Assassin's Creed 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

First Look At Assassin's Creed: The Short Films

[​IMG]As we told you earlier in the week, Ubisoft will later this year be releasing a series of short films based around Assassin's Creed II. Shall we all take a look at the first details and pictures from these films?

Courtesy of a report from the LA Times, there will be 3 films in total, each running around 10-15 minutes long, all of which were shot at Hybride, the special effects house Ubisoft bought out around a year ago.
    [​IMG]That name, Hybride, certainly seems apt in terms of the production, because around 70% of the "sets" for the short films (all of them shot against green screen) are ripped directly from the art assets for Assassin's Creed II. And it's not just the sets being shared between the two projects; most of the actors used worked on both the films and the game as well, meaning it's the same people providing the motion-capture and voice-acting for the game as are doing the acting in the movies.

As far as the release of these things, Ubisoft say they'll be put out individually in the months leading up to the release of Assassin's Creed II, with hints they'll later be bundled and sold as a DVD as well.

2. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Hip :eek:
    Lijkt me echt vet om model voor Ezio te zijn :9 xD

3. TruthLies

TruthLies Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, zag ik ook en nu maakt die me weer gek, ondanks ik toch niks met die figure doe. Beter komt Gamehubs snel met een preorder zodat ik hem daar snel kan bestellen anders bestel ik die bij 12game. :+ Uiteindelijk koop ik dit jaar toch alleen maar AC2, GTA Content disk, FIFA10 en misschien Splinter Cell dus niet erg als ik 65 besteed voor AC2.

Edit: Nou, dat zal hem niet worden. Nog eens 8 euro verzendkosten bij, doei. Ik wacht wel op GH.... denk ik :+

Laatst bewerkt: 27 jul 2009
  5. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    of bij frs staat ie nu ook incl geen verzendkosten voor 59,99
    vond em door te zoeken op white edition / onder games.
    Volgens mij is er nog geen andere partij naast FRS en 12game die em heeft staan

beeld je ziet er goed uit trouwens.

6. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Dit is niet de black edition? Ik kan m niet vinden namelijk :mad:

Is die ergens in Nederland te pre-orderen???? Ik word er een beetje doodziek van eigenlijk.
    Geen wonder dat ik zelden een game in een winkel koop maar alles via gamehubs doe.

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dat is de White Edition ;).

Bron: 9Lives

8. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Dank je!

Weet je wat de verschillen dan zijn met de black edition? Ik zie bij de white het boek niet staan?

Normaal koop ik uit het buitenland, maar ik weet nog niet of de game regiovrij is. Bovendien vind ik 90 euro fors. Als ik m voor dezelfde prijs hier in NL kan kopen doe ik dat.

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Check de verschillen bij play.com . Daar hebben ze de black edition. Zie je gelijk wat je voor extra's krijgt.

Black Edition

10. LB06

LB06 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Zoek de verschillen:
    - 3 bonusmissies ipv 1
    - Zwarte 'Master Assassin' figurine ipv 'gewone' witte
    - Boek met achtergrond, artwork, etc
    - Soundtrack

Ik heb een pre-order uitstaan bij Play.com voor de zwarte versie. AC1 was enorm vet, maar wel een beetje repetatief, maar ik heb er vertrouwen in dat dat is opgelost. Ik zit nog te overwegen om de witte te doen vanwege de prijs (€91 vs €7:cool:. But then again, wat is nu €18... Je betaalt overigens €8 verzendkosten bij 12game :confused:. Bij FRS betaal je overigens ook gewoon €1,95 verzendkosten.

Overigens vind ik Ezio er maar raar uitzien in het zwart. Mijn eerste reactie was: 'WTF? Wat een nepperd! Een echte Assassin van de Creed hoort in het wit gehuld te zijn. Dat weet toch iedereen?'. Maar ik gok dat dat wel zal veranderen als ik Ezio in het spel in het zwart heb zien rondrennen.

Laatst bewerkt: 28 jul 2009
  11. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Misschien dat Eizio "a dark side" heeft?

Ga morgen de black wel bestellen. Geen paypal zag ik bij play.com?

12. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Nope, alleen creditcard. Het bedrijf zit ergens op de Engelse eilanden voor de Franse kust.

Ik zit echt zwaar in dubio of ik de black, white of gewone editie zal kopen. Vooral de 3-exclusive quests spreken me erg aan. Enig idee of dit in de toekomst een DLC gaat worden?

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat denk ik wel. Hoeveel meer geld is daar niet mee binnen te halen? De Quests bestaan al en zullen dus nooit als nieuwe uitbreidingen als DLC gebracht kunnen worden. Dus waarom zet je 'm dan na een x aantal maanden niet op Xbox Live, zodat je er nog wat extra's mee vangt? Ik zou het als Ubisoft wel weten! Misschien moet je drie maanden wachten, maar dat is dan maar zo. Hoewel de Black Edition wel erg gaaf is hoor. :eek:

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zwarte pak staat voor 'Master Assassin' dat Ezio uiteindelijk zal worden in de game. Net zoals bijvoorbeeld Al Mualim in AC1. In ieder geval, dat had ik gelezen. :+

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    :)

Ik denk ook dat je in het spel wel vaker van outfit zal wisselen. Of dat de outfit naar verloop van het spel steeds uitgebreider wordt met ornamenten en mooie versiering.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
  17. LB06

LB06 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, de vraag is ook hoe duur die DLC gaat zijn. Ik verwacht dat ze nog best 1000M$ (;)) durven vragen voor alle 3 de missies. Waarschijnlijk is het veel te veel natuurlijk, maar gezien de populariteit...

Maar goed, hoe duurder de DLC, hoe minder overpriced die black edition is uiteindelijk :)

Overigens is het wel een beetje een sneaky manier om de uiteindelijke prijs voor het spel op te drijven. Vroeger, voordat er vanalles gedownload kon worden zouden die drie 'bonusmissies' waarschijnlijk gewoon reguliere missies zijn geweest die er 'gratis' bij zaten.

18. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Dat weet je inderdaad nooit, maar ik ben wel benieuwd naar die 3 extra game content. Wat ik zeker wil hebben is dat boek, dus de bestelling is geplaatst.:)

Je maakt het mooier dan het vroeger was hoor ;)

Mijn eerste console game was Tomb Raider deel 1 voor de playstation heb ik destijds gekocht voor fl 129. Later heb ik nog een Gold version van deel 1 (dat was de pc-versie met een pyramide-vormige doos) en die kostte natuurlijk ook meer. Er zaten 5 extra levels in die je kon unlocken.

Ik had voordat ik de black edition heb besteld bij Play.com eerst een mailtje gestuurd naar Gamehubs met de vraag of zij de black edition nog gaan verkopen. Dit was hun reply:

Hi mate,

We are sorry to tell you that we are currently no information for the Limited Black edition. So we are not selling it at the moment.

Jammer dat ze eigenlijk geen antwoord konden geven, ik bestel daar graag.

19. LB06

LB06 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dat is ook wel weer zo. Spellen waren vroeger ook duurder volgens mij dan tegenwoordig.

Het is niet zo dat de Black Edition nog steeds wordt uitgegeven door Ubi/MS. Zeker een verkoper die hem überhaupt nooit heeft gehad zal hem niet ineens gaan verkopen.

De enige kans die je naast Play maakt is bij Bol ofzo, aagezien zij AC2 Black wel hebben verkocht. Misschien dat je er daar eentje kunt bemachtigen doordat er mensen hun black edition hebben gecancelled ten faveure van de goedkopere white edition.

20. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    White edition is 59 euro bij de Gamemania in de pre-order

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina