Dirt 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 21 nov 2008.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [GT]53012[/GT]

    [GT]53006[/GT]
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ziet er goed uit maar het lijkt zo in eerste opzicht wel deel 1? (op de plassen na dan)
     
  3. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    grafisch was er ook weinig mis met deeltje 1 dus dat vind ik niet erg, ik moet m enkel nog uitspelen. Vooral de camera in de auto vond ik erg gaaf en nog vrij lastig om te besturen \o/ maar dit word weer een topper!
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Welke landen zitten er in DIRT 2? Kun je ook door Japan enzo racen?

    Zojuist dat filmpje van Croatie gezien. Ziet er goed uit. Als de gameplay me een beetje doet denken aan Rallisport Challenge 2 (nog steeds de beste rally-game ooit), dan haal ik waarschijnlijk wel (niet voor fullprice, maar zodra hij afgeprijsd is...)
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoeveel grip denk je te hebben dan op zo'n graffel ondergrond?:+

    In car cam is idd echt geweldig. het is ff wennen maar als je het eenmaal door hebt rijdt het makkelijker als 3rd person. je kan bochten beter inschatten en strakker nemen etc.
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, maar ging er meer om dat je wagen in deel 1 als het ware maar 1 raakpunt met de weg had, waardoor het aanvoelde alsof je veel over de weg gleed. In deel 2 hebben ze dat aangepast, zodat je 4 raakpunten (de 4 wielen) hebt, zodat wegligging beter en realistischer is.
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja daar heb je gelijk in. soms als je eenmaal in een slip komt is het verdomd moeilijk er weer goed uit te komen gezien je dan van links naar rechts blijft slippen en steeds over corrigeert.
     
  8. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    het ziet er wel top uit. Wacht wel ff tot hij wat goedkoper is. Ben meer benieuwd naar Shift en forza3
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Komt omdat de wagens in Dirt 1 om een centrale as in de auto keerde. En niet met de voorwielen..
    Dit gaf het een onrealistisch rijgedrag en was het inderdaad moeilijk om 'm uit een slip te halen.
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ja i know, werd toch ook al in de post voor mij aangegeven
     
  11. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit wordt de 1e nieuwe game voor mij dit jaar. Heb wel al 1 of 2 oude games gekocht begin van het jaar en koop er deze vakantie misschien nog wel een paar, maar dit wordt m'n 1e game van 2009. Heb er echt zin in!
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Goedkoper ?

    Dirt 2 voor € 33.99

    :D
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    haha, waar zit die winkel gevestigd? kan ik daar gewoon bestellen zonder dounegezeur?
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Dat heet een creditcard geloof ik. Ja, kan zonder douanegezeur. Je moet alleen wel vrij vaak extra verzendkosten betalen. De rest zou ik niet weten. Neem dus aan dat je GameHubs bedoeld? ;)
     
  15. Geogamer

    Geogamer Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook hier grote interesse in de game. En vrij vreemd eigenlijk. Vroeger zag ik dit soort games nooit staan. DIRT heb ik eens meegenomen bij de plaatselijke Gamemania (eigenlijk puur wegens gebrek aan andere games) en sindsdien ben ik helemaal into rally games. Ook Sega Rally moet er aan geloven en tja DIRT II, de verwachtingen zijn in ieder geval hoog gespannen. Ik ben benieuwd!
     
  16. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Heb Dirt 2 net ge pre-ordered. Voor €33,99 kon ik het niet laten. Was eerst into Forza.
    wMaar Wat ik tot nu toe had gezien van Forza 3 was dusdanig teleurstellend dat ik voor Dirt 2 ga. Van deel 1 heb ik wel eens de demo gespeeld. Maar heb eigenlijk nog nooit een echte rally game gehad, dus ik ben benieuwd...
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gamehubs toch? Daar moet ik 'm ook maar 's pre orderen.
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb net wat trailers gezien.

    Hoe zeer is dit een race spel (met meerdere tegelijk) en hoe zeer is dit een rally game (tijdritten, alleen rijden dat idee)?

    Vind het veel leuker om echt te racen met meerdere tegelijk, dat 2e vind ik saai.
     
  19. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ziet er tot nu toe goed uit en deel 1 was ook leuk. Ik hoop wel dat het nu online wat leuker is. Maar ik heb in ieder geval ook gepreorderd! (thanks voor de link) :thumbs:
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Deel 1 was ongeveer 50/50. Ik denk dat in Dirt2 de multiplayer vooral meerdere tegelijk wordt, want dat was toch wel de grootste misser van deel 1 ;)
     

Deel Deze Pagina