[XOne] Battlefield: Bad company [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 2 aug 2008.

1. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Herken het ook wel een beetje. Is erg jammer, want in BF2 op de PC was dit ook al het geval. De reg daar was gewoon belachelijk slecht. Speelde een jaar geleden nog op ESL en Clanbase, maar ben mede gestopt door de ongelooflijk slechte reg

2. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt BF:BC nog wel een beetje online gespeeld. Heb altijd erg veel plezier beleeft aan deze MP game. Weten jullie misschien of er nog wel animo is online of is het rustig??

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Wordt nog steeds wel gespeeld! Ik heb iig nooit problemen gehad om een match te joinen.

4. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Super !!< dan gaan we vanavond weer eens helemaal loos!!!!!!

5. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Erg leuke game, zowel singleplayer als online.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Reg is hit detection?

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook weer begonnen aan deze game dankzij 1943..

Het hele idee is goed, de maps zijn mooi en groot en sfeervol.. maar god o god o god, wat een hit detection zit er in deze game zeg.. niet normaal meer.
    Vooral na het spelen van bijv COD4.. voelt het erg traag en laggy aan.

Nou snap ik dat het niet zo soepel kan zijn zoals in COD omdat er gewoon meer speelt, wagens, tanks en helis, meer spelers en veel grotere maps.
    Maar het is gewoon wat vaag dat als je iemand in z'n achterhoofd schiet met een SAW, hij niet meteen neer gaat alleen, maar ook nog eens doodleuk omdraait, z'n mes pakt en dan jou neersteekt met 1 hit... wtf?

Voor de rest een toffe game.. maar de lag en het registreren van hits is bagger.. dat moet beter in de volgende battlefield game.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Post 667, niet normaal. ;)

Hopen dat deel II er goed word.

Ga nu ff WoW spelen.

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja hit detection is inderdaad wel wat aan de mindere kant en het is vooral kut als je daarvoor COD de hele tijd hebt gespeeld. Maar als je veel speel dan weet je ook goed waar je de kogels moet plaatsen zodat de enemy er als het ware inloopt. Het zelfde geldt voor een headshot, je moet je moet proberen te richten op het bovenste gedeelte van het hoofd (er een heel klein stukje boven is het beste) want afentoe is de enemy niet dood als je hem bijvoorbeeld in de buurt van zijn mond raakt. Klein tipje: ga eens aan de slag met de VSS (semi-automatische sniper), echt de fijnste sniper vind ik en als je er goed mee kan omgaan is hij dodelijk op elke range (close range is ook geen probleem doordat je snel kogels kunt afvuren die veel schade aanrichten).

Wat zijn jullie 3 favoriete maps eigenlijk?
    1. Harvest Day
    2. End of the Line
    3. Deconstruction

Laatst bewerkt: 20 jul 2009
  10. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat is wel logish he ,hit detection, het zou wat zijn dat iemand rent jij schiet van groote afstand, als je dan op het mannetje richt is het logisch dat je mis schiet, je moet altijd voor de man schieten, das in het echt ook. Ik geef wel toe dat het soms door lag of wat dan ook wel een beetje irritant is, en vooral als je Cod heb gespeeld.

ow en het dikgedrukte heb ik nog nooit gehad hoor...

wat ik nooit heb begrepen is dat je niet hoeft in te zoomen met de SMG's, die zijn nu super goed, sommige zelfs op lange afstand

1:End of the line
    2:Harvest day
    3:eek:asis of Valley run

Laatst bewerkt: 21 jul 2009
  11. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me eigenlijk af wat er gaat gebeuren in BF:BC2

aangezien ze nu met dat goud zijn weggereden en allemaal wel rijk zijn. :+

tenzij er nieuwe character's komen.

Hopelijk blijft hij grappig en wordt het geen zo'n serieuze shooter, want dat vind ik wel heel goed aan het spel.

btw: waar is de hoogste top in het spel ?

Laatst bewerkt: 21 jul 2009
  12. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74

ja vind ik ook, ben alleen benieuwd hoe dat gaat uitpakken met dat sneeuw, want ik haat sneeuwlevels in bijna alle shooters :9

13. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Dus in het level Crash and Grab nadat je je teammaten hebt bevrijd.

14. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0

oke, bedankt :thumbs:

15. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Moet je wel de trappen helemaal oplopen he nadat je de cutscene hebt gezien dat je weer met je vrienden bij een komt. :9 Niet dat je denkt dat je hem meteen krijgt haha.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is dus alleen de SP die ook maar een klein beetje aan de game toevoegt. Online is het juist realistischer dat andere shooters en helemaal niet grappig dus. Alleen voor de SP is de game niet de moeite waard (welke shooter is dat nog wel).

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    echt wat is het spel vercrack geworden zeg. iedereen blijft maar snipen en shit

18. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    [GT]55171[/GT]

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die dit spel spelen? Word een beetje moe van sommige teammates die met z'n allen gaan snipen terwijl ze moeten aanvallen :{.

20. mikeVermeule

mikeVermeule Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boys, ik zit vast bij het level met de helikopter.. kan ik hem healen en het belangrijkste hoe vlieg ik hoger ik daal steeds en knal dan tegen een boom..

Deel Deze Pagina