Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit nu even op een dood stuk. Net Yeager verslagen en kan me nu niet aanzetten om verder te spelen. Ik zal binnenkort vast wel weer zin krijgen. :)

spoilers toegevoegd.

Laatst bewerkt: 27 jul 2009
  2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ja, maar ik weet ook welke monsters ik ben vergeten... en die zitten pas ver in het spel. Dus die achievement laat ik denk ik aan me voorbij gaan.

Het gaat o.a. ook om de illusie die Belius in het bossgevecht van zichzelf maakt.

Item nerd.... lijkt me echt moeilijk, gezien er zo ontzettend veel items zijn en je sommigen volgens mij alleen maar op bepaalde momenten in het verhaal kunt pakken.

3. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom geen spoiler tags!

4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Voor de Symphonia kenners, drie keer raden wie de ultimate boss van de EX dungeon is?

Kratos! Check de volgende clip:

Op de unknown difficulty doet hij beestachtige damage, ondanks dat deze level 200 groep hem de meeste tijd een koekje van eigen deeg geeft.

EDIT: Trouwens, "Frigid blast", hoe leer je die? Ik zie dat deze arte regelmatig door de speler in bovenstaande filmpje wordt uitgevoerd. Ziet er nice uit, moet ik ook hebben. :)

Laatst bewerkt: 27 jul 2009
  5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1

Yuri : Final Gale
    Near the end of the game, just return to Aurnion and speak with Flynn. bron: Gamefaq
    + Great deluge

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nice. Finale Gale heb ik al, dus die ga ik maar es snel alteren. :)

7. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld! :D

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Vannacht Ba'ul bijna zeven uur lang semi-automatisch laten doorvliegen (afstandsbediening tegen de pook gezet) en nog steeds niet die afstand achievement gehaald.

Eerst dacht ik dat die achievement bugged was, maar op verschillende fora las ik dat sommige gamers zelfs +/- 150 speeltijd op de klok hadden staan (en onderhand 15 uur continue hadden gevlogen met Ba'ul), voordat ze die achievement hadden gekregen.

Pure pointless achievement als je het mij vraagt... |:- (tis maar goed dat ik geen batterijen voor mijn controller gebruik)

EX Dungeon: 4 fake gald verzameld (van de 15), dat schiet ook op.

Laatst bewerkt: 28 jul 2009
  9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Frigid Blast ook net gehaald :D

Welk wapen heeft Yuri hier equipped? En hoe fix ik deze?

Ben nu lvl 67 en moet nog tegen

Duke

Maar wil eerst op veel punten nog sterker worden en items verzamelen. :)

//edit; ben nu bezig voor The Last Fencer voor Yuri en het schiet al aardig op. Nam Cobanda Isle is heerlijk! :+

//edit2; Last Fencer ook binnen. Nice, laatste paar uur Frigid Blast, Meteor storm en Last Fencer gehaald. ^^'

10. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sterker worden? lol? Ik heb genoemde baas in je spoiler verslagen op level 57 gemiddeld. 8)

(Rita OVL -> Meteor Spam voor 1e fase, voor 2e fase eigenlijk zelfde tot de laatste 30k, daarvoor gebruikte ik een Mystic arte voor de secret mission :9) (Spoiler voor de mensen die niet willen weten wat de secret mission is of dat Duke meerdere fases heeft :9

11. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik weet ook dat ik hem kan beaten nu.. ^^ Sterker worden (nu lvl 70 btw) is gewoon voor de fun :)

//edit; Net de laatste van alle giganto monsters verslagen. \o/

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer kan je ongeveer daar naar toe? O-)

13. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik weet het eigenlijk niet. Het is dat eilandje helemaal noord-west op de kaart. In het begin ligt de boel steeds onder water. Ben gewoon om de zoveel tijd even gaan kijken met Ba'ul en opeens was dat water weg.

Het is in elk geval een mooie plek om items en/of gald te scoren..

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    je kan er heen als Tarquaron is verschenen

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    ThankQ

16. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heh. Terwijl ik dit type zijn m'n party members aan het grade farmen. 8)

Iedereen met minimum damage, een bepaalde strategy setup en alleen maar artes gebruiken tegen zwakke monsters, iedereen op auto, uurtje of 3 laten aanstaan en zo'n 10k grade ontvangen. 8) Semi-lame, maar om nou 4 uur lang voor 20k (ja, het gaat wel iets langzamer dan handmatig grade farmen) alleen maar Tidal wave en OVL te spammen met Rita is ook geen pretje. :)

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Als het niet teveel is om te vragen, ben ik best wel benieuwd naar je strategy setup. :+

18. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je effe op GameFAQ forums kijken, of "Auto grade farming Tales of Vesperia" googlen. Dan vind je het vanzelf, incl Youtube filmpjes (al zijn die niet echt handig).

Net bij pokeren had ik met doublen 320k en een aas in beeld. Higher of lower? Ik deed uiteraard Lower, ik zag de 640k al binnenkomen (dan zou ik de 1.000.000 chips hebben!) maar ... een joker. Bet lost. AAARAGHdgdfjgmldfjglfd

EDIT: Heb de 1 miljoen inmiddels. Wel een hoop gekut, vooral omdat ik in onmogelijke situaties ongehoord hard ben gestruggled. Bijv was de inzet 48k en lag er een 3, deed ik Higher, kwam er een 2... of had ik een Q, kwam er een K.. enz. En niet één of twee keer, nee, echt tientallen keren.

EDIT2: Wow. Ik dacht dat je met 1 mln chips ook een achievement had 8) Maar da's dus 10 mln Gald.. dat laat ik denk ik zitten, lees hier dat 't of 10 miljoen chips + 1.3 uur kost, of 500k chips + 3.5 uur (afhangend van wat je koopt, lees maar dat topic). Gekkenwerk 8)

Laatst bewerkt: 28 jul 2009
  19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199

als je 250.000 chips inwisseld voor items krijg je een title. Daarna kun je ook een quest doen voor Kaufmann

20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Je hebt toch maar iets van 18K grade nodig om alles te kunnen kopen zonder dat het iet tegenwerkt (als in 10X exp en half exp hebben geen nut om tegelijk te kopen)

Daarnaast tot wanneer kan je grade farmen. Ook nog na de boss als je de save met het sterretje gebruikt? of is het dat zodra je dat hebt gedaan je grade wordt gesaved en pas weer meer krijgt als je verder gaat met spelen

En kan je ergens zien hoeveel grade je bezit?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina