Ik zit erbij Maar zie die pagina niet op connect.microsoft..... Heb email gekrgen maar duits is niet zo goed Zit ik er nu bij of niet Het begon met deze zin: Glückwunsch! Sie wurden für die Preview anlässlich der Xbox LIVE-Aktualisierung 2009 zugelassen. Edit@ heb hier de pagina's doorgelezen en ik zit er dus bij Alleen bij connect.microsoft.com zie ik die pagina niet
Jaa ik heb de update ontvangen Edit @ Bij mij staat er geen cijfer maar gewoon rondjes En zie weining veranderingen
Hey Dulle, update natuurlijk al geinstalleerd, anders kan ik er niet over blaten ... Voeg me ff toe, kan ik hier via xbox.com vriendenverzoek accepteren, dan zou je dat moeten zien. ow wee als dat geen 5 is!
Die van mij moet ook 5 zijn, als het geen 6 is... ik was immers een beta tester . Heeft er al iemand nieuwe kleren gekocht?
Speciaal voor jou maar iemand verwijderd wat al een tijdje niet meer online was geweest. Bij jou staat. Spoiler
Ik heb een 3-tje, maar ik heb ook wel /care daaraan. Beter is dat het dashboard nu weer als een trein gaat
Ow nog beter: 6 Bij 7 krijg je toch 100.000 MS points gratis als trouwe Golg gebruiker. Uh Fardo, biedt jij meer? Als betatester zou je dan 7 kunnen hebben?
Ik heb in den beginne een andere gamertag gehad, maar ik had fardo nl ook vrij rap geclaimt (gelijk bij de aanmelding) .. dus wie weet edit .. bij mij is het dus 5
Zijn er ook nieuwe kapsels, ogen en wenkbrauwen. Die ogen van die avatars vind ik echt lame, daarom heb ik nog steeds een zonnebril op.
jeej ik heb de update maar ik hoor iedereen van als je silver bent geworden het cijfertje weer opnieuw begint maar ik ben laatst (twee weken geleden) silver geweest voor een dag en daarna weer 3 maanden gekocht maar ik heb er toch een dikke 2 staan\o/
wordt dit de nieuwe rage? helemaal leip worden van een getal dat er achter je naam staat? wie het hoogste getal heeft?!
Volgens mij ben ik veel langer dan 2 jaar lid, maar het zou natuurlijk ook kunnen dat de teller bv op 2 jaar en 10 maanden staat. Waar zie je een rage? Wie is helemaal leip? Het is een onderdeel van de update, dus dan mag er toch best even over gesproken worden?
Ik he bde update dus nu ook gekregen, enkel zie ik niet veel verschil met de vorige update. Enkel een help tabblad en nog andere kleine dingetjes EDIT: update heeft wel nog steeds niet het HDMI switch probleem opgelost als je een gewone (niet MS) HDMI kabel gebruikt. Ding reset nog steeds na het switchen van de input op mijn monitor...