Hoe gaat t met de challenge mensen? Internet dit weekend op mn mobiel, dus kan de tussenstand niet checken! Nog iemand van plan een poging te doen om Vincent in te halen? Ik krijg iig Prototype na t weekend, gaan de achievements een beetje snel daarbij?
ik zal eens ff checken, heb ik nog geen 1 keer gedaan sinds de challenge. ben ook niet erg fanatiek geweest. xD werk en zou na het weekend ook fulltime werken, maar die vent heeft al een paar polen ingehuurd, omdat de gast die deze week zou werken namens hetzelfde uitzendbureau het nogal heeft verneukt
Vincent staat met ongeveer 1200 punten bovenaan. ik sta 15e, jij staat 9e, sjacco. ik heb ergens 5 puntjes vandaag gescored, kan alleen niet meer herinneren met wat .
wat? oow, fuck. ik dacht zelf 12e te staan, maar ik sta 15e... iedereen bewaart zn GS voor XBW Challenge #12
ik vraag me eigenlijk af waarom het de Pre-summer challenge heet, het is toch al zomer? het weer misschien niet helemaal, maar verder wel. misschien is het al eerder aan bod gekomen deze vraag, maargoed.
Kan iig rustig aan doen. Hard career voltooien zie ik me niet snel doen, door Assassin (en daarna BYOB). Dus die 60 punten daarvoor laten ook nog wel even op zich wachten.
Wat dacht je van pas als deze challenge is afgelopen ? Kan namelijk pas een nieuwe challenge maken als deze is afgelopen! Maar dat is aanstaande vrijdagochtend en dan maak ik die middag meteen xbw.nl challenge #12! Mooi een weekje voordat ie begint! En na afloop van die challenge volgt de grote zomerchallenge !
Wacht, ff zien. Ohja, de volgende is pas de week hierna Helaas heb ik tijdens de grote zomerchallenge hertentamens en al die shit
zo PES09 helemaal uitgespeelt. net Ultimate Player gehaalt voor 100g. ik heb niks meer te doen, maar ben voldaan
ha thnx, tja als ik eenmaal ergens aan begin dan moet ik het afmaken, PES09 duurde eigenlijk een beetje te lang, maarja geeft wel extra voldoening.