Ik heb niet echt veel achievies gehaald tot nu toe, komt waarschijnlijk omdat ik geen zin heb om na 8 uur werken nog intensief dingen te zoeken misschien volgende week.
Super! WOUW had ook nog wel iemand in zn lijst dacht ik, dus zijn we met 4en, dan moet t wel lukken! Alleen hoeven WOUW en ik nog alleen maar de laatste co-op chapters !
I give up, die 2000 GS haal ik toch nooit meer zonder echt ervoor te gaan maar daar heb ik geen zin meer in.
:\. Gewoon totaal geen motivatie om te gamen, hou het hooguit een uurtje vol. . Of ik ren gewoon naar de winkel en koop Avatar, TMNT en nog wat easy 1000G games en win .
Over meiden en N+ gesproken, toen WOUW5 en ik online co-op aan t doen waren, joinde er een Britse meid (die ook Japans sprak) en die ownde ons ff flink! Levels waarvan we dachten, ok dit lukt niet als er nog maar 1 iemand over is, deed ze ff in dr eentje als wij al dood waren !
...teh fak?! You read minds? Of had ik daar al iets over gezegd..? Maar dat was idd mijn bedoeling, als verrassing en als afsluiting van het eerste jaar xbw.nl challenges, een challenge van een maand!
pre-summer omdat sjacco nog geen 'summer'-vakantie heeft? ^^ en het is ook voor mijn 'summer'-vakantie. edit:// tis blijkbaar wat sjacco zegt
Zomervakanties zijn sowieso verleden tijd voor mij ! Dus iedereen die ze nog wel heeft, geniet er maar extra van !