Aangeboden: Call of Duty3 Saints Row1 Ghost Recon Advanced Warfighter 2 Gears of War 1 Brothers in Arms :Hells Highway allemaal in de originele doosjes met instructieboekjes en allemaal Pal versies (Europees dus). Laat het me even weten als je interesse hebt. Staat trouwens ook op marktplaats onder'xbox 360 spellen''
Shit ik heb er niet bij gezet dat ik niet verzend Heb er slechte ervaringen mee. Maar als je in de omgevingvan Rotterdam woont is dat geen probleem. Sorry hiervoor! Voor Brothers in arms Hells Highway 35 euro.
Dit is een goed betrouwbare site wat betreft het verhandelen van games en er is ook een aparte Trusted List gemaakt met mensen die te vertrouwen zijn en al 1 of meerdere succesvolle deals hebben afgerond. Zie hier de Trusted List: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=126009 En waarom zou je niet verzenden? Wacht gewoon totdat het geld ook daadwerkelijk op je rekening staat en stuur dan pas de game op, zo ben je altijd zeker van je geld en kan er (bijna) niets meer misgaan.
Je kan Brothers in Arms Hells Highway bij 12Game voor 25,- halen. Dus dat gaat hem sowieso niet worden. Ik hoor/lees het wel als je van gedachten veranderd qua prijs voor die titel.