Guitar Hero: World Tour [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pasquale NL, 15 feb 2009.

1. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry voor dubbel post maar ik heb net dit nummer gehad op Gh ( Ben nog niet zo ver, vandaag beetje begonnen met career, iets van 10 nummers gedaan )

Heerlijk nummer om op de gitaar te doen, ik kan op Hard.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Damn he. Hele career gaat best aardig op hard met bass. Geen enkel nummer overnieuw moeten doen. En dan komt in de laatste gig Assassin die gewoon onmogelijk is. Eerste keer 18%, daarna 2x veel minder. WTF. Nummer kan ik ook niet overslaan helaas. Rockmeter gaat nou ook ineens zo absurd snel omlaag.
    Door dat nummer gaat het nog een pain in the ass worden om hard te voltooien.

Hmm, en dan BYOB ook nog eens, die volgens mij nog veel erger is.

Laatst bewerkt: 23 jul 2009
  3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Assassin is toch vrij recht toe recht aan? Zit zo weinig variatie in. :+ BYOB was pas echt de valkuil. Dat ritme is verschrikkelijk. Daarnaast was er nog een andere waar ik wel moeite mee had. Hot for teacher, kan dat?

Het verbaast me overigens dat je daar moeite mee hebt, ik zag jou altijd als een van de experts en de bass career is duidelijk makkelijker dan de gitaar.

4. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bah, mijn drumstel begint rare dingen te doen. Hij disconnect soms van de xbox , nieuwe batterijen, andere batterijen die volledig zijn opgeladen. Alles reageert goed alleen valt het drumstel soms uit.

Wat moet ik hier mee?

5. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik vind Bass op hard nog redelijk lastig, klote open noten.:+

6. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Pff Assassin is toch een eitje, al helemaal op Hard, gewoon op en neer strummen.:b:

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Niet iedereen is zo geweldig als jou. :9

Ik kan me voorstellen dat ie open noten het voor veel mensen onoverzichtelijk maken. Je ziet ook niet echt lekker wat hammer-ons en pull-offs zijn, en ze lijken teveel op die ritme strepen.

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ben altijd medium speler geweest. Nu in World Tour career op hard met bass aan het doen. :)

Alle nummers kwam ik in 1x door. Ene 3 sterren, de ander 4 of 5, vaak tussen 85 en 96%.
    Had met Hot For Teacher niet zoveel problemen met bass op hard (gitaar medium is pittig, net als enkele anderen). Vaak kon ik een noot of paar noten missen, of over hitten zonder veel te merken. Maar bij Assassin gaat rockmeter zo snel omlaag. Weet ook nooit hoe snel ik moet strummen, en of ik te snel of te langzaam ga.
    Een hele rij zelfde kleur noten probeer ik dan te alt strummen, maar dan komt er weer een andere kleur tussen en gaat het weer mis. Helemaal dat stuk met veel kleurwisselingen (elke noot andere kleur). Dat ritme kan ik dan echt niet volgen. BYOB gaat ook lastig worden. Maar blijf het opmerkelijk vinden dat bij Assassin mn rockmeter wel ineens zo snel omlaag gaat en bij de voorgaande songs niet.
    Wordt iig flink oefenen.

9. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Daar doelde ik ook niet op hoor maar toch bedankt:+
    Maar als je die hammer-ons/pull-ofs ook gewoon strumt, dan kan je je meer focussen op het tempo en het wisselen met de noten. Want anders denk je telkens: Shit, ik moet die hammer-ons doen en dan kan je de fout in gaan. Tis maar een voorbeeldje.

10. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Speelde laatst GHWT weer eens om toch die Guitar career uit te spelen. Ik speelde die Gig dat je Purple Haze en Wind Cries Mary moet spelen. Die hele Gig sprak mij niet zo aan qua nummers, dus was blij dat ik bij de encore was. Blijft het spel vasthangen. Waarschijnlijk over 3 maanden weer eens beginnen, dit spel spreekt mij qua nummers niet zo aan. Geef mij maar GH II, III of Metallica. Greatest Hits moet ik ook maar eens gaan spelen :9

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Kun je niet bij encore verder gaan? Neem aan dat ie voltooien van de nummers ervoor wel gewoon opgeslagen heeft.
    Zou iig nog wel even doorspelen, want in de laatste gig(s) komen de leuke en pittige nummers pas.

12. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Net wat gezongen, en zieke scores gehaald:

Iron Fist - Motorhead: Rank 3
    Disconnected - In Flames: Rank 12
    Dez Moines - TDWP: Rank 11
    Assassin - Muse: Rank 46
    Electro Rock - Sworn: Rank 68

\o/

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Zingen:emo:

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Damn, Assassin blijft een partij pittig hoor. Hammer-ons en pull-offs ben ik nog een leek in en een hele rij noten strummen lukt me ook niet foutloos. Weet juiste tempo nooit, of hou het niet lang vol, en als ik alt strum, mis ik wel wat als er even een langzame noot tussenkomt.

Iig iets verder gekomen, 24%. 8)

15. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Ik kan niet verder gaan bij de encore, dat was al het eerste waar ik naar keek. Qua moeilijke nummers valt dit spel ook mee, enige nummer waar ik moeite mee heb is Satch Boogie, omdat mijn gitaar begint te falen:9 Ik speel de laatste tijd weer veel GH III omdat die tracklist mij toch het meest aanspreekt. Als ik die ene keer Raining Blood nou 100 punten meer had.....

16. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, ik kan het tenminste goed. And I like it:). Net weer wat zang FC's in GH:confused:mash Hits.

17. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Zingen is af en toe wel eens leuk. Alleen wel jammer:Ik kan alle instrumenten redelijk goed alleen zingen ben ik echt slecht in :+
    En dat zingsysteem in GH:WT faalt trouwens wel hard.

EDIT:
    Oja. Laatst speelde ik weer even GH:WT en een paar dingen in mijn game zijn ineens italiaans geworden :D

Laatst bewerkt: 25 jul 2009
  18. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, in World Tour is zingen een failure. Maar in Smash hits en Metallica is het echt wel goed.
    En ik heb dat er staat: Select en daarnaast Retour. haha:lol:

19. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ipv. Downloadble Content staat er nu bijvoorbeeld: Contenu Telechargebale ofzo.

Btw. Weer een keer wat co-op spelen? Heb nu weer Gold. Dan doe ik wel drums of bass.

20. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, alleen ga ik morgenochtend om 6 uur op vakantie. Dus over 3 weken\o/

Deel Deze Pagina