Game updates

Discussie in 'Algemeen' gestart door RK1989, 24 jul 2009.

1. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Iedere keer als ik een spel opstart krijg ik een melding dat er een game update is. Ook als ik hetzelfde spel later weer een keer opstart krijg ik zo'n zelfde melding. Ik neem aan dat dit niet normaal is en ik vraag me dus af hoe dit komt, en hoe ik het kan stoppen. Ik heb dit nu al ongeveer 2 maanden, en het begint behoorlijk vervelend te worden. Het is overigens bij ieder (geprobeerd) spel.

Wie kan mij hier vanaf helpen :) ?

2. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Same here, het lijkt erop dat ik ongeveer om de drie spellen een update krijg. Ik heb dit sinds ik een hdtv heb... misschien heeft het daarmee iets te maken.

3. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Nee, 2 maten hebben dat ook van me. De ene op zo een oude tv, de andere met full HD tv.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien zit het probleem in je Cache, probeer het eens met behulp van dit topic; klik

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb je wel de update gedraaid?

6. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens my is dat vry normaal want ik heb het ook soms en al mijn vrienden hebben dat ook.
    Zoals bij UNO online moet ik soms als ik een andere game online heb gedaan UNO weer opnieuw updaten

7. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Dank, ik zal dit eens proberen.

Ja, ik moet ze downloaden, want anders kan ik niet verder spelen. Het zijn ook steeds kleine updates, downloaden duurt hooguit 15 seconde. Maar het blijft vervelend.

Het is iets dat ik pas sinds een paar maanden heb. Ik speel nu nog regelmatig dezelfde spellen, waarbij ik er voorheen geen last van had. Misschien zit het hem in dat online gebeuren, zal het eens testen :)

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan goed zijn dat je cache vol zit en hij ze dus niet op slaat. Zodra je de X360 uit zet is de update dan weer weg.

Deel Deze Pagina