Vanmiddag uitgespeeld. Top game! Echt onwijs funny en het speelt ook lekker. Grafisch niks mis mee! Sluit perfect aan op de films I want more!!
Kijk eens aan: Ghostbusters: The Video Game Demo File Size: 799 MB US only natuurlijk. Vandaar dat ik ook geen link heb geplaatst. MAAAAR aangezien de meeste mensen hier een US account hebben kunnen wij over een week die demo ook downloaden. (demos zijn de eerste week Gold exclusive) Downloaden via onze US accounts dus
Mooi dat er een demo is, helpt hopelijk veel mensen om hem toch te gaan kopen. 184 posts alleen al in dit topic, te weinig voor zo'n toffe game!
De demo heb ik net gespeeld op mijn playstation. Wel een beetje kort, maar je krijgt wel een goede indruk van het spel. Heb me er best mee vermaakt.
hij overdrijft de negatieve kanten maar er zit altijd wel een kern van waarheid in. Als hij niets positiefs te melden heft kun je ondanks de overdreven negativiteit er wel van uitgaan dat het geen geweldig spel is. Braid en Portal valt gewoon niks op aan te merken en dat doet hij dus ook niet
Welke link? Want Dulle heeft juist géén link geplaatst ! En op de Europese Marketplace is ie nog niet te vinden hoor, dacht ik?! Dus nu alleen nog met een Amerikaanse account te downloaden, wat ik maar eens ga doen, ben we benieuwd, vond de filmpjes die ik gezien heb echter niet echt overtuigend...!