Uitgespeeld! Het geeft altijd een heerlijk gevoel als je zo'n lange epische (J)RPG achter de rug hebt.
Inmiddels ben ik met de EX dungeon bezig, waar die fell arms (extra sterke wapens) behoorlijk handig zijn. Sowieso kan ik aanbevelen deze te verzamelen voor de end battle, omdat je dan tegen de derde vorm van de ultimate badguy mag vechten (zonder fell arms bevecht je hem maar twee keer).
Aardige conclusie van een geweldige game. Persoonlijk vond ik de afronding van Lost Odyssey stukken beter, net zoals het verhaal in die game. Maar Vesperia blijft een geweldige, gebalanceerde, JRPG met een super combat systeem. De laatste boss dungeon was trouwens geweldig. Je hebt continue het gevoel te verdwalen, ondanks dat het redelijk eenvoudig is qua opzet. Epische tegenstanders en muziek erbij en het feest is compleet.
Er liggen nog 70 achievement points voor mij binnen handbereik, waarmee ik op 865 punten eindig. Niet verkeerd voor een eerste playtrough!
Ik ben geeindigd met 97 uur op de klok en een level 76 party. Inmiddels is mijn party al level 80 door de sterke tegenstanders in de EX dungeon.
Mijn volgende echte playtrough wordt op de PS3. Ik ben erg benieuwd wat ze allemaal in die versie extra hebben gestopt. Verder niets dan lof over deze versie. Voor mij is het één van de beste JRPGs, samen met LO, op de 360 van dit moment. Deze game moet je gespeeld hebben.
@BigSyke: Ik zag dat je alweer met de final boss bezig bent. Jij bent echt helemaal Vesperia verslaafd he.
Laatst bewerkt: 27 jul 2009