[PC] De Sims 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 9 mrt 2008.

1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ah dat verklaart een hoop ;)

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Maar weer een nieuw huisje gemaakt. Dit keer weer zonder code.

Een gangstah is het deze keer. Hij maakt nu deel uit van alle kampsjaken in Riverview.

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

Waar is dit? Heb je een verbeterde gym gebouwd?

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee dat is het Riverview Gymnasium (de sportschool in Riverview - het downloadable stadje).

Dit is de sportschool die ik daar gebouwd heb:

EDIT: Nog ff een vraagje (ws aan juun): Hoe zorg ik dat ik het plafond ook op de screenshot krijg? Want soms doet ie dat wel, maar vaker doet ie dat niet.

Laatst bewerkt: 27 jul 2009
  5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    shit man.. je hebt echt talent:+

6. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bah, wil zelf ook wel weer spelen maar ik houd het denk ik niet zo lang vol, het is een beetje standaart. Je maakt een Sims, koopt/maakt een huis voor hem. Je gaat werken en je probeert hem thuis dingen te laten doen. Thats it lijkt me? O-)

Iemand die me kan overtuigen om dit te spelen?

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    klopt helemaal O-)

Omdat het gratis is? O-)

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Met codes kun je leuke huizen bouwen om mee te beginnen en kun je de levenswens van je sim proberen laten uitkomen. Zonder codes kun je dat doen alleen moet je om een dik huis tekynnen bouwen eerst dik veel geld verdienen. Ook kun je nog een andere sim versieren en kinderen krijgen en die dan opvoeden.

Trouwens, ik zag gisteren een plaatje op internet van een zwangere mannelijke sim :+ Dus blijkbaar kan dat wel.

9. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ehm @ jouw vraag volgens mij moet je dan de stand gebruiken dat je alle muren + dak kunt zien, en niet alleen de achterste muren dat de voorste naarbeneden zijn. En dan de camera in zon stand neer zetten (op de gewenste verdieping vanuit gaande dat er een dak of ander verdieping boven zit) dat je een beetje omhoog kijkt. (kikkersperspectief) Als het goed is zie je dan het plafond.

Ik weet niet meer 100% zeker dus als het niet werkt dan moet ik vanavond ff zelf kijken hoe ik het ook alweer deed. ;P

Leuke gym btw, alleen jammer dat het fontijn gebugged is en je em ziet zweven als je verdieping lager zit. :+

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat is wel zonde ja :+

Maarre ik had hem gewoon op alle muren omhoog staan. Maar wat is de zon stand?

11. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Oh ''zo'n stand neer zetten dat je een beetje omhoog kijkt'' was kommatje vergeten my bad. :+

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Oh. Maarja... Dat deed ik al. En dat werkte niet.

13. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ok ik had nu nog ff tijd om te checken.

Wat het probleem is om een plafond te hebben moet je een er een vloer boven hebben zitten, dus als je zeg maar alleen een huis hebt met een dak, maar op de verdieping van het dak geen vloer hebt zitten kan je naar de open lucht kijken, maar bouw je daar ook een vloer, dan kan je vanaf de begane grond naar boven kijken en zie je het plafond.

Had dit ff gechecked, want op de 1ste verdieping van mij huis had ik plafond tweede verdieping niet, en daar boven had ik geen verdieping meer zitten alleen het dak, maar ik zag wel een klein stukje vloer in de lucht rond zweven omdat 1 stuk van het dak plat was.

Enige nadeel als je vloer eerst bouwt kan je niet automatisch dak plaatsen. Maar dat deed ik zowiezo al handmatig.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik plaats toch nooit automatisch een dak. Maar tanx ik zal het eens checken. Dan gooi ik er gewoon nog een vloer onder.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Omdat ik in de sportschool stemming was heb ik nog maar even een nieuwe gemaakt. Deze zit naast mijn trailer, zodat mijn sim niet zo ver hoeft te reizen.

@ Juun: Er gebeuren dus nu ook hele rare dingen met dat plafond :+

Het werkt dus ook als de muren omlaag zijn :p

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Moet zeggen dat ik merk dat ik de intresse in deze game ben verloren. eerste 2 weken heb ik m echt vollop lopen spelen. maar nadat ik een familie groot had gebracht, al die doelen had voltooid was er gewoon geen uitdaging meer en voldoende variatie om nog door te gaan. jammer want ik heb er in het begin wel heel wat lol aan gehad.

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dr zit idd niet veel variatie in. Was dit anders bij de sims 2 eigenlijk? Het origineel dus. Ik hoop dat er snel veel uitbreidingen komen iig.

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Vraag me af of er alleen DLC uitbreiding komt of ook gewoon DVD's in de winkel..

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ook gewoon dvd's in de winkel. DLC wordt lang niet zo vaak verkocht denk ik. Maar ik denk wel dat het gewoon allebei komt. Want je kunt nu ook gewoon al het spel downloaden. Maar als er DVD's in de winkel liggen dan zien meer mensen dat, dan wanneer het alleen op 1 internetsite staat.

Maar als er nog iemand een verzoekshuis heeft in een bepaalde stijl, voor een bepaald bedrag: Ik maak het wel :D :+ Dan upload ik hem wel.

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Kutzooi mijn kerel zit in de bak. En dat duurt tamelijk lang.

Ik heb trouwens heel het centrum van riverview veranderd. In het midden is nu een strand. Ik heb er ook een park met een doolhof gemaakt. En ik heb een honkbalstadion gebouwd. Mijn kerel hoeft nu gewoon helemaal niet meer thuis te zijn. Hij kan in de stad eten, douchen, slapen, trainen, noem maar op.

Laatst bewerkt: 29 jul 2009

Deel Deze Pagina