[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    COD4, COD:WaW, Gears of war 1, GOW2, Battlefield Bad Company, Battlefield 1943, Rainbow Six Vegas 2, Fight Night Round 4, Overlord 2, Red Faction Guerilla, Prototype etc.

Laatst bewerkt: 25 jul 2009
  2. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Gears of War 2 is wel een vette shooter, wanneer je een goede verbinding hebt. tegenwoordig is dat (gelukkig) 7 van de 10 keer. En daarnaast nog een vette singleplayer met goede co-op.

Battlefield 1943 schijnt ook erg tof te zijn. Ben zelf ook van plan hem ergens aanstaande week te halen.

Laatst bewerkt: 25 jul 2009
  3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Street Fighter IV :cool:

4. Toppes

Toppes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een splitscreen-multiplayer-racer voor 4 mensen, prijs maakt niet uit.
    Nog andere offline multiplayer titels voor 4 man die de moeite waard zijn.

Heb wel cod 4, Virtua tennis, Fifa/pes en GHWT, maar mis nog iets...

5. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    nou, halo 3 kan met zn 4en split-screen. of er ook een racer is die dat kan, lijkt me sterk.

6. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Srry maar een lijstje maken kan ik zelf ook... nogsteeds bedankt voor de moeite though...

Over GOW2 heb ik eigenlijk nog nooit nagedacht om te halen, ik dacht dat die wel ongeveer uitwisselbaar was met Halo3. Battlefield heb ikzelf meer over gehoord en omdat ik vroegah heb genoten van BF2(met allemaal vrienden op 1 server in dezelfde heli enzo) heb daar eigenlijk wel zin in

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    MotoGP serie kan met 4player splitscreen, voor de rest is het akelig stil.

8. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    battlefield 1943 is cool!
    Jammer dat mijn xbox stuk is!

9. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik wilde het net posten: ik heb veel games, maar die battlefield 1943 is werkelijk de enige game die ik heb gespeeld sinds de release. Jawel, een arcadegame! Je speelt deze totaal online, er is geen single player!

graphics zijn lekker fris en het gegeven dat je zo in een jeep kunt stappen, daar de machine gun van kan pakken is geweldig. Hé daar staat een tank! Hup erin. Een vliegtuig? Ook instappen!

Let wel: ik ben eigenlijk niet zo'n shooterfan, maar dit is me een partij verslavend, niet normaal meer! :thumbs:

(geweldig die stemmen. word je neergeschoten dan hoor je roepen: medic!
    Schiet je iemand in 1 keer dood door een schot door het hoofd: headshot!
    Heerlijk! En eh, maar 1200 punten. \o/)

(ik zou Halo3 zeker niet in het rijtje willen plaatsen van het geweldige Gears of War hoor. Wat een waardeloze game is die Halo, weggegooid geld)

Laatst bewerkt: 26 jul 2009
  10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Sorry hoor, maar je vraagt om advies en dan adviseer ik je stuk voor stuk goede titels voor €40 of goedkoper en dan heb je nog wat te zeiken. :confused:

11. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    nee srry maar je vat het verkeerd op, ik vraag naar ervaringen welke game jullie in mijn plaats zouden kopen, niet om een lijstje met games die ik voor die prijs kopen kan. Ik was absoluut niet aan het zeiken dus vat het alsjeblieft niet verkeerd op.

Verder staat BF1943 genoteerd(moet alleen nog ff puntjes kopen) en heb ik na wat surfen op play asia voor L4D + Orange box gekozen, zal zo denk ik gaan orderen.

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    @ Dikgedrukte: ja dit zijn dus games die ik in jou plaats zou kopen, want het zijn allemaal goede games die je nog niet hebt. :9
    Maar ik snap nu dat je naar ervaringen vraagt, dus ik kan je deze site wel aanbevelen: www.gametrailers.com Daar kun je duidelijke reviews bekijken en zijn vaak wel een fijn referentie punt bij een aankoop. :thumbs:

13. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Welke Racer heeft de leukere multiplayer (en de langste replay waarde):
    GRID of Midnight Club LA?

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Grid, daarin heb je levels en kun je veel races houden. Alleen daar heb je wel vaak last van beukende tegenstanders. Midnight is leuk om met vrienden rond te crossen anders niet zo.

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Midnight Club, mede door de Straatracers, Tuning mogelijkheden en Auction House

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Hmm, de één zegt Grid de ander MC. Laat ik de vraag dan anders stellen: welke van de 2 wordt online nog het meeste gespeeld? O-)

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Grid.

18. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Hmmmz, dan ga ik toch twijfelen. Ik neigde al meer naar MC namelijk. Omdat ik persoonlijk meer van straatracen (á la Need for speed) houdt.

Wordt MC ook nog wel online gespeeld?

19. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    okee, het saldo bedraagt 1800 ms points
    ik twijfel tussen dlc for fallout 3 (weet nog niet welke) of battlefield 3491

wat zouden jullie in mijn plaats doen????

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    battlefield, is (blijkbaar) gewoon een heeeele vette mp-shooter en zelf vond ik fallout 3 niet zo leuk. Battlefield ga ik morgen zelf ook halen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina