Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Tutorial... :+

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.069
    Als ik jou was zou ik eerst even de controls aanpassen met het vliegen, zodat als je naar boven drukt op je analoge stick, dat dan de neus van je vliegtuig naar beneden gaat (logisch), ipv naar boven (onlogisch, maar standaard instelling).

Vervolgens gewoon een beetje oefenen. Komt vanzelf.

3. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Is die er? Niet gezien namelijk, zal dalijk ff kijken!

Thnx, zal dat dan idd ff veranderen!

4. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    snap niet dat mensen zo moeilijk doen over dat vliegen. Met een muis zou je idd die controls om willen draaien maar met de xbox 360 controller vind ik het wel prima zo.

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Idd, analoge stick omhoog = vliegtuig omhoog. Bij bijvoorbeeld HAWX is dat een ander verhaal maar hier vind ik het wel prima zo.

6. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Toen ik voor het eerst in een vliegtuig sprong zat ik gelijk met mijn neus in de grond, als je de muis naar voren drukt ga je toch ook naar beneden? Op de xbox heb ik gelijk die instellingen maar even aangepast.

7. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Klopt maar ik speel nooit vlieggames (op de pc), dus is voor mij gewoon het makkelijkste zo.

8. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Het blijft een heerlijke game :thumbs:

Jammer dat er weinig/nooit wordt gesproken? Het lijkt me errug handig om met elkaar te praten, de één ziet weer wat de ander niet ziet enz.

Misschien moet ik met wat hollanders hier gaan teamen?

Gamertag Ferry Sonder :b:

9. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Vliegtuig:

Linkerstick: het bewegen van links naar rechts
    Rechterstick: het kantelen van het vliegtuig

En als je dan fancy gaat vliegen kun je de stick combineren ;) Probeer het vliegen in 3rd person view (heet dat zo bij een vlieggame? :p) en kijk hoe je vliegtuig reageert als je de sticks gebruikt. Het is even wennen (ik kwam ook niet echt goed de lucht in), maar dan gaat het echt lukken (ik vlieg inmiddels wel redelijk al zeg ik het zelf :D).

10. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag had ik in 1 minuut twee tanks kapot gebombadeerd, dus ik kan ook wel goed vliegen. Gewoon veel oefenen met de tutorial en dan komt het vanzelf wel.
    Werd vandaag wel heel veel gespawnkilled. Maarja, toch weer mooi gespeeld (H)

11. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Waar vind ik die tutorial, kon m vanmiddag zo snel niet vinden namelijk?!

12. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon bij help & options!

13. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is ergens bij Help ofzo iets dergelijks. Het is al een paar dagen dat ik battlefield niet meer gespeeld heb maar zoiets kan ik me nog herrinneren. Help> en dan krijg je een menu waarin je de tutorial kan vinden

14. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    O, ja had alleen in t hoofdmenu gekeken zeg maar :+! Morgenmiddag maar eens gaan oefenen dan, want anders haal ik die ene achievement van een kill in elk voertuig nooit :9!

15. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Zo moeilijk zijn die voertuigen toch niet? Je moet ze natuurlijk wel gebruiken voornamelijk voor snelle transport en dan maak je eventueel kills als je iemand tegenkom. Zo gebruik ik meestal de tanks en humvee's.

De plane daarintegen kan ik wel inzien. Hij is niet zo lastig om te besturen maar de eerste paar keren had ik ook mijn "OOhh! moet dat zo" momentjes :D

16. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ja nee, met een tank en jeep kan ik wel rijden, schieten en killen ja! Alleen met een vliegtuig lukte t me nog niet, omdat ik nog niet helemaal de besturing onder de knie heb en dus meestal neerstortte :9!

17. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de machineguns van vliegtuigen zijn beter dan de bommen.
    hoe vaak er voor mijn neus al een bom viel en ik gewoon vrolijk doorliep.:)
    het is mij in 8 uur speeltijd 1x gelukt om 1 iemand, een persoon dood te maken met een 500 ponder:lol:
    heb meer kills met de machinegun, gewoon scherp aanvliegen en over die vlag maaien.

18. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Haha wat me nou gister overkwam dropte mezelf met parachute op de vijandsschip en stond daar gewoon een beetje bommen te plakken op de vliegtuigen en beetje bij de bootjes in en uit stappen. Ze hadden gewoon pas na 7 kills door dat ik gewoon tussen ze in liep :D

19. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Gister ging het slecht, vandaag ging het goed.

Had in 1 potje zelfs 21 kills en 5 deaths. 8)

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Een kill met de Air Raid staat gelijk aan een kill in een vliegtuig, dus doe niet moeilijk en gebruik de Air Raid. :thumbs: Heb ik ook gedaan (nog geen 1 kill gemaakt met vliegtuig volgens mij :lol:).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina