Okey gasten, ik heb hier echt een krotte pc staan. Echt het goedkoopste van het goedkoopste, maakt echt teringveel geluid enzo. Ik wil dus een laptop halen voor ongeveer €500 euro (het is op kosten van m'n moeder want die word ook gewoon gek van dit ding, maar zij wil er niet al te veel aan uitgeven, max €600. Denk niet dat het budget nog hoger komt te liggen want dan is het handiger om een pc in elkaar zetten). Laptop zal alleen worden gebruikt voor internet/word/muziek luisteren en dergelijke. Voor gamen heb ik m'n 360. Maar het zou wel leuk zijn als ik bijvoorbeeld GTA Vice City/San Andreas en eventueel een Football Manager 2009 zou kunnen draaien. Maar ik wil echt het beste van het beste hebben voor m'n geld, dus met voldoende ram geheugen/werksnelheid en dergelijke. Dat programma's gewoon goed lopen en snel opstarten. Batterijduur maakt me opzich niet zo veel uit aangezien ik hem gewoon aan het stroom netwerk zet. Wil echt dat hij zo stil mogelijk is en dat hij niet te heet word. HDD maakt me ook niet echt veel uit, maar ik denk wel dat ik op z'n minst rond de 250GB wil hebben want ben van plan om later gebruik te gaan maken van nieuwsgroepen. Qua grootte van het beeldscherm heb ik eerlijk gezegd geen idee (eerst maar ff wat laptops e.d bekijken bij Mediamarkt voor de grootte enzo . Het zou wel leuk zijn als ik hem ook volgend jaar voor m'n studie zou kunnen gebruiken.
So, please help me out?
Laatst bewerkt: 2 aug 2009