New Xbox Experience [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Joystiq heeft ook videos geplaatst..

    New Xbox Experience - Summer Update 2009 Walkthrough



    New Xbox Experience - Avatar Marketplace



    New Xbox Experience - Netflix Improvements

     
  2. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    nou dat netflix is niks heb dus amerikaanse account netflix gedownload enzo..
    free trial balabl ,
    ik mezelf helemaal inschrijven blijkt dus dat je zowiezo 9 dollar betalen om het uberhaubt te gebruiken..(films moet je dus nog apart voor gaan betalen)
    3 keer niks dus
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dacht je dan dat je al die films gratis kon kijken :+
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zit er geen Full-Screen optie in die party theatre?
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    weet niet hoe jij het gedaan hebt maar netflix werkt met een vast maandelijks bedrag en dan kan je verder kijken wat je wilt. Heb het zelf gehad ;)

    Leuk van de kleding hierboven en nu maar hopen dat van dat spul genoeg in game te unlocken is. Zal wel niet, want waarom zullen mensen het dan nog gaan kopen...
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Eindelijk de kleur van je kleding veranderen, eindelijk. Ben alleen benieuwd hoeveel het kost. :emo:

    [​IMG]
     
  7. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    oke dus gewoon maandelijks bedrag.. en dan onbeperkt kijken.. hmmz misschien maar aanschaffen dan...
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niks?

    Hoe kom je op het idee dat het veranderen van een kleurtje extra geld zou kosten?
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Waarom niet, het zou toch kunnen. Standaard kleur is gratis, andere kleuren kosten MS Points. Ik kijk niet raar op als het zo zal zijn.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik kijk heel raar op als dat wel zo is. Ik denk niet dat MS zo diep zal zinken.
     
  11. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach het zou mij ook niets verbazen. Onderscheidend vermogen is dokken!

    Overigens:
    't kan een hoax zijn, maar deze site legt uit hoe je NU al kan zien of je erbij (preview) zit. Het komt er op neer dat je weer naar je MS connect omgeving moet gaan en dan zou je instructies moeten zien en wat.

    Ik kreeg in ieder geval (nog) niets te zien (sommigen wel gezien de xbox.com fora).

    ps. je hoeft geen gegevens in te tikken; als je op MS connect al ingelogd was ga je daar weer heen, ingelogd, dus is het niet fake. Enige wat fake kan zijn is dus de site ervoor die dat beweert.... ;)

    /edit: immidels heb ik een e-mail binnen dat ik erin zit, welliswaar in het Duits... joep-ie!

    Persoonlijk ben ik niet warm geworden van de veranderingen die ik tot nu toe heb gezien / ontdekt. Van alle nieuwe features hebben wij in NL sowieso een stuk minder. Ik weet dan wel wat ze zijn, maar het enige wat me tot nu toe alleen - echt - is opgevallen zijn de uitgebreidere Avatar opties. Voor de rest moet je dus goed zoeken en zullen de meesten niet eens doorhebben dat er wat veranderd is, dat is tevens dan ook mijn eerste indruk. Vanavond eens verder graven...

    Kortom als je niet weet wat de nieuwe features zijn zul je niet zo snel ook wat nieuws tegenkomen / ervaren... Op naar de najaarsupdate dan maar ;)
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2009
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hebben we nu ook eindelijk de indie games?
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nope. =(
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ook maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat nieuwe kleren aan te doen - nee ik ga niet betalen voor een halo shirt:+ -
    Hmm, waarom heeft een avatar geen tenen maar wel vingers..

    [​IMG]
     
  15. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep nice!

     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijgen wij ook dat netflix ?

    [yt]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fA6Ca2MdFMU&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/fA6Ca2MdFMU&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2009
  17. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, niet nu en waarschijnlijk niet op korte termijn of zelf nooit: klik Ik denk dat we hier wellicht ooit een andere aanbieder zullen hebben als het ooit zou komen.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nederland stond er gewoon bij, bij de On Demand Movies..dus we zullen het wel via een andere aanbieder krijgen.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ondemand movies gaat straks via Zune Marketplace ... deze wordt net als Twitter en Facebook in de herfst uitgerold (die is niet hetzelfde als Netflix en sky)
     
  20. stevanov

    stevanov Antiheld

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had begrepen dat we helemaal geen on demand movies zouden krijgen, mja, beter iets dan niet toch.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina