Weet iemand waar ik kan zien hoe het met de compatibility van hardware van Rock Band 1/2 tegenover Guitar Hero: World Tour staat? En welke drumset is nu beter??
Bedankt! En voor welke drums kan ik dan het beste gaan? Die van Rock Band 2 of die van GH World Tour??
Ligt er aan welke je het meest speelt? Qua duurzaamheid zijn ze voor zover ik weet allebei even goed.
Nieuwe DLC, het Knuckle Sandwich Track Pack: Bloodmeat door Protest the Hero I'm Shipping up to Boston door Dropkick Murphys New Wave door Against Me! Die van vorige week ook nog even, Vagrant Records Track Pack: All the World is Mad door Thrice Young Cardinals door Alexisonfire The Martyr door Senses Fail 160 Microsoft Points per nummer en 440 Microsoft Points voor een bundel.
Kan je ook zingen door je headset (om mee te praten online zegmaar) aan te sluiten op een controller? Of een singstarmicrofoon gebruiken van de PS2??
Heb inmiddels voor 12 euro een microfoon gekocht bij de Bart Smit. Ze hadden daar ook de PS2-versie, mét gitaar, van GH World Tour voor 30 euro liggen. Werkt deze gitaar ook op de Xbox 360??
Dat wel, maar de consoles zullen wel een check ingebakken hebben om te kijken voor welke versie/platform de betreffende hardware is, zodat je een PS controller niet op een Xbox kan gebruiken en andersom.
Je zou kunnen proberen hem op je Pc aan te sluiten en GH wt op je PC te spelen. GH WT PC is verkrijgbaar. Weet iemand hoeveel de GH WT Sticks wegen ? Of welke code dat is. Ik vind ze lekkerder spelen dan de Ion Drums ticks , maar ik sla ze kapot op mn Ions ><
Oke, bedankt! Welke drumset heeft jullie voorkeur? Die van Rock Band of die van Guitar Hero: World Tour? Alle spellen heb ik btw al...