Sacred 2 : Fallen Angels

Discussie in 'Algemeen' gestart door JorgenSmit, 22 jan 2009.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Het is meer Diablo achtig. ;) Het spel is verre van perfect, maar als je liefhebber van games als Diablo bent, kan je deze eigenlijk wel blind kopen. Ik ben er ondanks de gebreken erg tevreden mee. :)

Voor Achievements moet je even hier kijken.

2. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Goed, nog een tweetal vraagjes.

Het upgraden van Stamina zou de Regeneration Time moeten verkorten, maar als ik er een punt in investeer, gaat ie van bijvoorbeeld 89% naar 90%. Hoe hoger hoe beter, lijkt me gek? Hoe zit het nou precies?

En geldt de Riding Skill ook voor de Unique Mounts?

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    riding skill geldt ook voor unique mounts.

En stamina haalt regen tijd idd omlaag, heb je geen runes gegeten of andere equipment?

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik neem bijna alle Runes die ik vind (en ik weet dat Reg Time dan omhoog gaat), maar gebeurt dit pas als je level-up gaat dan? Dat zou verklaren waarom ik niet begrijp dat het upgraden van Stamina zo weinig helpt!

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Waarom neem je bijna alle runes? Ik snap dat niet.

Vaak is het beter CA's te verbeteren door focus/lore skills te upgraden.

dit gebeurt trouwens niet na level up. Zodra je leveled en je past je attributes zoals int, stam enzovoorts aan geldt het meteen

6. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf ben grote fan van Dungeon Siege en Untold Legends, dus in principe kan ik deze game dan blind kopen? Of zitten er echt storende dingen in?

7. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als untold legends je aandacht vasthield kun je hem gewoon kopen. Untold vond ik lang niet zo leuk als sacred.

8. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke cool. Speelt iemand de game trouwens op een niet hd-tv maar op een gewone breedbeeld? Zo ja, zijn de letters dan wel een beetje leesbaar. Want ik heb namelijk alleen een oude breedbeeld en soms zie je echt totaal niet wat er staat :p

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    probleem had ik ook. maar sinds gisteren nieuwste philips dus moet nog even kijken of dat anders is

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Noob? :+ Haha, maar nu ik er aan denk, er zijn een boel Runes die ik niet of nauwelijks gebruik. Ik heb sowieso ook een skill om Capricious Hunter te levelen, waarin die Silent Predator Rune zit (sneller / meer damage boog).

11. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En zijn de letters duidelijk? Of zijn ze gewoon prima leesbaar op een breedbeeld?

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    nee op me oude tv waren ze niet heel duidelijk maar wel lesbaar net

13. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke dan kan ik de game gerust kopen. Bij Fifa 09 zijn ze ook onduidelijk maar net leesbaar. Over het algemeen is dat altijd wel zo alleen toen bij Dead Rising kon ik die lettertjes met geen mogelijkheid lezen. En het zou best een afknapper zijn als je je quests niet eens kon lezen in Sacred 2 :p

14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    soms alleen irritant of er nou plus of min staat vond ik! en dat kan bij wapens en skills kiezen wel belangrijk zijn

15. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    hallo mensen,

spelen jullie sacred nog? ben helemaal verslaafd aan dit spel, heb het pas een week maar het houdt me nog steeds geboeid ( dat heb ik niet vaak) heb nu een pyro aoe high elf en speel op silver. lvl 20 atm maar het is echt heerlijk om heel je scherm groen te zien worden van de exp _o_ ben nu alleen bij die koboldking, maar hij gaat niet dood :mad:

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Even een schopje. Heb het spel ook sinds vandaag. Eventjes gespeeld. Op zich wel leuk, maar het is me nog wat onduidelijk qua besturing enzo. Iets van een duidelijke tutorial had er wel in gemogen. Nu is het nog een beetje alles ontdekken.

17. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Wat is eigenlijk de speelduur van de game aan degeen die deze hebben uitgespeeld, en hoe zijn de games van de rassen qua verschil, of is dat niet zo erg veel ?

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Rassen zijn wel verschillend. Spelduur is wel lang. Ik heb er aardig lang mee gespeeld. Heb je interesse? ik heb het al tijdje niet gespeeld dus als je hem wilt kopen?

19. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    In een karakter heb ik 120 uur zitten ongeveer maar je bent lang bezig als je alles precies uit wil balanceren. Mooi spel wel alleen je moet het niet spelen voor het verhaal.

20. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Bedankt voor het aanbod man, maar als ik hierboven al lees dat het verhaal niet hetgeen is waarvoor je het moet spelen dan haak ik toch af. Bedankt voor de info allemaal. ;)

Deel Deze Pagina