FIFA 09 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 23 mei 2009.

  1. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    even over de buiten spel val vlgens mij zit er een fout in het spel:

    Aljij met 2 man voorbij de laatste verdediger bent op weg naar de keeper! (er is dus niemand meer van de tegenstander. en speelt dan over (om de keeper uit te spelen) fluit hij wel eens af voor buiten spel. maar dat is dan (volgens mij) geen buiten spel. Hoe zit dit ?
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Is toch zo dat de aanvaller zonder bal achter/op dezelfde lijn moet staan als de aanvaller met bal. Als er dan afgespeeld wordt is het geen buitenspel.
    Staat de aanvaller zonder bal voor de aanvaller met bal, dan is het bij overspelen wel buitenspel.

    Dat is dacht ik de regel.
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat klopt gewoon hoor.
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ok thanx ik zal er enns op letten
     
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Volgens mij is het veel beter als de scheids gewoon "wat slimmer" wordt gemaakt. Nu probeert hij de bal ook niet eens te ontwijken (lees: kan de bal niet ontwijken). Als ze de scheids gewoon wat meer "levend" maken heb je dit probleem vanzelf niet meer.
     
  6. hryhryhry

    hryhryhry Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe verdedigen jullie nou eigenlijk? ik verlies de laatste tijd echt alles tegen een kameraad, puur omdat hij zo door mijn verdediging heen loopt en ik niet door de zijne waardoor logisch hij dus wint..
     
  7. Jerrividivici

    Jerrividivici Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Viktortje007 stuurt me net een leuk berichtje op Live nadat ik hem met 3-0 had verslagen.

    "Wat een ******lag kk cheater met je kakkerlakke geluk"

    Wat een niveau :lol:

    En dat moet dan 18 zijn _0/
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2009
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Jij bent ook zo'n misselijke speler die op een 56K verbinding FIFA speelt. Als je straks ooit eens kabel krijgt weet je hoe MISSELIJK dat is om tegen iemand te spelen waarbij je paas na 10 seconden pas gebeurd.

    Hoe dan ook, viktortje is bekender hier dan jou... 2 posts en je komt hier al aan schijten met dat bericht.

    Of je hebt een lag-switch ... of je hebt gewoon een kut verbinding.
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken Jerrividivici van een ander forum waar ik wel eens kom, en het is geen cheater. Kan best dat hij Viktortje heeft ingemaakt, hij heeft zelf ook wel skills geloof ik. Beetje jammer dan dat Viktortje zo reageert.
     
  10. Jerrividivici

    Jerrividivici Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.

    @ Rampage.. jou post slaat echt op niks. Je loopt te oordelen over dingen die jij helemaal niet weet. Ik snap dan ook niet wat je wilt aanhalen met dat hij bekender is dan mij hier, betekent dat hij dan heel het forum achter zich moet hebben en hij gelijk heeft? :lol:
     
  11. Colintt

    Colintt Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    'Hoe dan ook, viktortje is bekender hier dan jou... 2 posts en je komt hier al aan schijten met dat bericht.'; lachen :p

    Iemand serieus potje fifa? gamertag: Colint12
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    idd belachelijke reactie van rampage.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hey, richt een club op met de andere member man ... dan hoor je nog ergens thuis \o/

    Voor de rest, lachwekkend dat iemand met 2 posts hier komt en dan gaat lopen zeuren over viktortje. Schijnbaar moest hij het HEEL erg nodig kwijt ... 2 posts, om over jou geloofwaardigheid dan nog maar te zwijgen hé?

    Aernhem, rustig maar jongen ... het is jammer dat je geen gelijk krijgt en nu je heil zoekt bij iemand anders.


    BACK TO FIFA
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2009
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    ?? geen idee waar je het over hebt knulletje, maar iedereen mag het er wel over eens zijn dat het een nogal belachelijke post van je was.
    Heb je posts niet eens meer gelezen na mijn laatste reactie hier omdat er imo té veel onzin in staat om tijd aan te besteden.

    Anyway, net 2x gespeeld 2 quitters.

    MMM File [Level 18] vs Aernhem [Level 16] 0 - 4 (final score)
    Meneer quit nadat de 0-4 in de 25e minuut valt.

    PAISACARELOCO [Level 22] vs Aernhem [Level 17] 0 - 3 (final score) Skill Level Points = 39
    Als het na 9 minuten 0-1 wordt, brengt meneer Kaka, Messi en C. Ronaldo erin (bij inter milan). Maak ik 13e minuut 0 - 2 en in de 2e helft 0 - 3. Heerlijk om een cheater te pakken. _O_
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2009
  15. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    wij hebben nog een goede middenvelder nodig voor onze club we staan in divisie 3.. pm me als je denkt dat je goed genoeg bent (minimaal 18 jaar)
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2009
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar gaat dit over zeg.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Simpel opgelost Shin, speel gewoon NIET met een 56K verbinding. Het voordeel ligt dan bij hun ... zelf kan je amper spelen. Erg irritant.
     
  18. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje raar allemaal, omdat viktortje "bekend" is op een internetforum is het voor hem toegestaan om van die kansloze berichten te sturen?

    Kut verbinding of niet, het is gewoon een kansloos bericht. Mensen met 56k verbindingen hebben net zoveel recht om het te spelen als jij.
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Zo vind je wel ruzie hier hè?
    Volgens mij ligt dat probleem dus wel echt bij jou.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2009
  20. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat hij een 56K verbinding heeft? Beetje nadenken, hè, voordat je je oordeel velt.
     

Deel Deze Pagina