Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Het is gelukt! Nog met een bom ook ;)! Heb in de tutorial beetje geoefend, daarna online verder geoefend, lukt nou steeds beter! Maja, heb de achievement, dus denk niet dat ik nou nog veel ga vliegen :9!

2. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    860
    Kills maken met een vliegtuig is echt moeilijk in deze Battlefield. In Battlefield 2 was dat echt een eitje, daarmee killde je soms met 1 bom wel 10 mensen :+.

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Hebben jullie soms ook last van bugs/glitches?

Dus dat het beeld nogal verstoord wordt door gekke rare zwarte strepen vanuit 1 punt op de map ofzo, of wanneer je ingezoomd met met je rifle, en je kijkt dus een beetje heen en weer, dat het 'schokkerig' gaat?

Zojuist een potje waarin meerdere gekke dingen gebeuren. Soms lijkt het wel of in 1x je hele team tegelijkertijd'zomaar' doodgaat, en dan respawnen ze ook nog eens tegelijkertijd op 1 plek (vliegdekschip)
    En net 'struikelde' een vliegtuig toen die wou opstijgen(!) 8)

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hoe open ik een parachute als ik het vliegtuig spring :9? Het is me al 1x gelukt toen ik overal op drukte, maar vandaag wou ik het weer doen en opende er niks :+

5. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet even op A drukken. :)

Die zwarte strepen krijg ik ook af en toe nog. Laatst kon ik plotseling niet meer met m'n sniper rifle schieten of inzoomen. Dan moest ik eerst naar een ander wapen wisselen en daarna weer terug. Had ik in BF: BC ook regelmatig last van.

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Okee thanks. Als je wil mag je me ook wel toevoegen op Live. Vanmiddag ff met Arti ge-battlefield, had 1x van de 2 potjes de beste Squad ^^ Yeah!

7. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Dat van dat zoomen had ik ook vandaag. Zwaar irritant.

8. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    860
    Iemand anders die problemen heeft met de Best Squad achievement? Ik heb bij alle 3 de maps meerdere malen in de beste squad gezeten, maar heb de achievement nog niet?

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik kreeg 'm zo ineens, had er nog niet naar gekeken :+

10. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb gelezen dat die bebugged was voor sommige mensen, van wat ik gelezen heb moet je gewoon een ronde afmaken zonder squad. Het lijkt me heel sterk dat je nog nooit NIET in een squad gezeten hebt (nadat je eigenlijk de achievement had moeten krijgen), maar mocht het zo zijn, probeer het eens \o/

Laatst bewerkt: 23 jul 2009
  11. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Hij schijnt idd geglitched te zijn voor sommige mensen! Dit is wat op x360a.org staat:

12. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    860
    Hopelijk fixen ze hem binnenkort dan. Blijf toch op zijn minst spelen tot Tour of Duty II :).

13. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Die van de squad heb ik allang, tour of duty 2 ga ik vast ook nog wel halen, maar niet nu vind er op dit moment weinig aan, komt denk ik doordat ik teveel games heb die ik uitmoetspelen:x

14. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er meer mensen zo verslaafd aan 1943 als ik? Ik vind het echt helemaal geweldig. Mn rang en ratio gaan ook wel goed :D

15. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bad Company is leuker maar hier vermaak ik mij ook wel mee hoor :9

16. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Ik vind het wel leuk, vooral omdat je het zo kort of zo lang kunt spelen als je wilt, maar mijn kill-death ratio is echt heel slecht. Gaat de laatste dagen wel beter, omdat ik me nu wat meer in mijn rol als sniper inleef (verschuilen en wachten, ipv ook ongeduldig mee te helpen met vlaggetjes veroveren enzo...)

Wanneer het gaat vervelen, ga ik denk ik wel eens een andere klasse proberen, maar voorlopig hou ik het op sniper. :)

Ik denk ook dat het wel beter zal gaan zodra ik een HDTV heb. Nu zit je soms maar een beetje op de gok te schieten omdat je van grote afstand niet goed kunt zien of iemand wel of niet bij je hoort (dat rood of blauw is dan niet echt duidelijk te onderscheiden wanneer het zo klein is)

17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Whaaaa, vanavond heb ik 200/200 gehaald :D Echt top spel :) Blijft een plezier om te spelen! Meer dan 100 games en ik heb er nog niet genoeg van... Er zijn maar weinig games die me zo weten te boeien!!!

18. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Neem Rifleman. In het begin zul je het moeilijk hebben maar op gegeven moment ga je als een sniper schieten zowat. Ik kan nu mensen over enorme afstanden headshots geven met m'n rifle. Is echt goed gevoel :D Het is het oefenen waard in ieder geval.

19. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt beter de plek waar je spawned handmatig doen. Als er een paar gasten op de front line spawn zitten, overleef je dit nooit.

Handmatig spawnen op je basis en je kunt gewoon beginnen! Druk dus bij het menu waaruit je kunt kiezen tussen rifle, sniper en uzi op de gele Y knop en zet hem daarmee op handmatig spawnen.
    Daarna kan je met de rechter stick een andere locatie kiezen. Beter voor je gezondheid ;)

Zwaar verslaafd, echt niet normaal meer!

Iedere dag speel ik het, vanaf dag 1. Op mn vrije dag gewoon van 0900-1630 aan 1 stuk door.
    Vliegen vind ik erg leuk, maar dan wel de Japanse Zero. Die amerikaan vliegt als een koelkast.

Ben nu Kapitein! (zilveren ster) Niet dat ik zo goed ben hoor, gewoon veel gespeeld ;)
    Ik hou nu ook mn kills en death bij op de site. Zit absoluut een stijgende lijn in!

Laatst bewerkt: 24 jul 2009
  20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Over spawnen gesproken. Ben ik de enige hier die al 2 suicides heeft gehad omdat hij een teammate aanzag voor een vijand omdat die opeens naast hem stond? :'-(

Ondanks dat het maar 3 maps zijn (coral sea speel ik niet) begint het na 30 uur spelen nog altijd niet te vervelen, valt toch mee. Balance is soms niet helemaal geweldig. Tanks zijn redelijk onverwoestbaar, air raids komen imo te snel achter elkaar, rifle lijkt een grotere range te hebben dan een sniper etc. Ondanks dat is het die 1200 punten echt waard maar er zitten nog wel wat vervelende foutjes in. Vooral die rots naast het middelste cappunt op Guadalacanal. Die rots is misschien 2 meter hoog maar als je er vanaf rijdt met een auto of tank heb je een suicide...

Nog een kleine note. Ik ben de hele dag al bezig met het verwijderen van Battlefield sigs omdat die sigs veel te groot zijn voor xbw, dus gelieve die dingen niet in je sig te zetten :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina