Shellos kan je ook altijd chainen (pokérader) om hem shiny te krijgen. Ik heb shiny budew tegengekomen in eterna forest toen ik men pokémons aan het trainen was. Vond ik best wel leuk aangezien ik onlangs ben begonnen met shiny's te collecten. Maar dan wel zelf en niks ruilen met andere
ben net weer opnieuw begonnen omdat hij vast was gelopen ik kreeg een ei van die day-care man en toen die uitkwam, kwam ----- eruit met als plaatje een vage witte vlek. hij was lvl 0 met 0 hp. en als ik naar mijn pokemons ging, werd het beeld zwart en moest ik hem opnieuw opstarten.. wel jammer, ik had al bjna 150 pokemons gevangen.. mijn nieuwe team, allemaal rond de lvl 27 psyduck luxio shieldon staravia flareon grotle
ben vandeweek ook weer opnieuw begonnen had bij mijn vorige spel een team waar ik niet veder kwam bij de elite vier heb nu deze pokemon rond de lvl 30 grotle luxio machop heb net een eevee gekregen weet nog niet welke steen ik geef
Wat is eigenlijk een goede Fly Pokemon. Heb Scyther waar ik blij mee ben maar die kan de move fly niet wat wel jammer is.
hee weet iemand hoe ik bij platinum wi-fi kan traden met de wereld? Heb wel een wi-fi verbinding in dit huis (altijd met mijn iPhone) maar als ik het probeer met de ds zegt hij dat er geen connectie is..
Pal park dient voor de pokémons van je oude games: Firered, Leafgreen, Ruby, Sapphire, Emerald, over te zetten naar je Platinum game. De pokémons die je overzet ben je dan wel volledig kwijt uit je andere spel. Let op dit kan enkel dus met een DS Lite een dsi heeft het GBA slot niet meer.
Wat voor Ball kan ik beter gebruiken voor die roaming pokemon, mesperit enzo, een Quick Ball of een Ultra Ball? Aangezien ze meteen bang weggrennen als ze mij zien. Edit: De event voor Darkrai is weer verkrijgbaar (of het is oude link) maar ik ziet het nu pas
De beste manier om die roaming pokémons te vangen is een pokémon goed hoog te trainen en zorgen dat hij Mean Look kan. (Crobat, Gengar, Umbreon,...) Als je deze aanval dan doet op het beest dat normaal wegloopt kan hij nimeer weglopen. Daarna is het beste dat je switch naar een pokémon die falseswipe (Gallade, parasect, marowak) kan en de andere pokémon in slaap kan doen of paralyzen (gallade, parasect, butterfree, enz). Deze lijken allemaal een beetje veel om te trainen dus ik raad zelfs aan voor de roaming pokémon en zelfs voor heel veel pokémons als je je pokédex wil collecten een CATCH Smeargle te maken. Deze pokémon leert 1 aanval en die noemt sketch (op level 1, 11, 21, 31, ...) dan zoek je even naar een dubble battle en daarmee kan je de aanval van één van de andere pokémons copieren. Zelfs van u eigen pokémons daarmee krijg je een chatcher smeargle ik kan als je wil wel eens beter uitleggen.
FF een vraagje over die EV's enzo. Ik probeer het een te begrijpen maar het wil nog niet echt lukken. Ik wil me Bagon gaan trainen en ze Attack op max krijgen. Heb een level 1 Bagon dus ik geef em eerst 10 Protein, Zinc en 10 Iron. Dit zou me dus 100 ev geven per stat en dus 100/4=25 punten bij me stats. Maar toen me Bagon een Lvl up ging kwam er maar 2 bij. Doe ik iets fout of begrijp ik het gewoon niet?
Die veranderingen zie je pas als hij level 100 is niet eerder. Je hebt het goed gedaan zenne alleen ga je het pas merken als hij hogere levels heeft.
Jemig, wat valt deze Pokemon tegen zeg. Vierde generatie Pokemon zijn gewoon lame en Sinnoh (Moest ik googlen, zegt genoeg dat ik de map lame vind) is ook echt totaal nog niet boeiend (heb nu 5 badges). Alles is zo ongeïnspireerd en er zijn amper leuke dingen te doen of toffe puzzels te vinden, helemaal niks. Ik ga lekker die 8 badges halen en nog even tegen de Elite Four vechten maar dan stop ik ermee. Ga wel lekker Heart Gold halen, Johto en Kanto zijn zoveel boeiender en de eerste twee generaties Pokemon blijven de beste.
Nah denk het niet, ik heb er namelijk nog steeds veel plezier mee en het blijft gewoon zwaar verslavend. Dat ik de eerste twee generaties Pokemon beter vind zal waarschijnlijk wel te maken hebben met nostalgie, maar Sinnoh is gewoon zwaar lame. Bij de oude games moest je echt van alles doen als je een stadje voor het eerst binnen kwam, nu is het huisjes checken, niks te doen daar, Pokemon Center voor je Pokemon, gym, klaar. Maar kijk die Pokemon dan, Squirtle is echt genius en lijkt op Pedo. Dat andere beest is gewoon een gare clown achtige blauw ding.
Is toch wel wat interessanter geworden, dat hele stuk in de sneeuw vond ik wel tof. Heb eindelijk Giratina gevangen, was een tijdje bezig. Uiteindelijk toch gelukt met een Ultra ball, nu Uxie lastig vallen. Master ball heb ik nog, geen idee voor wat ik die ga gebruiken. Meeste toffe legendary komen pas vrij nadat ik de National Pokédex heb gekregen, maar geen idee of dat me gaat lukken. Denk dat ik hem bewaar en meeneem naar Heart Gold ofzo, daar ga ik alles vangen wat ik kan. Uxie is een bitch, jemig. Yeuh, binnen met een Dusk ball. Nu is Azelf aan de beurt. En die is ook binnen met een Dusk ball, ging snel die.