Hitman: Blood Money

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 mrt 2006.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Geniaal om je Silverballers in die koffer te stoppen van dat vrouwtje die buiten staat te roken. Ze loopt naar binnen met het koffertje en ze wordt aangehouden. Jij je in de wc omkleden wanneer die museum staff de wc inkomt en je hem hebt vermoord/neergeslagen en je guns weer ophalen in dat staff kamertje. :D
     
  2. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Over het wite huis heb je het nu?
    Dat is wel tof ja.
    heb jij alle mogelijke manieren in elk level al gedaan?:9
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik denk het wel, alles wat ik kan verzinnen heb ik gedaan ja. :+
     
  4. Yaron

    Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna alle achievements nu, ik moet alleen nog op Normal en Expert uitspelen + 5 SA ranks halen. Piece of cake, als ik er ff voor ga zitten. Ik heb het al op Pro gedaan, zonder saves, dus het zal geen groot obstakel vormen.
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Damn, wil deze game nu ook gaan spelen, kan hem echter nergens meer vinden in de winkel :eek: Wellicht wel logisch aangezien het een game is die echt tijden geleden uitkwam. Iemand toevallig nog een tip, waar ie (nieuw) te krijgen is voor een mooi prijsje? :p Wil hem het liefst nieuw hebben dus vandaar :+
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Budgetgaming.nl ;)? Heb mijn exemplaar net aan Kevf verkocht! Hoop dat Hitman 5 snel komt, want vind het absoluut een van de vetste game series!
     
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Netjes.
    Ik heb hem vandaag op Normal en Expert uitgespeeld;)
    Moet nu alleen nog de 2 achievements voor in Pro Mode.
    Nog tips?
    Want ik heb meestal genoeg aan 2 saves maar op Pro kan je dus niet saven.
    Maar maak nog best wel vaak een foutje en dan kan je dus meteen weer overnieuw beginnen?

    Levels waar het bij mij heel vaak fout gaat is Murder of Crows,Death On The Mississippi:9
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Kills gewoon zo simpel mogelijk maken. Dus gewoon erheen, knallen en wegrennen. :+ Voor de Silent Assassin achievement raad ik je A vintage year, Flatline, A new life, Till death do us a part en A House of Cards aan. In ieder geval daar had ik ze volgens mij. Zorg er wel voor dat je ze ergens verstopt en dat je je pak aan moet hebben als je weg gaat.
     
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik trek altijd me pak weer aan.en probeer steeds in elk level een SA te halen want dat vind ik het leukst om te doen.
    Ik heb vandaag ook die 5 SA achievement voor Normal en Expert gehaald;)
    De levels waar ik SA op haal steeds zijn,Curtains Down,A New Life,House of Cards,Till Dead to us Part(Makkelijkste level) en Dance With the Level,

    Ik blijf de meeste moeite hebben met Murder of Crows.
    Heel raar want zo moeilijk is die niet.

    Hoe doe jij die altijd Fiasco voor een SA?:b:
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die heb ik volgens mij nooit op de hoogste moeilijkheidsgraad op SA gehaald. Je kan eventueel eerst die gozer volgen met het koffertje. Dan komt hij in een donker steegje waar je hem neer kan slaan, vervolgens kleding pakken en koffertje meenemen. En hem in een vuilnisbak stoppen. Vervolgens naar die gozer met die bril en naar binnen, even wachten tot die gele vogel gozer weg is en hem vermoorden en in die diepvriezer stoppen.

    Dan die vrouw vermoorden door een bom te plaatsen bij die piano en dan wachten tot ze eronder staat. En bij die laatste gozer moet je dan even gokken waar hij is, of met die walkietalkies vinden als het kan. Meestal staat er wel iemand achter die bar in een steegje, neerslaan en kleding aan en die gozer in een vuilnisbak stoppen. Naar boven, die gozer vermoorden en hem verstoppen in een vuilnisbak of iets dergelijks dat boven wel moet staan.

    Vluchten, kleding aan en koffertje meenemen en klaar. Of het een SA zal worden weet ik niet. Lijkt mij wel als je het perfect doet.
     
  11. Yaron

    Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Murder of Crows vind ik ook irritant. Vooral omdat je 3 targets hebt en veel geduld moet hebben, en een fout zit in Hitman al in een erg klein hoekje. Een van mijn minst favoriete missies. Mijn SA's zijn: Vintage Year (allermakkelijkst), Curtains Down, A New Life, House of Cards en Dance with the Devil.
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Als t goed is heb ik op de vorige pagina in een proiler gepost hoe je m SA kunt halen ;)
     
  13. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ja weet ik ,maar ik krijg steeds geen SA daar dus daarom vroeg ik het nog een keer hoe hij het deed.
    Vind het gewoon het minst leuke level;)
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Woohoo.
    Net de game op prof gehaald.
    Ging erg goed moest ik zeggen.
    Moest alleen Dance with the Devil en Murder of Crows overnieuw doen omdat ik een stomme fout maakte.
    Ben nu helemaal klaar met de game:)
    was erg toffe game.
    Nu maar wachten op deel 5 maar dat duurt nog een tijdje:b:

    Edit.
    Sorry, Dubbele post:eek:
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik heb ook Blood Money nou :D. Ik heb een vraag stacken de moeilijkheids achievements?
     
  16. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee. dus je bent genaaid :+
     
  17. Yaron

    Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Maar ik heb 1000/1000!
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ach, als je het level een maal weet speel je de singleplayer zo uit.
     
  19. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Als ik hitman wil spelen krijg ik een scherm dat ik 60hz nodig heb. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? Ik maak gebruik van een full hd tv 1080p aangesloten met een hdmi kabel. Alvast bedankt.
     
  20. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Even een oude post opgezocht die alles mooi uitlegt. ;)
     

Deel Deze Pagina