Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Als iemand uit je team op een enemy heeft geschoten,dan is hij pas zichtbaar;)

2. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zojuist 31-0 gescoord met 831 punten :)

M'n record van 44-0 ga ik niet meer halen ben ik bang... geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen van de week...

3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    ah bedankt. Moet hij dan ook geraakt zijn? Denk het niet trouwens.

En op de site zie ik stamps zonder afbeeldingen. Moet ik die nog unlocken?
    Ook staat er bij mij achter Veteran het getal nul. Wat betekent dat? Ik heb alle achievements namelijk al.

En als ik toch aan het vragen ben: zijn battlefield 1942 en bad compagnie ook zo leuk?

4. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij hoeft er niet eens op een enemy geschoten te worden. Als iemand die gast maar duidelijk in zn vizier heeft gehad.

Stamps zonder afbeelding moet je inderdaad nog behalen.

Veteran geeft aan hoeveel andere Battlefield games je hebt gespeeld. Overigens werkt dit systeem niet helemaal. Ik heb ongeveer 4 Battlefield games gehad en ik heb ook veteran 0.

1942 heb ik nooit gespeeld maar Bad Company vond ik echt geweldig. Misschien wel de fijnste online gameplay tot nu toe op de 360.

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    1) Klopt helemaal
    2) Je moet je games ook 'registreren' via deze site: http://veteran.battlefield.com/
    3 ) Vond ik ook, Bad Company heeft imo de lekkerste multiplayer van de 360.

6. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet het. Maar EA werkt niet helemaal lekker met die gamertag linken enzo. Dus ze kunnen OF me gamertag niet vinden OF mijn gamertag is zogenaam niet aan mijn account gekoppeld... wat wel het geval is uiteraard :9

UPDATE:

Zojuist met mijn k/d ratio de grens van 4.00 overschreden! :) Ook ben ik nu Brigadier General Bronze. :D

Laatst bewerkt: 26 jul 2009
  7. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    44-0? Yay, dat moet een goed gevoel hebben gegeven :D

Volgens mij waren ze bezig met dat Veteran systeem, het werkt als het goed is bij niemand op het moment, de enige reden dat ik het nuttig vond was voor het extra wapen in BFBC, die bleek na de tijd ook nog niet zo goed te zijn ook :p

8. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heel goed gevoel :D Ik haal regelmatig scores van boven de 20 kills met 1 tot 4 deaths, maar als je boven de 30 kills hebt en geen enkele keer bent dood gegaan geeft dat altijd een super lekker gevoel :D Unbeatable! \o/

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    die 20igers en weinig deaths (+- 5 :p) haal ik ook wel, maar boven de 26 kills ben ik nog niet gekomen :mad:. had gisteren wel een 19-0, daar was ik al blij mee :+ Achjah, ik heb zelf een ratio van 1.95, ik ben tevreden \o/

10. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    K/D ratio interesseert me nooit, je hebt er ook tussen zitten met 20-0 en dan zitten ze het hele potje te sniperen en voegen ze echt niks toe aan het spel.

Of ze zitten de hele ronde in een tank en staan infanterie op te wachten ergens waar ze makkelijk af te maken zijn.

Het is wel leuk natuurlijk, als je een goede K/D ratio hebt, maar het zegt maar weinig over je spel en toevoeging voor je team.

11. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit valt in het "het gaat niet alleen om de lengte en omtrek, het gaat er om wat je ermee kan" rijtje. \o/

12. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dit is echt zo'n geval van: pics or it didn't happen. :thumbs:

13. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik probeer wel de vlaggen te pakken en ben dan natuurlijk kwetsbaarder en ga dus eerder dood. Bijzonder irritant wanneer anderen maar achter een heuvel blijven liggen om de air-raid te kunnen pakken, terwijl de vlag door de tegenstander wordt gepakt ;(

Je kunt zien dat ik nog niet zo goed ben! Kolere, boven de 14 kills ben ik nog niet gekomen. Meestal rond de 8-10.
    Ben wel Majoor Brons, rank 37 :thumbs:

14. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik pak ook veel vlaggen. Sterker nog, dat is iedere game mijn prioriteit. Maar je moet het wel slim doen Ferry. Gebruik dekking van huizen, scan je omgeving op campers, zorg dat altijd één kant van jou is gedekt, enz. En dat dekken hoeven niet per se team-maten te zijn. Kan ook goed een muur zijn... of het einde van de map :9

Dat bespaart je al heel veel deaths. Overigens is het volgens mij ook zo dat iedere death van de levensbalk van je team afgaat. Maar ik weet niet precies hoe dat systeem in elkaar zit. En ik kan er ook geen uitleg over vinden.

15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Vlaggen pakken is zeker mijn prio (heel soms als ik een vliegtuig te pakken krijg blijf ik in de lucht maar meestal spring ik er uit :p).
    Maar je team moet er ook een beetje aan trekken wil het cappen nut hebben...
    Op de UK forums staat ook een topic genaamd '1 vs. 12', je hebt soms echt het gevoel dat de andere 11 mensen gewoon geen ene moer aan het doen zijn.
    Je capped een vlag, gaat naar een andere (als de vijand al 3+ vlaggen heeft), capped die vlag en de pasgecapte vlag is alweer overgenomen, zo gaat dat soms hele rondes...
    Nou snap ik dat je soms ook moet verdedigen, maar wat is het nut daarvan als er toch geen andere vlags zijn?
    Ik ga niet zo'n targed dummy spelen voor teams die de laatste vlag niet overnemen :p

Maar zoals ik daar al zei, meestal is mijn score beter dat die van de rest na zo'n ronde, en dat is ook niet slecht :D

Laatst bewerkt: 27 jul 2009
  16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dat vind ik nou ook. Soms blijf ik gewoon maar mijn vlag verdedigen, maar dat schiet ook niet op...

17. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de pc kon je het aantal punten zien inplaats van een balkje, en bij elke death ging er een punt van af.
    Ik neem aan dat dit hier ook van toepassing is.

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Echt he, hier word ik afentoe zo gruwelijk link van... Heb ook potjes erbij zitten dan blijf je aan het capturen maar doe je gewoon alles voor niets omdat de rest geen fuck uitvoert. Maarja capturen levert aardig veel punten op dus binnen no time zit je op 400+ punten.

19. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Yep, gelukkig wel, anders zou het helemaal erg zijn |:-

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ook leuk is als je bijv bij Wake Island de linkerondervlag overneemt terwijl de vlag erboven op de hoek en het airfield van de tegenstander is.
    Zit je daar 10-40 seconden te wachten en wordt je gekilled en nemen ze de basis weer over.
    Niemand die ook even denkt van goh die basis is net overgenomen ik ga even helpen zodat we die basis ook blijvend houden.
    Soms zijn ze bezig of gaan er weinig dood maar het is gewoon iedere keer zo...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina