Ik heb 'em zelf ook 8 á 10 keer opnieuw moeten spelen, maar blijf van strategien wisselen door bijvoorbeeld eerst die ventjes met bazooka's neer te maaien. Dan lukt het vanzelf. :9

18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ja klopt, maar daar komt bovendrijven dat het "Priority Targeting System" niet geheel functioneerd zoals ik het wil. Ik heb eerst een stuk of wat tanks weg geruimd, toen die bazooka mannekes en toen ben ik met die laatste tank van een afstandje als een malle tekeer gegaan :). Na een keer of 4-5 is het me gelukt.

Vind deze game toch wel erg leuk! Het is gewoon GTA in chaos-stijl! Je hebt ontzettend veel upgrades en alles is ook redelijk uitgedacht. De graphics zijn ook prima en je hebt nauwelijks last van framedrops.

Ik snap eigenlijk niet waarom deze game zo slecht gereviewed is? Dat weerhield me ervan om naar de winkel te rennen en dus gewoon op de Power Unlimited actie te wachten.

Kortom, ik ben blij. Een game vol actie, afwisseling en met een zekere moeilijkheidsgraad. Op Star Ocean na, de beste game van 2009 die ik nu gespeeld heb.

19. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Ik kon zelf niet op de PU actie wachten, dus ik ben wel gillend naar de winkel gerent :9

Had wel reviews gelezen maar dat boeide me niet zoveel, die filmpjes daar in tegen wel :)

Ik moet nog 4 upgrades kopen, volgens mij heb ik ook alles van die consume dingen.

Maar nu heb ik geen EP meer :'-(

Trouwens nog een vraag:

IK doe steeds die consume events en dan moet je binnen de tijd 4 mensen consumen, geen een is daarbij dat ik nodig heb voor Web Of Intirique, waarom niet? Dan heb je toch niks aan die consume events?

En nog een vraag :9 ( de laatste)

Ook bij die consume events moet je soms een militare gebouw kapot maken, wat heeft dit voor nut? Want dan kan je niet meer naar binnen en als die mensen consumen...

Volgens mij heb ik onduidelijk uitgelegd 8)

20. Hey, als je meer XP wilt start je een new game+ dan krijg je weer XP van missies.

Consume missies zijn totaal anders, dat zijn er toegevoegd om je langer Prototype te laten spelen.
    Je moet geen millitaire gebouwen kapot maken maar je moet ze binnen treden en een persoon consumen en dan weer ontsnappen.
    WoI kan je gewoon vinden als je overal verkent, je ziet dan een rood icon met een hoofd erin.

Deel Deze Pagina