Hallo, Misschien heb ik niet goed gezocht in het forum, maar kon het nergens vinden! Aangezien ik zondag op vakantie ga wou ik nog snel wat films op men ipod zetten.. (avi. bestanden) Dit heb ik vroeger vaker gedaan, alleen op een imac. En dat is al een flink tijdje geleden. Nu wil ik het via vista gaan doen, mijn vraag is daarom met welk programma ik dat het beste kan doen? En dan het liefst dat ik de ondertiteling er ook bij kan zetten! alvast dank, Daan
Oftewel Avi naar MP4 toch. Zo een programma zoek ik ook (eentje die er ook ondertitels bij kan zetten)
Download Total Video converter Download een film waar ondertitels bijzitten Convert naar MP4 Ga naar Ituns Maak afspeellijst Zet film daarin Ga naar je naam toe van ipod ga naar films Vink de films aan die je erop wilt zetten synchroniseer
Veel van die gratis convertors hebben een hele vervelende en lelijke compressie, moet je wel even op letten.
Ik gebruik DVDFab, echt perfect. Daarmee kan je ook DVD files omzetten naar .MPEG4 en de juiste ondertitel kiezen