Overlord II

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 14 aug 2008.

1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Haha, kreeg hem vanmorgen ook binnen, heb al een klein stukje gespeeld en het beviel wel :) Ga straks nog even verder natuurlijk :p

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    ZO zit vast:

Ik moet een deur van everlight openen met van die gekleurde stenen, ik heb de rode al neer gezet, mijn minions hebben de blauwe gepakt van de lift.. en nu? Wat moet ik nu doen!

Thanks

oh boven zit een youtube link zo even kijken :)

Laatst bewerkt: 8 jul 2009
  3. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Het spel is echt masterlijk leuk,
    Ik vind de minimap in het beeld helemaal niet irritant is handig en je moet alles eerst zelf exploren.

Het spel heeft awesome nieuwe features. :D
    Alleen de multyplayer is niet echt relax zoals het vorige deel.

Laat die DLC maar komen, moet wel eerst het spel nog uitspele. :p

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik hem ook klaar liggen, maar wil eerst nog ff Star Ocean af ronden.

Heb er nu al zin in!

5. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    OMG, ik moet nog 1 persoon killen/slaaf maken maar kan hem nergens vinden :mad:!

6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Echt een erg tof spel! Het speelt allemaal net ff wat beter dan deel 1. Camera controls zijn wat beter, net wat meer verschillende gameplay momenten en meer te doen in je Tower. Forgen is simpeler geworden, leuk dat je je minions kan upgraden en ik vind vooral die audiënties erg leuk gedaan! En het overnemen van een stad vind ik ook erg geinig. Ben nu bezig met mijn blue minions, dan ga ik een dikke aanval op alle inwoners plegen :D

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik mis alleen de Arena, die vond ik echt vet!

8. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kun je ook aparte save points maken. ik heb nl vorige week de spider verslagen. vandaag wilde ik weer verder spelen, moest ik weer beginnen bij dat punt waar je eerst de tempel in moest komen

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Haha jij was dus die gene die me dat berichtje stuurde :+

Nee helaas, je kan niet overal saven. Waarom moet je de tempel weer in? Als je de spiderqueen hebt verslagen kan je de spiders als mounts gebruiken waarmee je de poort richting everlight kan openen.

10. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nee ik bedoel dat stukje waar je die spin tegen de muur hangt en dat je hem naar beneden moet lokken. ik was gebleven bij dat stuk waar je met die minions op de spinnen tegen de wand moest op lopen, en dat je dan naar boven ging. snap je

11. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Het hack'n slash van de Overlord zelf werkt een stuk fijner dan deel 1. Ook de minimap is een aanwinst. Vanavond weer ff een uurtje met me minions spelen :)

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Volgens vele het moeilijkste stukje in de game 8) Probeer niet alle groene minions te gelijk te gebruiken, als ze naar beneden vallen kunnen ze dood gaan en dat zou zonde zijn. Kleine groepjes van 2 of 3 minions vond ik het fijnst werken.

Goodluck :thumbs:

13. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben al verder gekomen ben nu in de arena voor de bleu hive

14. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de rode hive gaat de overlord is die zwevende trance en moet je de minions besturen......weet toch echt niet waar ik heen moet dan..........ook zie ik geen uitroepteken op de minimap. Iemand tips?

15. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik heb dit "level" anders gespeeld... gewoon de overlord naast die plaat in het midden laten staan (dat ding die als je er opstaat iets inzakt)... dan gewoon je hele groep minions van de ene naar de andere hoek sturen totdat al die waterdingen volgelopen zijn (gewoon dus met 20 minions erop staan is al voldoende) daarna een bom pakken en deze snel onder de stoom uitlaten leggen. De spin gaat naar dat geluid toe en op het moment dat hij voor die openingen hangt stap je als overlord gewoon op de middelste tegel....de stoom zorgt ervoor dat de spin naar beneden valt...alle minions eropaf sturen en zelf mee hakken...3 keer en hij is dood....

ik moest na het halen van dat stukje met spoed weg en kon em helaas niet saven... een dag later bovenste methode nogmaals gebruikt en dat werkte heel snel en heel goed.

hopelijk helpt dit...

16. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Als het goed is moet je in de lift stappen en dan gaat die omlaag en kan je verder.

Volgens mij bedoelen ze het daarna als je hem verslagen hebt. En dat je de muur op moet lopen.

Als je dat moeilijk vind, kan je het beste meerdere groepjes maken van de minions en op de stenen plaatsen met Y!

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Nog eenmaal vragen. Kan Overlord kopen bij gamestation.co.uk voor 10 pond, alleen das used. Iemand nog ergens voor soortgelijke prijs nieuw en op voorraad? Dus niet zavvi, mymem etc. Anders koop ik hem daar maar morgen want Overlord 2 is al onderweg van zavvi. :+

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Overlord® II - Battle Rock Nemesis - 400 [​IMG]
    Bestandsgrootte: 315 MB

edit: Niet meer gratis.
    Ik heb het nog op tijd kunnen downloaden voor noppes. :+ Ook al heb ik de game niet, ik had gewoon een vermoeden dat het een foutje zou zijn. Dus snel even gebruik van gemaakt voor het geval ik de game ga kopen.

Laatst bewerkt: 29 jul 2009
  19. Bulldog NL

Bulldog NL Dignus est Intrare

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf vandaag is ook die nieuwe DLC te downloaden voor Overlord II, een aantal nieuwe missies, nieuwe armor en nieuwe spells etc. 400 MS points. Tevens kan je 100 Achievement points halen. Iemand al deze DLC aangeschaft?

20. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb em gisteren gekocht... was te laat thuis om em gratis te krijgen .....helaas...

ziet er leuk uit en is ook wel een leuke afwisseling... soort arena van deel 1.....

Deel Deze Pagina