[Algemeen] Popcorn Hour

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Xboxgamernr1, 10 jul 2009.

1. dan1701

dan1701 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt voor de info. Ga me verdiepen in de tv tuner van de 6500 anders wordt het de PCH.

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Even een vraagje omtrent de Popcorn Hour.

Als ik dit ding koop, aansluit op mijn TV en netwerk, vervolgens een harde schijf erin zet en daar de films opzet die ik wil zien, dan hoeft mijn computer verder niet aan te staan als ik film kijk right?

Dat is nu een beetje het probleem als ik een film stream via de computer. Er staan dan naar mijn mening te veel apparaten aan. De PS3/X360, TV, Boxen en de computer. Als ik dan één keer een hoop geld uitgeef voor dit apparaatje dan neem ik aan dat het stroomverbruik aanzienlijk minder zal zijn wanneer ik een filmpje wil kijken, of niet? :9

:b:

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Laatst bewerkt: 20 jul 2009
  4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Als de films op de interne schijf staan, hoeft je computer niet aan te staan inderdaad.

5. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Top, dan gaat deze snel hier komen O-)

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het overzetten naar de interne schijf gaat overigens niet erg snel, let daar wel op.

7. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Oke :) Wat voor schijf gaat er precies in? :)

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    SATA in de A-110, PATA in de A-100. Maar ik zou sowieso voor de A-110 gaan.

9. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    A-110 wou ik inderdaad voor gaan :) Tnx. Wanneer ik hem heb zet ik er eerst even een oude SATA HD (maar 160GB helaas maar goed, kijk toch geen HD films) in, anders wordt het helemaal een hoop geld in 1x.

10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Iemand hier die een hdd in hun popcorn heeft zitten ? Zo ja, hoeveel geluid produceert ie ?

Ik vraag dit omdat ik momenteel al mijn mkv's stream via ps3 met java ps3 media server.
    Na 5 minuten gaan de ps3 fans weer blazen en dit hoor je door de stille momenten van een film.

En ik heb echt niet het geluid zacht !

Nog een vraag , kun je de hdd van de popcornhour direct als download-locatie gebruiken ? Dus als ik via een nieuwsgroep een 1080p film downloadt, dat de locatie direct de hdd is van de popcorn ?

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb geen HDD maar op www.networkedmediatank.com zijn er genoeg met een HDD erin en je hoort 'm nauwelijks. Je hebt genoeg aan een 5400rpm schijf en als je een WD Green pakt dan verbruikt hij ook nog heel erg weinig. Voor wat betreft het downloaden, je hebt NZBGet dat je op de hardeschijf installeert (via het menu van de Popcorn Hour) en die kun je vervolgens instellen. Let er wel op dat het repareren en uitpakken erg lang duurt op de Popcorn aangezien hij daar gewoon niet de juiste processor/geheugen voor heeft. Dit kun je dus het beste 's nachts doen. Maar als je nu via je PS3 streamt, waarom zou je dat niet via de Popcorn Hour doen? Die heeft geen fan die gaat blazen! :)

12. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    My point exactly ! Alleen ik wacht / of eigenlijk zoek ik nog een gadget waarmee ik mijn muziek kan afspelen via mijn receiver zonder mijn plasma aan te doen. Het liefst een ipod touch of iets soortgelijks.

Het punt is dat ik ongeveer 700 gb aan muziek heb (van 320kbps tot eigen cdrips in .flac). Probeer dit maar goed te krijgen in iTunes !!!!!!!!!! Lukt bij mij niet. Albums waarin meerdere artiesten zitten van bijv. ALBUM - AA krijg ik allemaal apart te zien.

Heb ook geen zin om draadloos via macbook pro te streamen (muziek) terwijl ik coverflow wel heel vet vind.

Het enige jammere aan iTunes imo is dat het geen functie heeft dat je je muziek kan zien aan de hand van je eigen map-structure.

Ik wil daarom wachten op de c-200 om te kijken of dat uberhaupt te zien valt aan die kleine schermpje

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De Popcorn Hour (en sowieso alle NMT's) zijn niet erg geschikt om muziek af te spelen. Je hebt namelijk geen Playlist functie of iets dergelijks. Je moet dus ieder nummer apart aanzetten. Deze devices zijn echt bedoeld voor films.

14. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dan gaat de ps3 maar een tijdje langer blazen.

Ps3+ java ps3 media server is een heerlijke combinatie (behalve de fan-geluid dan)

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Misschien dat er wel applicaties te downloaden zijn hoor. Maar daar heb ik me niet in verdiept aangezien ik toch geen muziek afspeel. Ik zou zeggen, kijk op www.networkedmediatank.com

Als daar iets niet staat wat je zoekt, dan bestaat het niet! :+

16. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Is deze HD goed genoeg voor de Popcorn Hour A-110? :9

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja hoor, iedere SATA schijf kan erin. Ik weet alleen niet hoe rumoerig die Samsung is.

18. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn Onkyo 706 receiver zit een RI(Remote Interactive) optie, hieraan kan ik mijn ipod classic aansluiten en dan via mijn reciever naar mijn muziek luisteren zonder mijn plasma aan te zetten(kan eveneens via mijn blu-ray-speler met plasma uit).

Alleen moet je hiervoor wel eerst een dock station kopen van 40 euro en een paar ipod draadjes die van de dock naar de receiver gaan die eveneens 40 euro kosten, belachelijk trouwens. Zelf trouwens nog niet aangeschaft.

Laatst bewerkt: 21 jul 2009
  19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    wat ıs er mıs met een verloopstekker van je koptelefoon naar je receıver met 2 rca pluggen?

20. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Rivanov, klopt het dat je ook een laptop harde schijf in de A-110 kan doen? Die oude SATA HD die ik nog had liggen is niet meer goed dus dat gaat helaas niet werken. Heb hier nog een externe HD liggen en daar zit als het goed is gewoon zo'n laptop harde schijfje in. Dus dan zou ik tijdelijk mooi kunnen gebruiken.

Ik las trouwens op Internet dat de A-110, ISO bestanden niet vloeiend zou afspelen. Klopt dat of weet je dat niet? O-)

Deel Deze Pagina