Harry Potter en de Halfbloed Prins
Ohoh, wat hebben ze nou toch geflikt. Ik heb me echt geïrriteerd aan dat einde want o o o wat een neppe troep. Voor de rest was de film wel vermakelijk, maar niet meer dan dat. Harry Potter en de Halfbloed Prins vond ik het beste boek uit de reeks maar de film vond ik niet meer dan oké. 6,5. Mocht het einde beter zijn geweest dan had ie van mij een 7,5 gekregen maar het einde heeft me echt een bittere smaak gegeven.
Ze halen de ketting uit de grot en ze zijn meteen bij de Astronomietoren. Geen gevecht, helemaal niks. Wat een saaie boel, Harry die zich zelf verstopt en de val van Perkamentus vond ik echt cheap. En waar was Snape's 'It's over'? niet gehoord. En geen begrafenis, kom op zeg. Ben benieuwd wat ze van het laatste deel maken. Vooral omdat Bill en Fleur niet eens in dit deel zijn. En dan nog dat extra stuk bij het huis van de Wemel's, wat moest dat nou voorstellen. Beter hadden ze dat gewoon geschrapt en een wat betere einde gemaakt. En wtf was dat voor een neppe zwarte hand van Perki, viel niet eens op.