Grappig dat altijd dezelfde n00bs aan het flamen zijn in de clan topics.... Laat die mensen toch. Als hun het leuk vinden met alleen snipers te spelen dan doen ze dat toch. Al verliezen ze alles. Zolang hun plezier hebben.... Jullie moeten eens volwassen worden.
Hahaha. Btw waar woont iedereen echt?! Mierlo, Ottersum, Hemmer, Hoevelaken waar liggen al die plaatsen
Oh jah omdat ik een huis van 3 ton kan betalen in een mooie wijk ben ik zeker n00b.... Ga jij nu maar je krantjes bezorgen dan kun je over 3 maanden weer een keer een game kopen \o/ Heb gewoon een beetje respect voor elkaar. En btw IRL PwN ik jullie allemaal
nee das , iemand die denkt dat hij gametaal kan want er bestaat geen officieele game taal alleen domme afgedankte afkortingen .. oja hij zegt effe wat hij denk, in real life ... btw is die verneukte 19% die je betaald als je iets koopt omdat de regering ook geld nodig heeft niks anders
ja, srry hoor dat is dyslectie ... zolang j e het kan lezen vind ik het goed kan mij schelen dat julie er moeite mee heben ...
Een bij dyslexie hoort ook het niet gebruiken van interpunctie en hoofdletters? Nee dat heet sarcasme
nmee bij letter plaatsen daarbij ook de zinen maken en het controleren van die zinnen hoor het vaak genoeg .. hoef jij andere dat nog niet te vertellen. daardoor krijg je wel bij de zinnen dit .. wat is interpunctie ?? ga nou niet slim doen he
ja dat leer ja nu in groep 3 maar ik zit nu niet in groep 3 meer, weet niet welke groep ji jzit maar ik allang niet meer in 3
Je kan zelfs niet lezen.. er staat duidelijk vanaf groep 3. en als je het niet weet dan google je het toch? Of weet je ook niet wat google is?