[XOne] Mirror's Edge [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 19 mrt 2009.

1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Hoor hem, ik ben benieuwd! ;)

Kan zelf op dit moment totaal niet de motivatie vinden om die laatste sterren te halen.
    Dulle, heb je veel moeite gehad om die 50 sterren te halen? :)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, viel achteraf gezien nog wel mee. Dacht eerst dat het onmogelijk zou zijn, dus dan valt het al snel mee. :p

Met YT voor wat tips en de wil om een TT 100 keer achterelkaar te doen om die paar tienden van je tijd af te schaven is het goed te doen.

Vind het nog steeds jammer dat ik toen zoveel problemen had met het connecten met EA. :mad: Daardoor zijn mijn tijden niet zo goed als ze eerst waren, en op Shard 2 heb ik niet meer opnieuw 3 sterren weten te halen.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
  4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet zeker dat ik daar eerst een betere tijd had, maar EA het niet heeft opgeslagen.

:+

Ik moet toch echt eens wat tijden gaan verbeteren. Hoewel dat in dit geval een smoesje is klopt het wel op sommige banen. :p

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dan beat ik je gewoon weer. Nog een paar runs en er gaat nog 1.5 a 2 seconden vanaf, aangezien ik aan het einde een grote fout maakte.

En ik heb nu bijna die sidejump gemasterd }:]

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Weet je... Jij hebt een véél te hoge eigendunk. :+

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ach, zeg maar wat je wil, maar ik ga zeker wel die 50 sterren halen en waarschijnlijk ook nog wel de 70. ;)

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    70? Waar is je ambitie gebleven om 90 te halen? ;)

Had je nou eigenlijk al de DLC?

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Nope, dus eerst echt de 1000/1000 scoren. Ik hoop dat de DLC binnenkort ook op de Xbox gratis wordt :+

Toch is dit echt een van de meest skillvereisende games op de 360.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee man, dan wordt ik verdrietig. :+ Ze mogen dingen niet gratis maken waar ik een tientje voor heb betaald. :p

Ze zijn iig een stuk pittiger.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik snap alleen nog steeds niet waarom ze hem op de PS3 wel gratis maken :mad: Vast omdat de PS3 versie slecht is verkocht :+

Ik ga de game nu elke dag zeker een uurtje spelen. Volgende week beginnen aan de laatste speedruns, die dan niet supermoeilijk moeten zijn (met uitzondering van het einde van The Shard).

Zijn er naast mij nog mensen die de game opnieuw hebben opgepakt of hem momenteel spelen?

12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Moet hem ooit nog is lenen van een maat van me.. :+

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ben gister weer begonnen om de Bags te halen en hem op Hard mode uit te spelen. Daarna mss proberen om de Speedruns te halen, al schijnt dat best pittig te zijn. En dan heb je nog de Time Trials. 8)

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dulleeeee again! :+

Ik heb ondertussen dus 40 sterren en heb zelfs nog 6 levels helemaal niet gespeeld. 50 moet makkelijk te doen zijn.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Argh! :mad:

Als ik nu geen hoofdpijn had zou ik gelijk mijn 360 aan zetten om je kont te schoppen. :+

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Xerofox kon ik niet beaten door zijn sprong van het tweede gebouw naar die steigers. Bij jou en mij moeten we eerst omhoog klimmen via de rand terwijl hij op de een of andere manier de vaart heeft om er direct op te springen. Dat zou echt nog een seconde of zelfs 1.5 schelen.

17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik heb zo'n vermoede dat ik ook nog wel wat sneller kan op die track. :+

Als ik één of twee sterren binnen had gehaald vond ik het allemaal wel prima.
    Vandaar dat sommige tijden niet perfect zijn, er komt een dag. Ooit..

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dulleeee (en deze keer ook Xerofox :+) }:]

Dat is het even voor vandaag. Morgen/Overmorgen even 50 sterren halen en dan over op de speedruns.

19. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bah, heb Mirrors Edge gekocht toen het 65 euro was (Had nodig een game nodig) en toen geruild voor GoW 2 ( Goed keuze eigenlijk O-) )
    Maar mijn handen beginnen weer te kriebelen naar dit spel zeg! Pfoe wat was die week leuk, ik was zó noob, dat ik van Chapter 1 niet eens de time trial kon doen volgens mij, uit eindelijk wel gelukt met 5 seconden over.

Mis het spel wel en als ik misschien weer wat geld heb ga ik deze kopen denk ik , toch nog maar iets van 20 euro ofzo?

Laatst bewerkt: 30 jul 2009
  20. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je ff paar dagen wachten als we mirror's edge van onze leverancier binnenkrijgen, dan knallen we 'm voor 18 of 19 euro erop!

Uiteraard ook eentje voor mezelf besteld want ik ga jullie kont schoppen met die tijden. (ja idd wel beetje bluf ja, maar wie weet ;))

ps. gerolen is trouwens geen woord he.

Deel Deze Pagina