Zo slecht is hij ook weer niet hoor, ben er zelf uiteindelijk ook 25 uur mee bezig geweest. Maar als ik hem puur vergelijk met SR1, dan vind ik het een stap terug. Het heeft ook wel wat toffe dingen. Zo was er ergens een winkel en als je daar naar achteren ging had je een hele toffe grot waar mensen liepen. Kon je ook zwemmen en na een tijdje kwam je bij een eilandje met hutjes waar zwervers woonde, tof gedaan. En Fight Club is ook heel erg tof om te doen!
Verhaallijn was in Saints Row 1 beter en leuker. Saints Row is een van mijn favoriete spellen op de xbox 360, Saints Row 2 was een hele verbetering op Saints Row 1, maar was toch minder leuk.. snap je?
Ik hoor allemaal kritiek op Saints Row 2, maar ik hoor de stad niet vaak voorbij komen. Vonden jullie het niet lame dat ze de oude stad simpelweg dieper hadden uitgewerkt? Ik vind dat eerlijk gezegd maar goedkoop. Het leuke van een free-roam game is ook om de stad te verkennen.
Beide delen zijn gewoon leuk. Voor mij niet echt zo dat er één de betere is. Heb me met zowel deel 1 als deel 2 prima weten te vermaken. Gewoon een goede aankoop hoor Kevf.
Ik heb geen kritiek op Saints Row 2.Vind hem namelijk geweldig.Gewoon dezelfde stad.Je hoeft niet opnieuw uit te vinden waar alles is.Ik heb er geen spijt van.Speel hem nog elke dag.
En de stukken die ze hebben veranderd vond ik echt nep. Dat hele Ultor stuk vond ik echt lelijk, ik miste dat buurtje waar je hideout stond en de nog goede kerk. Saints Row 1 was fantastisch, daardoor had ik een 360 gekocht.
Het enige wat ik jammer vond van SR2 is Spoiler dat nadat ik ultor had verslagen en ze dus duidelijk niks meer voorstelden, aangezien je iedereen had vermoord. Toch overal nog Ultor stond, gebouwen en op de stoep enzo. Had graag gezien dat dat dan echt een cool Saints buurt zou worden.
Voor de goedkoopste SR1: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/saints row_Xbox360.html . Ik zit er nu ook erg aan te denken om SR1 aan te schaffen omdat, al deze mensen hierboven SR2 een slecht vervolg tov SR1 vinden.
Ik vind gewoon dat SR2 net zo goed is als deel 1. SR2 heeft alles wat deel 1 had maar dan meer. Meer voertuigen, meer wapens, online co-op enz enz. Dat het dezelfde stad is maakte mij ook totaal niet uit, er is genoeg vernieuwd om er een nieuwe stad van te maken dus het is verre van een 1 op 1 kopie.
k heb sr2 nu ook niet zo lang , maar vind het gewoon lachen net als deel 1. SR1 heb ik al 2 jaar niet meer gespeeld (ruim) en van die stad weet ik dus weinig meer dus dat maakte me ook niet uit. Missies zijn leuker dan die van GTA en ik hou gewoon van klooien (zeker met vrienden) dus de co-op is helemaal geweldig voor mij. Enige wat me irriteert zijn de talloze bugs...