oke thanks , maar je zegt race 07 de hoofdgame , maar GTR Evo is er wel degelijk als standalone te krijgen hoor , althans via steam wel en ben hem heel even aan het binnenslurpen via ftd om te kijken of ik het wat vind
Je kan 2 dingen kopen op Steam. GTR Evo Complete. Dat is Race 07 en GTR Evo en, GTR Evo expansion. Dus dat is GTR Evo zonder Race 07. Die koop je dus als je Race 07 al hebt.
Binnekort komt het spel binnen, en hopelijk ook vlug een MOMO stuurtje. Ik kan niet wachten, het spel is zo vet, alleen niet te doen met de pijltjes.
Ben toch blij dat ik een paar mensen richting het sim racen heb gekregen. Als het zo door gaat komt er zelfs een XBW League.
ik snap het ja , nou degene die ik nu ff heb geleend ,is dus GTR incl alle race 07 content , en als het bevalt dan bestel ik die combo pakket wel via stream voor 30 euro , of is hij ergens anders nog goedkoper gespot ?
JEZUS man wat een gruwelijke vette game , en ziet er ook nog best goed uit ook !! ik draai alles op Max en net even een paar test rondjes gedaan op het Curcuit van Zandvoort echt te bizar dat dit er ook inzit . Ik hield van Forza 2 maar dit slaat alles man Is de game ook te spelen via de xbox controller ? want qua sturen vind ik een toetsenbord wel ff wat minder.. maar ik heb het al binnen 10 minuten gezien , dit word een MUST buy voor mij
Xbox controller is ook te gebruiken, gewoon de Xbox360 drivers installeren. Maar ik zou een stuur aanschaffen, want dat is het beste. Of als je al een stuur hebt voor de Xbox, deze is ook te gebruiken.
Ja , de pc staat in de woonkamer , en ik vind een stuur toch niet het lekkerst werken , heb namelijk die MS stuur gehad maar vind met controller toch net wat lekkerder . Na dan moet ik maar een 360 controller voor windows gaan aanschaffen
Geloof me voor deze game heb je echt een stuur nodig. Dan zal ik even sparen voor een goede pc stuur van 70 euro.
Ik snap je ding , maar ik vind het gewoon niet lekker met stuur enzo , dus laat mij nou lekker met controller spelen
Dit is een game he even voor de duidelijkheid Maybe koop ik ooit nog wel is die Logitech FX maar voorlopig blijf ik bij me controller ! Maar weten jullie toevallig of elke "Wired" Xbox controller het gaat doen op de pc ?
Heb je btw die tool geinstalleerd die extra info geeft op het scherm? Want die tool heb je wel nodig om precies te zijn hoeveel fuel je gebruikt per ronde, want de standaard full ding werkt niet goed op een add on track.
Nog niet geïnstalleerd..zal dat 's gaan doen. Want dat komt dan wel goed van pas! Al heb ik op korte termijn nog geen lange afstand race.