The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu met twee characters begonnen zit helemaal in oblivion nu heb ik ook een wood elf archer. Man de archer is best chill ;). Oblivion blijft toch ook gewoon geweldig, kom ik in een inn, praat een mevrouw tegen me half huilend hoe haar jumbo potatoes zijn gestolen. Wie komt er nou op het idee om zo'n quest te maken geweldig. Of die quest dat zo'n gekke gast in Skingrad gelooft dat hij wordt gevolgd, terwijl ze dat niet doen. Mijn laatste lovende punt is de verschillen in uitkomst van de quest. Bijv. de piratenquest waar je iedereen kan vermoorden maar je ook kan bluffen en er zo voor zorgen dat je iemand van de crew opsluit, waardoor je haar beloning kan krijgen. Héérlijk!

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Inderdaad.

Draait straks Oblivion weer helemaal open. Vind ook dat schilderij quest idee echt geniaal; daarvoor moet je naar Cheydinhal. ;)

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Wood Elf archers zijn het chillst! Heb ik zelf ook.
    Ok, dat Tongue of the Beast is superlame, maar rest is leuk.

4. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ik baal, start Oblivion weer eens op wil verder met m'n 20 Khajiit, weg! al m'n savegames verdwenen:confused: iemand iedee hoe dat kan?:mad:
    Ben maar opnieuw begonnen met een Nord Skirmisher(custom) met Blade,Block,Marksman,Armorer, Light armor, Sneak en Security.... is wel chill mrja deze is nog maar lvl 1.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Als je twee controllers hebt gebruikt; en ze stonden beide aan, dan heb je een probleem ja.

Dit heet SPG and is een enorme foute glitch van MS. Wanneer je dus een game speelt die alleen voor Singleplayer is bedoeld, dan ben je de lul.

Het heet Switch Profile Glitch. Het is bedoeld om foute dingen tegen te gaan. Oppassen dus, weet er alles van. :thumbs:

6. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    das dus het probleem, ik heb maar 1 controllerXD

7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik kom bij de eerste quest of zo niet verder. Ik moet in zo'n Gate gaan met heel veel vuur omheen maar ik ga telkens dood door die irritante rooie mannetjes. :'-(

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ben zelf aardig gefrustreert door de zeer matig opslag ruimte, twee stappen in een dungeon en je bent encumbered, en steeds die bergen zooi door scrollen om je torch of repair hammer te pakken word steeds meer een arschschmerz samen met dat kut vampirsm ga ik toch eerst ff wat tijd in Bioshock steken denk.

Is er trouwens nog nieuws over al de DLC? 2400 Gamer points terwijl de complete goty versie rond 20 euro is, beetje schraal.

Laatst bewerkt: 23 jul 2009
  9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Aan het begin moet je gewoon veel trainen in je Strength (Blade bv.) Bij level 5 was ik al 20 punten Strength gestegen :D.
    En nog een tip, maak wat Feather potions!!!! Train in Alchemy, en op een gegeven moment kun je super Feather potions maken. Die van mij zitten onder een hotkey.
    Recept weet ik niet meer precies, maar ik dacht:
    Flax Seeds met die dingen die je in the Imperial City in het water vind (waterlelie's, naam vergeten :p).

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Dit bedoelde ik maanden geleden ook te zeggen met problemen in Software.

Hard = Hart

Soft = Bloed Zweet en Andre Hazes

Samen = Guitar Hero - Hazes en Brood Band I. ;)

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jah die heb ik ook maar daar ging ik snel doorheen ;)

Hoe ga je trouwens met je magicka om? meestal na 2-3 fights zijn mn health and magicka bijna op en moet ik healen, dus 2x healen, weer regennen, weer 2x healen, en dan weer stil staan en regennen...schiet echt niet op |:- Gewoon potions ofzo?

Laatst bewerkt: 23 jul 2009
  13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Potions en slapen/rusten.

14. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent gelijk verder gegaan met de main quest dat is niet zo handig, ik zou als ik jou was gewoon eerst wat sterker worden en wat guilds doen daarna pas beginnen aan de main.

Nu ga ik weer Shivering Isle's spelen, die shit is dope.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik gebruik in principe weinig magic..

Enne gebruik veel je shield! Oblivion is geen button bashen; wie het meeste drukt wint het snelst. Neem je tijd.

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ik block altijd de meeste attacks wel ;) en doe de extra harde klap als ze knocked back worden etc.

Misschien doe ik gewoon te hoge quests voor m'n level, bijvoorbeeld die Painted Trolls in dat schilderij moest ik er 4 verslaan door ze eerst met een keer met de Turpentine te slaan en dan over stenen heen kiten (sommige komen ze niet op of lopen om) en snel firespels op hem schieten om maar niet in 3 klappen op de grond te liggen.
    Die spoken in dat schip bij Bravil was hetzelfde, de hele tijd een of twee spells snel en dan om een hoekje om wat te regennen en niet geraakt te worden door z'n spells, als ie bij me is dan snel weer om hem heen rennen een keer raken en dan weer om een hoekje wachten 8)
    Mja houd het wel spannend iig, als je het een keer fout doet lig je.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Die painted brush quest is FUCKING moeilijk ja.. Maar je weet dat je die speciale verf potjes hebt die super veel damage aanrichten? Daar kwam ik na 2 trollen achter ><.
    Hoe staat je difficulty slider? Een millimetertje naar links kan wonderen doen.
    Maar maak het niet te makkelijk uiteraard ;).

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Kwam daar dus achter doordat die eerste troll me gruwlijk hard afmaakte en ik dus weer van de laatste autosave kon beginnen :emo:

En ik laat hem dus echt wel in het midden staan ;) anders is het ook weer zo nep om een spel uit te spelen op easy, of net geen normal. Bijna heiligschennis man!

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er zijn genoeg unieke items te vinden om meer dan 100% relflect damage te equippen (ook als je dus die spel niet kunt casten) Als je daar een paar van verzameld wordt de combat een stuk makkelijker.

20. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Waar vind ik die guides ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina